Praathoek

DeletedUser73016

Guest
Heb de stam maar opgeheffen. Massastammen werken niet. Zelfs niet voor de lol
 

DeletedUser56459

Guest
Dus... Maar eens kijken hoeveel PP wat grondstoffen waard zijn, ben wel benieuwd eigenlijk.
Eens zien of er een leuke hoeveelheid PP te verdienen valt.

Ik verkoop leem en hout op 1pp per 20, gaat goed :)
Ijzer is waarschijnlijk totaal niet weg te krijgen.
 

DeletedUser71152

Guest
Daag je me uit? :D

7J0Hm.png

Nee en ik voelde me zo speciaal :(
 
Reactiescore
111

DeletedUser44415

Guest
Kon je het weer niet laten kenny? :D

Ik ben nog altijd niet gestart, nu kan altijd wel eens gebeuren dat ik eens ga starten om die kopers een aangenaam speelplezier zal geven :D

Ik verkoop leem en hout op 1pp per 20, gaat goed :)
Ijzer is waarschijnlijk totaal niet weg te krijgen.

Het winterevent-speler van W36 hier dus ook, geeft me alvast voldoende motivatie te gaan beginnen. Welk continent?
 

DeletedUser

Guest
Hallo! Even een vraagje van iemand die het spel na lange tijd weer heel casual oppakt. Ik ben vandaag begonnen, en zit dus in de wat men noemt "core" als ik het niet mis heb. Hoe snel word je dan als smalltime solo speler opgegeten door de grote tryhard accounts?


Wellicht beter idee op een andere wereld te starten?
 

DeletedUser44415

Guest
Hallo! Even een vraagje van iemand die het spel na lange tijd weer heel casual oppakt. Ik ben vandaag begonnen, en zit dus in de wat men noemt "core" als ik het niet mis heb. Hoe snel word je dan als smalltime solo speler opgegeten door de grote tryhard accounts?


Wellicht beter idee op een andere wereld te starten?

Smalltime tegenover tryhard accounts is de kans het minimum. Betere wat je kunt doen is als je echt niet actief bent een co aan te schaffen & hernieuw te beginnen. Nu het is altijd wel leuk om te zien hoever je solo kunt uithouden.
 

DeletedUser70993

Guest
Premium (29 Premium-punten)

dat moment dat bouwkosten reduceren niet meer mogelijk is.
 

DeletedUser73016

Guest
Blijkbaar weinigen die hun PP gebruiken voor meer GS (betere productie/transactie/...) :)
 

DeletedUser65577

Guest
Dutchie, Fatality :)

Ook maar op w38 begonnen of gewoon wat rondkijken?
 
Bovenaan