DeletedUser
Guest
ik? bij momenten eh, al mis ik jou wel :'(
binnen halve week neem ik speler van 3x me punten denk ik xD altijd leuk een uitdaging!
binnen halve week neem ik speler van 3x me punten denk ik xD altijd leuk een uitdaging!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
ik? bij momenten eh, al mis ik jou wel :'(
Zekers, ik zoek nog sponsoren trouwens.![]()
Om epo te kunnen kopen zeker?![]()
Nee, Rode bietensap heeft de zelfde effecten als Epo, en dat is legaal, en ook nie duur.
Zon fietstocht is uiteraard voor het goede doel, ik zit echt nie voor me lol 24 uur op een fiets![]()
Nee, Rode bietensap heeft de zelfde effecten als Epo, en dat is legaal, en ook nie duur.
Zon fietstocht is uiteraard voor het goede doel, ik zit echt nie voor me lol 24 uur op een fiets![]()
Stiekem zijn de sponsoren er om de benzine voor je Spartamet te financieren.![]()
Voor welk goed doel ga je fietsen?
Vannacht even een bazen 538 feest.
Tot 6u, en dan om 11u weer school, hoe verzinnen ze het..
Het Ronald MC Donald kindertehuizen fonds.
Start 16 Juni in Groningen, Finish 17 Juni is Maastricht.
Het maakt de organisatie overigens geen zak uit of je de route wel of niet volgt, al ga je met de trein.
Je moet van te voren toch al je sponsergelden al ingeleverd hebben
Maar ja, je moet je sponsoren wel waar voor hun centjes geven eh![]()
Het Ronald MC Donald kindertehuizen fonds.
Start 16 Juni in Groningen, Finish 17 Juni is Maastricht.
Het maakt de organisatie overigens geen zak uit of je de route wel of niet volgt, al ga je met de trein.
Je moet van te voren toch al je sponsergelden al ingeleverd hebben
Maar ja, je moet je sponsoren wel waar voor hun centjes geven eh![]()