Praathoek

Reactiescore
239
Nu vind ik het wel zeer toepasselijk:

tumblr_ljh0puClWT1qfkt17.gif


Denk dat de bans nu ergens anders vallen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De banhammer heeft gesproken. Mijn popcorn is op, ik moet nieuwe hebben. Succes allemaal en ik en velen met mij zijn erg benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Niet mee eens maar ja ik zeg verder niks.
 
Reactiescore
1.015
Als ik om een rover strijd tegen een farmbot, win ik nochtans altijd :p.

@henry: Ik dacht dat Martin de mascotte was? :eek:
 

DeletedUser69813

Guest
Bans voor illegaal scriptgebruik zijn altijd zonder enige verdere uitleg. Onze anti-cheat tools geven aan dat iemand chat en dan volgt de permanente ban ;) Dat leggen we spelers in support uit, in de blog en ook hier.

(Verder hoeft daar geen uitleg over te komen)

Allemaal heel leuk en aardig. Kijk, je zult mij niet horen zeggen dat het onterecht is dat er met ban's worden gegooid als mensen ook daadwerkelijk gebruik maken van illegale scripts of bots. Echter wat je nu heel duidelijk laat merken is dat jullie blindelings vertrouwen op jullie "tools", en gewoon niet kunnen toegeven dat ook tools wel eens "kapot" kunnen zijn.

Wat je zou kunnen doen (en naar mijn mening ook zou MOETEN doen) is zodra je een melding kijkt, dit ook te controleren. Wat is het illegale "script", hoe vaak wordt dit gebruikt, op welke manier wordt dit gebruikt en vanuit welk IP adres komt het. Vervolgens kun je er een ban op knikkeren en daarna in dialoog gaan met de bespelers van het account. Waarom is de ban, wat heb je fout gedaan en om welk script/bot gaat het. Lijkt me echt niet teveel gevraagd om dit even te doen.

Er worden tig accounts op de ban gegooid, wat al zeer frustrerend is als het je overkomt. Het is niet meer dan normaal dat men dan verhaal wil halen. Het is dan doodzonde dat de mods en de community managers kortom eigenlijk zeggen: leer er maar mee leven, wij hebben schijt aan jou'

Neem jullie verantwoording toch eens een keer als community managers en communiceer ook daadwerkelijk met je community.
 

DeletedUser67517

Guest
Je moet wel retard zijn om een farmbot te gebruiken op No haul werelden zoals klessik en W47... Ook daar zijn er accounts gebanned
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat is wel een beetje gay:eek:
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan