Praathoek

Reactiescore
1.075
Volgens mij is spyke de enige stam die niet overhaast een 7e lid erbij pakt, omdat ze dan hoger in de rangen staan.

dus agoe, een speler die dubbel account, PP steelt en met 12 man speelt omdat ze totaal geen skills hebben is geen recruit te win? meh.
 

DeletedUser

Guest
te heet onder onze voeten, 't is niet omdat je massa geslaagd is vanwege een individuele fout dat het te heet onder onze voeten word. Verder zijn jullie niet degene die spelers als agoe recruiten, mr. delete wouden recruiten en daarvoor ziubird omdat jullie geen front wouden? Ook hebben wij geen naps met zowat onze gehele front linie.

Als het waar is dat vervolgens flippingbong wordt gerecruit en ook nog een bg met hunt hebben is het wel degelijk sneu spel, omdat jullie een goed account nu gaan internen (dutchmanpower), terwijl hij niet eens een goede massa gehad heeft. Dat geeft al aan dat jullie niet de intentie hebben om een fair fight te geven.

dus agoe, een speler die dubbel account, PP steelt en met 12 man speelt omdat ze totaal geen skills hebben is geen recruit te win? meh.

Agoe lag goed voor spyke en we hebben geen bevestiging van dit gebeure van "pp stelen" gehad behalve van jou, dus kan zijn dat dat ook niet eens klopt. We gaan het zien wat Bact nu gaat doen, voor de flippingbong recruit en spyke vanachter pakken (die is trouwens nu al door hunt en spyke afgewezen).
 
Reactiescore
1.075
flipping? wat lul jij nu allemaal xD de reden waarom dutch geinternt word heeft daar overigens niets mee te maken.
 
Reactiescore
1.075
waarom zouden wij in godsnaam flipping recruiten als je weet dat we een alliantie hebben met hunt? logica?
 
Reactiescore
1.075
spyke redenatie.
 
Reactiescore
1.075
nee het zou helemaal niet logisch zijn zelfs.
 

DeletedUser75892

Guest
Volgens mij is spyke de enige stam die niet overhaast een 7e lid erbij pakt, omdat ze dan hoger in de rangen staan.

Als je je mierenverstand even gebruikt en naar de kaart kijkt hoor je het te snappen. Heeft niks te maken met recruit to win, eerder dat het aantal normale spelers schaars is en dat die samen gaan spelen zodat ze niet bij retards als jou terecht komen.

En ja, ik strooi met verwijten in een post. Hoera!
 

DeletedUser77665

Guest
Amai das hier gezellig :p
En heeft Spyke het nu over haastig een 7e lid erbij pakken. xD Dat is zodanig Hypocriet, dat zelfs ik het niet kon laten, speciaal daarvoor een Forumaccount aan te maken.
Ik had al langer gesprekken met ZiuBird van Spyke, en er werd meermaals gevraagd, of ik niet bij hun wou, een solli wou opsturen, etc etc. Desondanks heb ik de keuze gemaakt voor Bact, mits mijn coplayer een heel aantal mensen kenden daar, en zij imo de betere optie waren. De reactie daarop van spyke was letterlijk, 'ah als Mr. Delet niet komt, pakken we agoerosum maar'. So they did.
Dus, haastig een 7e lid bijpakken? Of stiekem gewoon zeer salty dat jullie first pick bij de tegenstander ging?
 

DeletedUser75558

Guest
Amai das hier gezellig :p
En heeft Spyke het nu over haastig een 7e lid erbij pakken. xD Dat is zodanig Hypocriet, dat zelfs ik het niet kon laten, speciaal daarvoor een Forumaccount aan te maken.
Ik had al langer gesprekken met ZiuBird van Spyke, en er werd meermaals gevraagd, of ik niet bij hun wou, een solli wou opsturen, etc etc. Desondanks heb ik de keuze gemaakt voor Bact, mits mijn coplayer een heel aantal mensen kenden daar, en zij imo de betere optie waren. De reactie daarop van spyke was letterlijk, 'ah als Mr. Delet niet komt, pakken we agoerosum maar'. So they did.
Dus, haastig een 7e lid bijpakken? Of stiekem gewoon zeer salty dat jullie first pick bij de tegenstander ging?
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar volgens mij was ziubird de enige waarmee jij contact had uit spyke, want ik als leider wist niet eens van je bestaan op de classic totdat jij bact joinde. De sollicitatie van Argoe daarintegen lag er al vele malen langer dan die zogenaamde "mislukte recruit" van spyke op jou, dus ga niet spyke blamen voor het snel hunten naar nieuwe leden, want volgens mij zijn wij al een hele poos met 6 leden en heeft dat ook een reden. Dus kortom dat wij argoe aannamen omdat jij niet zou komen is gewoon echt onzin.

Als je je mierenverstand even gebruikt en naar de kaart kijkt hoor je het te snappen. Heeft niks te maken met recruit to win, eerder dat het aantal normale spelers schaars is en dat die samen gaan spelen zodat ze niet bij retards als jou terecht komen.

En ja, ik strooi met verwijten in een post. Hoera!

Leg mij eens even uit wat er geen recruit to win aan is? Volgens mij is hunt best een redelijke stam, maar zeker geen stam die in een normale classic (classic 11) of 9 of 7 of 8 ooit een kans gemaakt had, ik zeg niet dat spyke dat wel heeft, maar dan hoeven jullie je niet zo voor te doen of dat jullie wel enkel normale spelers dan hebben. Daarnaast heb ik nog niet eens een post van jullie gezien op het af van zoeken naar spelers, dus dat normale speler schaars zijn is een beetje raar om dat dan te zeggen, omdat jullie niet eens jullie best doen ze proberen te vinden. Mierenverstand zou ik maar niet zeggen trouwens, want ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij heb jij door dit te zeggen zelf niet zo heel veel verstand van het spel als je denkt dat elke speler die op de kaart ligt die goed voor de stam kan liggen meteen een recruit moet worden.
 
Reactiescore
1.075
je snapt wel dat er in hunt verschillende vorige classic winnaars spelen dus het zoiezo wel onzin is dat ze geen kans zouden maken.
Hunt is kwalitatief de betere stam deze classic naar mijn denken. Overigens over de solli van agoe. ik kan niet meer denken als een bevlogen recruit of een slechte recruit. Want bij een goed overwogen recruit zouden jullie geen account overwegen die accounts waar ze niet op hebben gespeeld maar toch in hun solli plaatsen, ondanks het bekend was;)
 
Reactiescore
1.140
Daarnaast heb ik nog niet eens een post van jullie gezien op het af van zoeken naar spelers, dus dat normale speler schaars zijn is een beetje raar om dat dan te zeggen, omdat jullie niet eens jullie best doen ze proberen te vinden. Mierenverstand zou ik maar niet zeggen trouwens, want ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij heb jij door dit te zeggen zelf niet zo heel veel verstand van het spel als je denkt dat elke speler die op de kaart ligt die goed voor de stam kan liggen meteen een recruit moet worden.

Wie gaat er nu in vredesnaam spelers op het af zoeken. :p
Zeker als je bedenkt dat wij al gewoon met 7 spelers zijn en dus helemaal geen nieuwe leden willen zoeken dik tevreden met de huidige 7 :)
 
Reactiescore
151
Dat we flippingbong niet aannamen kwam omdat we al aan het praten waren met ons toen potentieel zevende lid (Danooontje), en als je even naar ligging zie je wel waarom we die er sowieso bij wilden.

Ik vind wel grappig trouwens, dat jij tegen Church het prima vond dat er samenwerking was. Tegen Spyke is er nog niet eens echt samenwerking, en jij huilt het hele AF bij elkaar :biggrin:
 

DeletedUser75558

Guest
Dat we flippingbong niet aannamen kwam omdat we al aan het praten waren met ons toen potentieel zevende lid (Danooontje), en als je even naar ligging zie je wel waarom we die er sowieso bij wilden.

Ik vind wel grappig trouwens, dat jij tegen Church het prima vond dat er samenwerking was. Tegen Spyke is er nog niet eens echt samenwerking, en jij huilt het hele AF bij elkaar :biggrin:
Waar hebben wij ooit gezegd dat we het prima vonden dat church samenwerkte met andere mensen? Het ging erom dat spyke dan ook wel de laatste stam is die aan recruit to win aan het doen is, want anders hadden wij allang flippingbong aangenomen als we dat zo graag wilden.
 
Reactiescore
151
Je homeboy malle makkers speelde vorige classic in een stam (Dust) die keihard samenwerkte met een andere stam (IB) tegen Church. Ondanks dat IB veel groter was dan Church.

Punt is dat het een beetje gek is dat hij nu opeens alles bij elkaar zeurt over een samenwerking die effectief nog niets tegen hem doet. Gezien hij er vorige classic heel andere gedachten over had, nogal hypocriet.

Verder noemde hij dat flippingbong is afgewezen door ons. Dat is technisch gezien wel waar, maar we hadden toen in feite al een 7e lid gekozen.
 

DeletedUser72071

Guest
Leg mij eens even uit wat er geen recruit to win aan is? Volgens mij is hunt best een redelijke stam, maar zeker geen stam die in een normale classic (classic 11) of 9 of 7 of 8 ooit een kans gemaakt had, ik zeg niet dat spyke dat wel heeft, maar dan hoeven jullie je niet zo voor te doen of dat jullie wel enkel normale spelers dan hebben. Daarnaast heb ik nog niet eens een post van jullie gezien op het af van zoeken naar spelers, dus dat normale speler schaars zijn is een beetje raar om dat dan te zeggen, omdat jullie niet eens jullie best doen ze proberen te vinden.Mierenverstand zou ik maar niet zeggen trouwens, want ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij heb jij door dit te zeggen zelf niet zo heel veel verstand van het spel als je denkt dat elke speler die op de kaart ligt die goed voor de stam kan liggen meteen een recruit moet worden.
Liever 1 kennis van skype dan 100 gekken van het AF
 
Reactiescore
1.075
jullie begrijpen het verkeerd, malle rakker zei dat Bact. flipping ging recruiten :D
 
Reactiescore
1.166
Sinds wanneer is een classic met een 5% bonus?
 
Bovenaan