Praathoek

DeletedUser

Guest
valt wel mee ;-)
enkel verwijderen ze soms zo snel hele discussies waardoor het lijkt alsof ze over pietluttigheden vallen :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Sommige.....
 

DeletedUser

Guest
ik heb het dan over Dao :) heb even met hem gepraat en hij meent het goed, heeft dezelfde gedachten over het AF als mij :)
de andere classic-mod heb ik hier nog niet echt actief gezien, maar hij zal achter de schermen werken
vergis ik me of zijn er slechts 2 AF-mods voor de classic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Er zijn er 2: Dao Machong & Boetje1
 

DeletedUser33734

Guest
Aanvaller: Thalanthalas
Herkomst: 008 | Elkovid (499|489) C44

Aantal: 0 0 6844 0 3145 0 285 0 0
Verliezen: 0 0 6844 0 3145 0 285 0 0

Jammer joh, wij waren er wel.
 
Reactiescore
31
Ik ben erg blij om te zien dat ik(lees wij) hier niet als de "boeman" overkomen, vooral omdat dit ook niet mijn bedoeling is/zal zijn. :)
@Barmhartige Samaritaan, wat is nou "zo erg?", van mij hebben jullie geen last zolang de forumregels braaf worden gevolgd, af en toe een uitglijder kan toch? Dan ben ik er voor je om je weer op het rechte pad te sturen :cool:, dus "zo erg" is het niet :)
Verder, het verwijderen is er zo zodat men er niet weer verder op ingaat, dit komt inderdaad soms over alsof ik echt op de kleinste dingen zeur maar dat is natuurlijk niet! :(
Fijne middag nog! :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben erg blij om te zien dat ik(lees wij) hier niet als de "boeman" overkomen, vooral omdat dit ook niet mijn bedoeling is/zal zijn. :)
@Barmhartige Samaritaan, wat is nou "zo erg?", van mij hebben jullie geen last zolang de forumregels braaf worden gevolgd, af en toe een uitglijder kan toch? Dan ben ik er voor je om je weer op het rechte pad te sturen :cool:, dus "zo erg" is het niet :)
Verder, het verwijderen is er zo zodat men er niet weer verder op ingaat, dit komt inderdaad soms over alsof ik echt op de kleinste dingen zeur maar dat is natuurlijk niet! :(
Fijne middag nog! :)

We houden het erop dat je een stuk betere mod dan Axfire bent :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben erg blij om te zien dat ik(lees wij) hier niet als de "boeman" overkomen, vooral omdat dit ook niet mijn bedoeling is/zal zijn. :)
@Barmhartige Samaritaan, wat is nou "zo erg?", van mij hebben jullie geen last zolang de forumregels braaf worden gevolgd, af en toe een uitglijder kan toch? Dan ben ik er voor je om je weer op het rechte pad te sturen :cool:, dus "zo erg" is het niet :)
Verder, het verwijderen is er zo zodat men er niet weer verder op ingaat, dit komt inderdaad soms over alsof ik echt op de kleinste dingen zeur maar dat is natuurlijk niet! :(
Fijne middag nog! :)

Oke :) Dat is leuk om te horen. :D :cool: :)
 
Reactiescore
31
We houden het erop dat je een stuk betere mod dan Axfire bent :)

Goed genoeg voor mij, echter, iedereen modereert op een eigen manier en iedereen reageert weer anders op diegene zijn manier om te modereren.. (diepgaand..)

Oke :) Dat is leuk om te horen. :D :cool: :)

Dat vind ik fijn. :D

Nu even een vraag, hoe vinden jullie deze No-Haul wereld nou? Voor herhaling vatbaar? Zeg het eens :)
 
Reactiescore
31
het liefst zou je hem slaan, of niet? :p

Nee hoor, iedereen mag vinden wat hij/zij wil. ^^ Ik zou hem waarschijnlijk ook niet aankunnen, waarschijnlijk een spierbundel die MMA doet en 100kilo aan spieren heeft.. :p
 

DeletedUser53985

Guest
Nee hoor, iedereen mag vinden wat hij/zij wil. ^^ Ik zou hem waarschijnlijk ook niet aankunnen, waarschijnlijk een spierbundel die MMA doet en 100kilo aan spieren heeft.. :p

emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif


Je bedoelt zeker een bierbundel, die aan mixed martial alcohol doet en 100 kilo aan bieren in z'n koelkast heeft staan?
 
Bovenaan