Praathoek.

DeletedUser9420

Guest
Je moet toch wat als je niet aangevallen wordt, gelukkig trouwens, we hebben al onze Def bij Fresh en SR en ~RF~! staan.


Het leuke is dat jullie erover blijven doorgaan, ten einde ons te doen overtuigen dat we het mis hebben. Het blijven posten van bovenstaande sterkt ons alleen maar in onze vermoedens dat er zeker ergens def staat ;)
 

DeletedUser20308

Guest
Het leuke is dat jullie erover blijven doorgaan, ten einde ons te doen overtuigen dat we het mis hebben. Het blijven posten van bovenstaande sterkt ons alleen maar in onze vermoedens dat er zeker ergens def staat ;)

Dat is netzoals die film "Changeling". Angelina Jolie (L), wordt in zo'n passage opgenomen in een psygiater, zij blijft maar volhouden dat ze niet gek is, maar omdat de politie haar daar heeft doen opsluiten is ze opeens gek en niet meer geloofwaardig.
Dit is precies hetzelfde wat jullie doen :D Jullie beweren/verwijten ons (= =3) dat we defence plaatsen op plekken die jullie aanvallen, wij zeggen dat is niet waar, en dan zeggen jullie "AHA, en precies omdat jullie ten einde ons te doen overtuigen dat het niet zo is, is het wel zo".

Omgekeerde wereld :D

Maarja, dat was -BD- vroeger ook al met hun recruitingsbeleid, aangezien heel oud BD in BB zit zal dat nog steeds wel heersen, alleen dan op een ander onderwerp en dus niet over het recruitingsbeleid.
 

DeletedUser9420

Guest
Dat is netzoals die film "Changeling". Angelina Jolie (L), wordt in zo'n passage opgenomen in een psygiater, zij blijft maar volhouden dat ze niet gek is, maar omdat de politie haar daar heeft doen opsluiten is ze opeens gek en niet meer geloofwaardig.
Dit is precies hetzelfde wat jullie doen :D Jullie beweren/verwijten ons (= =3) dat we defence plaatsen op plekken die jullie aanvallen, wij zeggen dat is niet waar, en dan zeggen jullie "AHA, en precies omdat jullie ten einde ons te doen overtuigen dat het niet zo is, is het wel zo".

Omgekeerde wereld :D

Maarja, dat was -BD- vroeger ook al met hun recruitingsbeleid, aangezien heel oud BD in BB zit zal dat nog steeds wel heersen, alleen dan op een ander onderwerp en dus niet over het recruitingsbeleid.

ik wil ook opgenomen worden in een psychiater.. een vrouwelijke wel te verstaan... :D
Verder kan ik er niet veel wijs uit uit je post. Dus ik laat het even rusten, mijn hersenen zijn al moe van het werken vandaag, geen zin om ook nog een soort van cryptogram te gaan oplossen ;)
 

DeletedUser20308

Guest
Dat is netzoals die film "Changeling". Angelina Jolie (L), wordt in zo'n passage opgenomen in een psygiater, zij blijft maar volhouden dat ze niet gek is, maar omdat de politie haar daar heeft doen opsluiten is ze opeens gek en niet meer geloofwaardig.
Dit is precies hetzelfde wat jullie doen :D Jullie beweren/verwijten ons (= =3) dat we defence plaatsen op plekken die jullie aanvallen, wij zeggen dat is niet waar, en dan zeggen jullie "AHA, en precies omdat jullie ten einde ons te doen overtuigen dat het niet zo is, is het wel zo".

Omgekeerde wereld :D

Maarja, dat was -BD- vroeger ook al met hun recruitingsbeleid, aangezien heel oud BD in BB zit zal dat nog steeds wel heersen, alleen dan op een ander onderwerp en dus niet over het recruitingsbeleid.

Lekker blijven speculeren..

En nu is het weer "lekker blijven speculeren"??
Is het waar, of is het waar dat jullie steeds zeggen dat wij daar defence hebben?

Dat is zoiets als wij steeds zeggen dat iemand of iedereen uit BB noob is, jullie zeggen dat, dat niet zo is en dan zeggen wij, ja omdat jullie steeds zeggen dat het niet zo is hebben wij juist meer bewijs dat jullie het wel zijn.

Dat slaat toch nergens op?!!
 

DeletedUser9420

Guest
dit is precies hetzelfde wat jullie doen :d jullie beweren/verwijten ons (= =3) dat we defence plaatsen op plekken die jullie aanvallen, wij zeggen dat is niet waar, en dan zeggen jullie "aha, en precies omdat jullie ten einde ons te doen overtuigen dat het niet zo is, is het wel zo".
:confused:

dat is zoiets als wij steeds zeggen dat iemand of iedereen uit bb noob is, jullie zeggen dat, dat niet zo is en dan zeggen wij, ja omdat jullie steeds zeggen dat het niet zo is hebben wij juist meer bewijs dat jullie het wel zijn.
:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
En nu is het weer "lekker blijven speculeren"??
Is het waar, of is het waar dat jullie steeds zeggen dat wij daar defence hebben?

Dat is zoiets als wij steeds zeggen dat iemand of iedereen uit BB noob is, jullie zeggen dat, dat niet zo is en dan zeggen wij, ja omdat jullie steeds zeggen dat het niet zo is hebben wij juist meer bewijs dat jullie het wel zijn.

Dat slaat toch nergens op?!!

Dat je zo kunt zagen over 5 woorden, dat slaat nergens op
 

DeletedUser

Guest
Toch raar dat jullie altijd proberen te stoefen met accounts van andere stammen, terwijl jullie toch geen banden met hen hebben.
Oh ja.

We kunnen toch wel persoonlijke banden hebben? Gewoon als vrienden om? Of mag dat niet meer op W13?:confused:

Jullie kunnen met niemand uit =3 opscheppen op het forum want bij jullie vormen sommige maar is hun dorpjes om zodat ze op rang 1 komen te staan. Lol.

Dus als ik het goed heb. Omdat 1 iemand een weddenschap is aangegaan om nummer 1 te worden voor 1 januari. Omdat diegene zijn dorpen uitbouwde om het hem ook nog is te laten lukken en daarna weer afbreken. Is het meteen heel de stam?;)

Volgens jullie niet;)

Oh dus nu geloof je ons wel? Mooi. Nu nog dat we geen deff sturen:)
 

DeletedUser

Guest
We kunnen toch wel persoonlijke banden hebben? Gewoon als vrienden om? Of mag dat niet meer op W13?:confused:



Dus als ik het goed heb. Omdat 1 iemand een weddenschap is aangegaan om nummer 1 te worden voor 1 januari. Omdat diegene zijn dorpen uitbouwde om het hem ook nog is te laten lukken en daarna weer afbreken. Is het meteen heel de stam?;)



Oh dus nu geloof je ons wel? Mooi. Nu nog dat we geen deff sturen:)

Inco die weddenschap was wel een leuke actie en is ook gelukt.
Maar er klopt iets niet, dit stukje is dikgedrukt.
 

DeletedUser9420

Guest
eh.. ik hoor je nog iets anders daarover zeggen, zie je wel dat je je anders voordoet dan je bent.


De Sneak op het AF :

Inco die weddenschap was wel een leuke actie en is ook gelukt.
Maar er klopt iets niet, dit stukje is dikgedrukt.


De Sneak buiten het AF:

sneak- zegt (13:02):
*troepen de dood in gooien is ook gs verleis
*verlies
sneak- zegt (13:04):
*die heeft zichzelf bekroond tot de nieuwe faal van 2011

sneak- zegt (13:11):
*dat kan
*Maar liever hij dan ik
*zo wanhopig ben ik echt niet

I rest my case...
 

DeletedUser

Guest
eh.. ik hoor je nog iets anders daarover zeggen, zie je wel dat je je anders voordoet dan je bent.


De Sneak op het AF :




De Sneak buiten het AF:



I rest my case...

Wat jij nu aantoond is dat ik de actie een verspilling vind en dat het liever hij is geweest dan ik dat klopt.
Maar dat betekent niet dat ik niet om zo'n actie kan lachen.

Sorry maar wat je nu hebt gedaan vind ik een beetje verspilde moeite.
Want veel wisten van mijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9420

Guest
Wat jij nu aantoond is dat ik de actie een verspilling vind en dat het liever hij is geweest dan ik dat klopt.
Maar dat betekent niet dat ik niet om zo'n actie kan lachen.

Sorry maar wat je nu hebt gedaan vind ik een beetje verspilde moeite.
Want veel wisten van mijn mening.

verspilde moeite ? ach, zoveel moeite is het niet hoor.
Tegen inco doe je nu lief en vind je het leuk. Achter inco zijn rug om benoem je wereldspeler:

*die heeft zichzelf bekroond tot de nieuwe faal van 2011

dus ja, beetje hypocriet is het wel... :cool:
 

DeletedUser

Guest
verspilde moeite ? ach, zoveel moeite is het niet hoor.
Tegen inco doe je nu lief en vind je het leuk. Achter inco zijn rug om benoem je wereldspeler:



dus ja, beetje hypocriet is het wel... :cool:

Nogmaals geef ik tegen inco aan dat ik opzich wel om die actie kon lachen.
Voor zover ik weet loop ik nu echt niet bij inco te slijmen door zoiets te zeggen.
Ik geef gewoon aan dat ik er wel om kon lachen.

Ik heb aangegeven dat ik het een verspilde moeite vind en dat het een faal is.
Maar dat betekent niet direct dat ik er boos of verdrietig om ben.
Ik kon er opzich wel omlachen.

Jij kon op het moment dat ik dat aangaf niet mijn gezicht zien.

Maar om het korte samenvatting:

Jij geeft aan wanneer iemand iets een faal of een verspilling vind deze persoon geen reden heeft om ook om zo'n actie te kunnen lachen.
Goed bezig je bent zeer duidelijk.

Succes verder,

Of zoals jij het zegt op msn " Je lult maar verder ik heb jou niks meer te vertellen"
Nou afwachten als het ook waar is wat je zegt;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9420

Guest
Of zoals jij het zegt op msn " Je lult maar verder ik heb jou niks meer te vertellen"
Nou afwachten als het ook waar is wat je zegt;)

msn inderdaad.. das heel iets anders dan AF. :D
btw, wie zocht me op op msn een half uurtje geleden ?
U toch zeker ?
 

DeletedUser

Guest
msn inderdaad.. das heel iets anders dan AF. :D
btw, wie zocht me op op msn een half uurtje geleden ?
U toch zeker ?

Klopt,
Maar ik heb toch niet aangegeven dat ik jou niks meer te vertellen heb.
En gelde dat alleen voor msn??:confused:

Sorry dat wist ik niet had je dan even moeten aangeven:rolleyes:
 
Bovenaan