Praathoek

DeletedUser76151

Guest
Deze Logs liegen niet, mensen hebben die neiging wel eens

Share die logs dan en deel het bewijs is.
Hoeft niet publiekelijk maar gewoon voor de mensen die er voor vragen in support..

Juridisch gezien is iemand onschuldig tot het tegendeel is bewezen
 
Reactiescore
746
Komen er nog bans of is iedereen al aan de beurt geweest die gebanned moet worden?

Heb je schrik dat jij nog aan de beurt komt? :)

Het lijkt me logisch dat we niet zeggen wanneer we onze ronde doen ;)

Share die logs dan en deel het bewijs is.
Hoeft niet publiekelijk maar gewoon voor de mensen die er voor vragen in support..

Juridisch gezien is iemand onschuldig tot het tegendeel is bewezen

Helaas is TribalWars geen rechtsstaat. Je hebt de regels te volgen.
 

DeletedUser

Guest
Heb je schrik dat jij nog aan de beurt komt? :)

Het lijkt me logisch dat we niet zeggen wanneer we onze ronde doen ;)



Helaas is TribalWars geen rechtsstaat. Je hebt de regels te volgen.

Ja en jullie regel is toch, dat als je een support aanmaakt dat je daar je uitleg krijgt over je ban omdat dit niet op het AF besproken mag worden? Waarom in godsnaam wordt je in dat supportje naar een belachelijk blog verwezen vol met spelfouten waar ook dan niks van uitleg in staat?

Ik ben btw niet gebanned hoor, kom alleen op voor de mensen die dit wel zijn want vind het belachelijk dat er geen uitleg komt van jullie kant maar alleen een stomme verwijzing.
 
Reactiescore
1.367
Ja en jullie regel is toch, dat als je een support aanmaakt dat je daar je uitleg krijgt over je ban omdat dit niet op het AF besproken mag worden? Waarom in godsnaam wordt je in dat supportje naar een belachelijk blog verwezen vol met spelfouten waar ook dan niks van uitleg in staat?

Ik ben btw niet gebanned hoor, kom alleen op voor de mensen die dit wel zijn want vind het belachelijk dat er geen uitleg komt van jullie kant maar alleen een stomme verwijzing.

Zelfde hier...
 

DeletedUser76151

Guest
Heb je schrik dat jij nog aan de beurt komt? :)

Het lijkt me logisch dat we niet zeggen wanneer we onze ronde doen ;)



Helaas is TribalWars geen rechtsstaat. Je hebt de regels te volgen.


Helaas innogames wel
 
Reactiescore
746
De blog is veelzeggend genoeg.

We gaan echt niet meer info delen, en daarvoor hebben we onze redenen.
Het is aan de speler zelf om ofwel eerlijk te zijn, ofwel uit te zoeken welke van zijn scripts illegaal zijn, ofwel uit te zoeken welke van zijn co's illegaal bezig is.
 
Reactiescore
2.490
Ja en jullie regel is toch, dat als je een support aanmaakt dat je daar je uitleg krijgt over je ban omdat dit niet op het AF besproken mag worden? Waarom in godsnaam wordt je in dat supportje naar een belachelijk blog verwezen vol met spelfouten waar ook dan niks van uitleg in staat?

Ik ben btw niet gebanned hoor, kom alleen op voor de mensen die dit wel zijn want vind het belachelijk dat er geen uitleg komt van jullie kant maar alleen een stomme verwijzing.

Bans voor illegaal scriptgebruik zijn altijd zonder enige verdere uitleg. Onze anti-cheat tools geven aan dat iemand chat en dan volgt de permanente ban ;) Dat leggen we spelers in support uit, in de blog en ook hier.

(Verder hoeft daar geen uitleg over te komen)
 

DeletedUser69459

Guest
Wie wilt ee nu uitleg voor werelden die ineens half op delete staan, gek toch? :eek:
 
Reactiescore
976
Allemaal dikke vuile hackers zijn jullie. Jullie moeten het spel maar eerlijk leren spelen. Good work Ducky en Poop.
 

DeletedUser68570

Guest
Wie wilt ee nu uitleg voor werelden die ineens half op delete staan, gek toch? :eek:

Inderdaad, is niet zo dat we tonnen met tijd in die wereld staken enzo (sommigen ook geld):').

We zouden er gewoon gelijk blij mee moeten zijn, we krijgen ons leven terug en spelen geen tw meer, well done tw! :D.
 
Reactiescore
1.367
Inderdaad, is niet zo dat we tonnen met tijd in die wereld staken enzo (sommigen ook geld):').

We zouden er gewoon gelijk blij mee moeten zijn, we krijgen ons leven terug en spelen geen tw meer, well done tw! :D.

Dit dus, ik wacht nog even af wat er allemaal gebeurd, maar anders ga ik er van door
 

DeletedUser67517

Guest
Bans voor illegaal scriptgebruik zijn altijd zonder enige verdere uitleg. Onze anti-cheat tools geven aan dat iemand chat en dan volgt de permanente ban ;) Dat leggen we spelers in support uit, in de blog en ook hier.

(Verder hoeft daar geen uitleg over te komen)

In support heb je helemaal niks uitgelegd. Ik wil graag IP's hebben waarmee de scripts zijn gedaan. Dan weet ik bij wie ik moet wezen. Ik vind de bans erg merkwaardig. Er blijven accounts staan waarvan het een publiekelijk geheim is dat ze een bot oid hebben. En dit geld ook de andere kant op. Geef een duidelijke en deugelijke uitleg of doe wat aan je falende anti cheat-tool.
 
Reactiescore
1.367
er worden 100en mensen gebanned, maar niemand weet echt waarom, way to go :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja illegaal farmscript duuh:p
 
Bovenaan