Praathoek

DeletedUser65368

Guest
was ik maar zo slim om zoiets te bedenken

maar wel vreemd dat gisteren onze speler er de hele dag niet op kon doordat email en w.w. verandert was , lekker logisch dat we dat zelf zouden doen wat een domme asperge ben je

en waarom zouden we bang zijn we gaan toch allemaal op delete net zoals break dit al tijden zegt

Het spijt me, IQ = 135. Dus, ik ben niet dom. Dat Asperger heeft toch nog zijn voordelen nietwaar? Dat kan ik van meneer Ringo niet zeggen die overal witregels neerdondert en zich gedraagt als een koppige 12-jarige die denkt dat hij de wereld aankan.

En nee, je bent niet slim genoeg om dat soort plannen te bedenken.
 

DeletedUser64964

Guest
acount is preventief geblokt ja omdat er gisteren iemand het acount gehackt heeft en ze zijn aan uitzoeken wie het was

email was ineens verandert in webreakequi4life@....... wel vreemd he zo,n email adres en w.w. wat gewijzigd was

en wel vreemd dat jij gelijk weer aanvalt terwijl onze speler er weer niet op kon

Hahaha, dit is té goed gewoon :D Wacht maar Ringo, jou tijd komt nog :)

Het spijt me, IQ = 135. Dus, ik ben niet dom. Dat Asperger heeft toch nog zijn voordelen nietwaar? Dat kan ik van meneer Ringo niet zeggen die overal witregels neerdondert en zich gedraagt als een koppige 12-jarige die denkt dat hij de wereld aankan.

En nee, je bent niet slim genoeg om dat soort plannen te bedenken.

Jij ook?! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, dit is té goed gewoon :D Wacht maar Ringo, jou tijd komt nog :)

oh ga je ook weer in break spelen? dan kan je weer falen tegen mij

of bedoel je de info die je van aganoize zijn acount doorgespeeld heb naar iron law

die hele pm boeit me niet en zegt niets ik weet als enige hoe alles in elkaar steekt en wat men ook straks beweert dat zal me worst wezen ik negeer alles en ga lekker ingame door met edelen dat is belangrijker dan me druk maken om al die spionnen zoals jij etc
 

DeletedUser38246

Guest
oh ga je ook weer in break spelen? dan kan je weer falen tegen mij

of bedoel je de info die je van aganoize zijn acount doorgespeeld heb naar iron law

die hele pm boeit me niet en zegt niets ik weet als enige hoe alles in elkaar steekt en wat men ook straks beweert dat zal me worst wezen ik negeer alles en ga lekker ingame door met edelen dat is belangrijker dan me druk maken om al die spionnen zoals jij etc

Jij wist er van af, je hebt niemand tegen gehouden dus dat maakt jou net zo goed een backstabber, even als agonoize.

'Een vos verliest wel zijn haren maar nooit zijn streken'

oh ga je ook weer in break spelen? dan kan je weer falen tegen mij

of bedoel je de info die je van aganoize zijn acount doorgespeeld heb naar iron law

die hele pm boeit me niet en zegt niets ik weet als enige hoe alles in elkaar steekt en wat men ook straks beweert dat zal me worst wezen ik negeer alles en ga lekker ingame door met edelen dat is belangrijker dan me druk maken om al die spionnen zoals jij etc

Jij wist er van af, je hebt niemand tegen gehouden dus dat maakt jou net zo goed een backstabber, even als agonoize.

'Een vos verliest wel zijn haren maar nooit zijn streken'
 

DeletedUser64964

Guest
oh ga je ook weer in break spelen? dan kan je weer falen tegen mij

of bedoel je de info die je van aganoize zijn acount doorgespeeld heb naar iron law

die hele pm boeit me niet en zegt niets ik weet als enige hoe alles in elkaar steekt en wat men ook straks beweert dat zal me worst wezen ik negeer alles en ga lekker ingame door met edelen dat is belangrijker dan me druk maken om al die spionnen zoals jij etc

Ik ga niet in Break lol :eek: Heb ik info van Ago zen acc doorgespeeld? Welke info? :eek:

Asperger, hoog IQ of beide?

Asperger, wil niet opscheppen over mijn enorme intelligentie ;)

Asperger heeft ie zeker ^^
hoog IQ twijfel ik nog over :p

:eek: Ga nog wat Amerikanen playen jij...

Hoog IQ iig niet, he bo?:D:p

Zie hierboven, maar dan zonder het playen. :p
 

DeletedUser38246

Guest
Ik ga niet in Break lol :eek: Heb ik info van Ago zen acc doorgespeeld? Welke info? :eek:



Asperger, wil niet opscheppen over mijn enorme intelligentie ;)



:eek: Ga nog wat Amerikanen playen jij...



Zie hierboven, maar dan zonder het playen. :p

Juist ja, wat gaan Amerikanen...
 
Reactiescore
205
acount is preventief geblokt ja omdat er gisteren iemand het acount gehackt heeft en ze zijn aan uitzoeken wie het was

email was ineens verandert in webreakequi4life@....... wel vreemd he zo,n email adres en w.w. wat gewijzigd was

en wel vreemd dat jij gelijk weer aanvalt terwijl onze speler er weer niet op kon

Vreemd dat net nu het account weer dorpjes bij bosjes verliest, het opeens geblokkeerd is vanwege een onbekende inlogger. Slaat nergens op eigenlijk, dat dat zomaar kan. Het is ook werkelijk onzin, dat ik aanval terwijl de speler er niet op kon. Hij kon nog vrolijk pm'en, dat hij geen zin had om te deffen:

Bloemkool4life op 02.07. om 10:40 uur
Dat blijkt ja :)
Here Comes The Boom. op 02.07. om 00:20 uur
Nee, ik heb geen verstand he, dat weet je nu toch al!

_______________________
Niels|Here Comes The Boom.
Bloemkool4life op 02.07. om 00:19 uur
Hehe, kon je je dat niet eerder bedenken.
Here Comes The Boom. op 02.07. om 00:13 uur
Ik wil je een kans geven :D

Nene, het was wat shit in EQUI waardoor ik weigerde te deffen.

_______________________
Niels|Here Comes The Boom.
Bloemkool4life op 02.07. om 00:04 uur
Waarom niet :(
Here Comes The Boom. op 02.07. om 00:02 uur
Ik deff niet ^^

_______________________
Niels|Here Comes The Boom.
Bloemkool4life op 01.07. om 19:06 uur
Ondersteuning moet tussen of voor de edels he, niet 2 uur erna :)
 

DeletedUser

Guest
Vreemd dat net nu het account weer dorpjes bij bosjes verliest, het opeens geblokkeerd is vanwege een onbekende inlogger. Slaat nergens op eigenlijk, dat dat zomaar kan. Het is ook werkelijk onzin, dat ik aanval terwijl de speler er niet op kon. Hij kon nog vrolijk pm'en, dat hij geen zin had om te deffen:

Dan moet je de feiten wel kennen maar ik hoef niet alles uit te leggen

feit is dat de speler er in de loop van 2 juli niet meer op kon en wij opas savonds de emaileigenaar konden bereiken en die zag in zijn mailbox een emailwijziging met adres wat ik al eerder vermelde

hij heeft toen email weer terug gezet en w.w. wederom verandert waarna onze speler er weer op kon


echter omdat we ondertussen ook al een support hadden ingedient om uit te zoeken of er gehackt was omdat niemand het w.w. wist heeft support blijkbar iets gevonden waardoor ze preventief acount op blok hebben gezet

hier een klein gedeelte van antwoord support (rest van tekst deel ik niet met de vijand)

Reden voor je schorsing:

Preventieve schorsing in verband met hacken.
 
Reactiescore
205
Dan moet je de feiten wel kennen maar ik hoef niet alles uit te leggen

feit is dat de speler er in de loop van 2 juli niet meer op kon en wij opas savonds de emaileigenaar konden bereiken en die zag in zijn mailbox een emailwijziging met adres wat ik al eerder vermelde

hij heeft toen email weer terug gezet en w.w. wederom verandert waarna onze speler er weer op kon


echter omdat we ondertussen ook al een support hadden ingedient om uit te zoeken of er gehackt was omdat niemand het w.w. wist heeft support blijkbar iets gevonden waardoor ze preventief acount op blok hebben gezet

hier een klein gedeelte van antwoord support (rest van tekst deel ik niet met de vijand)

Reden voor je schorsing:

Preventieve schorsing in verband met hacken.

Stop dan met mij hiervan te beschuldigen, als je weet hoe het zit. Als ik hier achter zit is het wel heel onnozel, want dit is alleen maar nadelig voor mij :) Ik heb de hele support gezien van here comes the boom zelf, maar voegt verder toch niet veel toe inderdaad. Ben benieuwd hoe dit opgelost wordt.
 

DeletedUser65368

Guest
Asperger, wil niet opscheppen over mijn enorme intelligentie ;)

Ik ook ben toch zo ongelofelijk slim zeg. :)

@Ringo : Ik zie dat jij overal VV's doet te zien aan de stackkunsten van veel accounts. Nog steeds het vv-dumpertje van EQUI? Fijn om dat te horen.

Valt me ook op dat er nergens EQUI'ers te bekennen zijn ago en conniebonnie zijn verdwenen :'(.
 
Reactiescore
205
Ringo weer in EQUI. Is het eindelijk gedaan met de aandachttrekkerij.
boehoe ze willen me niet meer, bladiebladiebla. Oo wacht, toch wel.
 

DeletedUser

Guest
Het hoe en waarom ga ik jou niet uitleggen:p

By the way rashani goed opgelet vannacht dat heeft je een hoop dorpen gered:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ook ben toch zo ongelofelijk slim zeg. :)

@Ringo : Ik zie dat jij overal VV's doet te zien aan de stackkunsten van veel accounts. Nog steeds het vv-dumpertje van EQUI? Fijn om dat te horen.

Valt me ook op dat er nergens EQUI'ers te bekennen zijn ago en conniebonnie zijn verdwenen :'(.

Noob.
 
Bovenaan