Praathoek

DeletedUser

Guest
Nou ik had nog nooit van de naam Sjoerd gehoord, en er speelt een Sjoerd in Equi dus tjaah. Maar goed, kan ook zijn dat jullie gekke Nederlanders die naam vaak gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Nou ik had nog nooit van de naam Sjoerd gehoord, en er speelt een Sjoerd in Equi dus tjaah. Maar goed, kan ook zijn dat jullie gekke Nederlanders die naam vaak gebruiken.

Zat al een Sjoerd toen ik er nog speelde, maar is niet dezelfde. Anders was Jelle véél feller :D
En wat doen die gekke Nederlanders niet :eek:
 

DeletedUser65072

Guest
Niet alleen blijkt uit 'domme kindje' hoe hoog jou niveau en zelfbeeld is.
Maar ook dat je keer op keer hier terug komt, om over dit soort dingen te praten, en nu toevallig is het de praathoek waar het mag, maar ik kan tig posts pakken waar je alleen maar onzin loopt te brullen in andere topics.

En dat je niet begrijpt dat ik andere probeer aan te zetten om jou spam te rapporteren, geeft ook aan hoe 'domme' kindje je zelf wel niet bent.

Daarbij heb ik geen idee van jou verleden op w18, maar t zal wel niet veel soeps zijn.

Heb hier op W18 op 2 acc's gespeeld :p
Waarvan 1 Veyzie ja :p

VeYziE, safe acc zonder enige actie...

Dat klopt :p

Zat al een Sjoerd toen ik er nog speelde, maar is niet dezelfde. Anders was Jelle véél feller :D
En wat doen die gekke Nederlanders niet :eek:

Ag wat mis ik de tijd toen ik nog bij jullie in de stam speelde en ik jullie gek maakte :p
Jelle is 15 en bedreigde me zelf :rolleyes:
En toen de stam viel wou die gelijk BG en samenwerken en noemde die me pro :rolleyes:
Heerlijk gewoon :p
 

DeletedUser65072

Guest
Er viel zelf een meisje voor me :eek:

Maar ik haat sneeuw :mad:
3 kwartier fietsen en dan is het nog een kunst om je achterband recht te laten rijden ook :mad:
 

DeletedUser54807

Guest
ik reed vorig jaar met de fiets naar school lag 20cm al was -10 fzo en t sneeuwde nog, reed net iets trager dan de auto's en was op de zelfde tijd op school xD
 

DeletedUser65072

Guest
ik reed vorig jaar met de fiets naar school lag 20cm al was -10 fzo en t sneeuwde nog, reed net iets trager dan de auto's en was op de zelfde tijd op school xD

Naja ik moest werken en kwam 15 min te laat :p
Gelukkig hoef ik niet over te werken :cool:
 
Bovenaan