Praathoek

DeletedUser59685

Guest
Het heeft geen zin jongens, want ik begin hier en ik heb 10.000 euro te gebruiken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het heeft geen zin jongens, want ik begin hier en ik heb 10.000 euro te gebruiken :eek:

Het enige wat je hier kan kopen zijn die extra PA dingen (die op elke nieuwe wereld zijn) en vlaggen... Voor de rest zou ik niet weten wat er zo speciaal aan deze wereld is zoals sommige hier zeggen? Denk niet dat dit de ergste wereld is, dat blijft nog altijd W36 :p.
 

DeletedUser59685

Guest
Hier kun je grondstoffen van andere spelers kopen voor PP.
Dus die ga ik volop kopen en ik ga alles halveren.

Ik heb ook al 20 slaafsjes die me GS willen geven en geven me de PP daarna terug :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hier kun je grondstoffen van andere spelers kopen voor PP.
Dus die ga ik volop kopen en ik ga alles halveren.

Ik heb ook al 20 slaafsjes die me GS willen geven en geven me de PP daarna terug :eek:

Weet ik wel, maar denk niet dat er iemand al een markt heeft, dus we moeten nog steeds afwachten tot we het zelf zien hoe dit systeem in elkaar zit.
 

DeletedUser59685

Guest
Ik heb al wel een markt en er loopt al 300 hout en leem naar me toe :p
 

DeletedUser73016

Guest
Allez. ben al uit mijn stam ontslagen. We stonden juist de 4e. Stamoprichter smijt iedereen buiten. :p Niet dat ik er lang ging in blijven mo soit.
 

DeletedUser72285

Guest
Hier kun je grondstoffen van andere spelers kopen voor PP.
Dus die ga ik volop kopen en ik ga alles halveren.

Ik heb ook al 20 slaafsjes die me GS willen geven en geven me de PP daarna terug :eek:

Afwachten of die tacktiek toegestaan zal worden
 

DeletedUser

Guest
Zal je niet nodig hebben met zo een pracht ligging ;)

Iedereen rond hem heeft 26p, dus daar moet hij al niet teveel van verwachten, + nog redelijk veel barbaren/bonus-dorpjes, en binnen 5 dagen farmt hij alles plat. Ik denk wel dat hij goed ligt hoor.
 

DeletedUser

Guest
Mijn ligging trekt echt op de zak, maarja we zien wel wat er van terecht komt.
 

DeletedUser72285

Guest
Oh sorry dacht dat het sarcasme was, omdat je zei dat hij die 10K euro wel kon gebruiken op die ligging :p.



Heb al bijna 100p, is dat niet wat zonden?

Als je er pp in gestoken hebt ben je dom xD anders nee geen zonde is maar 50 minuten kwijt
 
Bovenaan