Praathoek

Reactiescore
1.075
ach, als ze zo slecht zijn, wat ben jij dan aangezien je nauwelijks wat te pakken krijgt :D
 
Reactiescore
1.075
maar als zij zo heeeeeeel slecht zijn, dan ben jij nog slechter toch?
 
Reactiescore
1.075
lol, wat een non reactie, 1 foute kata, de rest stond gewoon op muur. Overigens kwam deze 10 minuten na een recap van jullie aan waarna meteen een recap van mij aankwam, dus doen we onszelf hier niet eerder pijn mee?

bc2d6f3c48dc632e7ac3527a2a2723ef.png


gelieve even te melden welk voordeel wij hiermee behalen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Als je intentie is om je kata's enkel op de muur te gooien, waarom heb je dan niet gewoon enkel rammen? Is sterker.
 
Reactiescore
1.075
omdat het niet mijn account is :p
 
Reactiescore
1.075
sinds wanneer zijn 3 treintjes, 20 edels?:p
geeft enkel aan dat je goed kan stacken op muur 0 :p
overigens heb je er gewoon nog een kleine 2K zc voor gekregen alleen zullen je techs wel weer niet zo geweldig gestaan hebben wetende dat de techs van kyang zelf ook niet geweldig stonden op dat moment.
 

DeletedUser

Guest
sinds wanneer zijn 3 treintjes, 20 edels?:p
geeft enkel aan dat je goed kan stacken op muur 0 :p
overigens heb je er gewoon nog een kleine 2K zc voor gekregen alleen zullen je techs wel weer niet zo geweldig gestaan hebben wetende dat de techs van kyang zelf ook niet geweldig stonden op dat moment.
zc stond op tech 3 en dat was maar 2k zc, dus vandaar en ik stack liever op muur 0 en dan is een trein dood, dan moeten recappen en dan heeft hij zijn edels nog. Daar is def toch voor?
 
Reactiescore
1.075
't is maar hoe je het bekijkt, als een speler 120k avdd heeft bij nauwelijks 25-30 clears, ben je gewoon niet best bezig wetende dat minstens de helft gedodged is , dat beloofd voor een eventuele stammassa:p
 

DeletedUser

Guest
't is maar hoe je het bekijkt, als een speler 120k avdd heeft bij nauwelijks 25-30 clears, ben je gewoon niet best bezig wetende dat minstens de helft gedodged is , dat beloofd voor een eventuele stammassa:p
Lol en dan 4 treinen daarvoor doodlopen? Dat is het zeker niet waard hoor voor def dat binnen 4 dagen volledig is opgebouwd
 
Reactiescore
1.075
ja want die treinen doodlopen is uiteraard gepland :p zijn er overigens maar 3 hoor?
 

DeletedUser

Guest
Wat een trieste classic is dit wel, ik denk wel echt dat deze classic het laagste niveau heeft van de voorgaande classics. Elke stam lijkt wel met een recruit to win instelling deze wereld te winnen, het is gewoon echt buitengewoon sneu. Vooral als ze bij bact nu weer iemand gaan aannemen, omdat het te heet onder hun voeten wordt. Mocht er een winnaar zijn gaat het iig echt niks voorstellen z'on win
 

DeletedUser75892

Guest
Wat een trieste classic is dit wel, ik denk wel echt dat deze classic het laagste niveau heeft van de voorgaande classics. Elke stam lijkt wel met een recruit to win instelling deze wereld te winnen, het is gewoon echt buitengewoon sneu. Vooral als ze bij bact nu weer iemand gaan aannemen, omdat het te heet onder hun voeten wordt. Mocht er een winnaar zijn gaat het iig echt niks voorstellen z'on win

Bedankt voor je bijdrage.

Hoe wil je het hebben? Het ontkrachten of zeggen dat je gelijk hebt en daarmee eigenlijk jezelf harder beledigd dan de winnaars?
 
Reactiescore
1.075
Wat een trieste classic is dit wel, ik denk wel echt dat deze classic het laagste niveau heeft van de voorgaande classics. Elke stam lijkt wel met een recruit to win instelling deze wereld te winnen, het is gewoon echt buitengewoon sneu. Vooral als ze bij bact nu weer iemand gaan aannemen, omdat het te heet onder hun voeten wordt. Mocht er een winnaar zijn gaat het iig echt niks voorstellen z'on win

te heet onder onze voeten, 't is niet omdat je massa geslaagd is vanwege een individuele fout dat het te heet onder onze voeten word. Verder zijn jullie niet degene die spelers als agoe recruiten, mr. delete wouden recruiten en daarvoor ziubird omdat jullie geen front wouden? Ook hebben wij geen naps met zowat onze gehele front linie.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je bijdrage.

Hoe wil je het hebben? Het ontkrachten of zeggen dat je gelijk hebt en daarmee eigenlijk jezelf harder beledigd dan de winnaars?
Volgens mij is spyke de enige stam die niet overhaast een 7e lid erbij pakt, omdat ze dan hoger in de rangen staan.
 
Bovenaan