Praathoek

DeletedUser

Guest
Als je er pp in gestoken hebt ben je dom xD anders nee geen zonde is maar 50 minuten kwijt

Haha nee heb er geen pp in gestoken, moet eerst zeker zijn daarvoor.

Maar wat zou jij doen als je hier lag? (De spelers zijn actief en hebben ongeveer evenveel punten als mij)

NqfaGKX.png


Ja want door te herstarten krijg je die rewards niet meer.

Welke awards?
 

DeletedUser59685

Guest
Je mag als je het mij vraagt blij zijn met die ligging, ik zou doorgaan :p
 

DeletedUser

Guest
Je mag als je het mij vraagt blij zijn met die ligging, ik zou doorgaan :p

Oké bedankt. Ik vroeg het me gewoon af omdat het dichtstbijzijnde bb op 1u en 10 minuten ligt als ik met zwaard en speer aanval, maar in de loop van de dag zullen er wel nieuwe bbs verschijnen die dichter liggen hoop ik ;).
 

DeletedUser56496

Guest
300 hout te koop gezet op de markt, wie o wie heeft er interesse! :D SPOTPRIJS!! 10 PA !! :eek:
 

DeletedUser59685

Guest
Oké bedankt. Ik vroeg het me gewoon af omdat het dichtstbijzijnde bb op 1u en 10 minuten ligt als ik met zwaard en speer aanval, maar in de loop van de dag zullen er wel nieuwe bbs verschijnen die dichter liggen hoop ik ;).


Ja je dichtste bb is best wel wat ver, maar je hebt toch wel wat bb's op die afstand staan dus ik denk wel dat je zeker een gemiddelde ligging of iets boven het gemiddelde hebt.

300 hout te koop gezet op de markt, wie o wie heeft er interesse! :D SPOTPRIJS!! 10 PA !! :eek:

Ik zie niets staan?
 

DeletedUser56496

Guest
is ondertussen al weg zwaartje :p
over uurtje komt er wel weer een nieuwe aanbieding van mij :D
 
Bovenaan