Praathoek

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: ABS
Zijde 2:
Stammen: Break

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 136
Kant 2: 20
Verschil: 116

chart
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt met backstabben edelen? Dat klopt ja.
Bovendien bestaat 1kl5 niet meer, het is nu here comes the boom. Vraag me nog steeds af wanneer die booom komt.

Jeweet dondersgoed wat ik bedoel bloemkool voor de 2e keer backstab je hem door email en w.w. te wijzigen

gelukkig is eqmil in equi handen dus is weer teruggedraaid

wel een orginele email adres had je verzonnen breakequi4live@....
 
Reactiescore
205
Jeweet dondersgoed wat ik bedoel bloemkool voor de 2e keer backstab je hem door email en w.w. te wijzigen

gelukkig is eqmil in equi handen dus is weer teruggedraaid

wel een orginele email adres had je verzonnen breakequi4live@....

Slechte poging ringo. Jullie falen gewoon. Beter ga je deffen op HCTB i.p.v. thunderace.
 

DeletedUser

Guest
Nu opeens niet meer nee. Zeker weer iemand in laten loggen en meteen aangegeven. Goed bezig ringo.

acount is preventief geblokt ja omdat er gisteren iemand het acount gehackt heeft en ze zijn aan uitzoeken wie het was

email was ineens verandert in webreakequi4life@....... wel vreemd he zo,n email adres en w.w. wat gewijzigd was

en wel vreemd dat jij gelijk weer aanvalt terwijl onze speler er weer niet op kon
 

DeletedUser65368

Guest
acount is preventief geblokt ja omdat er gisteren iemand het acount gehackt heeft en ze zijn aan uitzoeken wie het was

email was ineens verandert in webreakequi4life@....... wel vreemd he zo,n email adres en w.w. wat gewijzigd was

en wel vreemd dat jij gelijk weer aanvalt terwijl onze speler er weer niet op kon

Webreakequi4life? Dat is ongelofelijk goed bedacht! Ook echt normaal dat als je dit doet je het onopvallend zou willen doen. Wij hebben 't wachtwoord niet (meer) je hebt het zelf gewoon gedaan, angstig voor verdere verliezen. Bloemkool was al bezig toen die speler nog tegen hem aan 't praten was. Dus, je praat pure onzin.
 

DeletedUser

Guest
Webreakequi4life? Dat is ongelofelijk goed bedacht! Ook echt normaal dat als je dit doet je het onopvallend zou willen doen. Wij hebben 't wachtwoord niet (meer) je hebt het zelf gewoon gedaan, angstig voor verdere verliezen. Bloemkool was al bezig toen die speler nog tegen hem aan 't praten was. Dus, je praat pure onzin.

was ik maar zo slim om zoiets te bedenken

maar wel vreemd dat gisteren onze speler er de hele dag niet op kon doordat email en w.w. verandert was , lekker logisch dat we dat zelf zouden doen wat een domme asperge ben je

en waarom zouden we bang zijn we gaan toch allemaal op delete net zoals break dit al tijden zegt
 
Bovenaan