Praathoek.

DeletedUser

Guest
Mensen kijken vaak niet verder dan hun neus lang is en zien enkel wat ze willen zien :)

Of je bent gewoon dom , aan jou de keuze ;)
 

DeletedUser

Guest
de dorpen die erik kwijt is hebe geen punten verlies misschien geeft ie ze gratis weg :D

Het is een ruil;)

Dude krijgt de dorpen die in zijn cluster liggen van Erik, die dan weer meer edels heeft en die weer kan gebruiken voor Thesuperlen;)
 

DeletedUser36806

Guest
Geen awards hier :D


Btw:
Nuch uit SR
Erik zonder PA & vandaag al goed 12 dorpen kwijt

SR beleeft geen toptijden meer? of tijdelijk verval?

Hmm niet meer ingelogd sinds vanmiddag. (ziek op bed). Zal even kijken voor je of ik iets kan loslaten
 

DeletedUser36806

Guest
Het is een ruil;)

Dude krijgt de dorpen die in zijn cluster liggen van Erik, die dan weer meer edels heeft en die weer kan gebruiken voor Thesuperlen;)
Zover over erik, amen!

En over nuch. Geen idee. Denk gewoon tijd geven. Hier hou ik me buiten.
 

DeletedUser

Guest
:confused: Mag er in de Praathoek weer over tw gepraat worden (@Sterk&Amy) :confused:
 

DeletedUser

Guest
Zou wel heel wat rustiger zijn.

En nee, =3 ownt SR echt helemaal ja...
We liggen nu gewoon heftig onder vuur.
 

DeletedUser

Guest
Zou niet weten waar te posten dus post het hier maar,

Waarom staan in vredesnaam de awards van andere werelden in je profiel?
Het zou me een k*tzorg zijn dat iemand op W21 10.000 gs heeft gefarmt...
Weetje waarom?
Ff denken, DIT IS W13!
Vraag me af wie op dat idee is gekomen, zeker omdat de awards in de ranglijst ook nog worden opgeteld *facepalm*
Awards op een wereld als nu is al vrij doelloos omdat we al in een ver stadium zitten.
(''Grootmacht van de dag, Je hebt op deze wereld het meeste dorpen overgenomen op ''Datum'''' Goh... suprise suprise de winnaar is een interner! *Opnieuw facepalm*)

Kansloos dit :eek:

Greetz, Bas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Zou niet weten waar te posten dus post het hier maar,

Waarom staan in vredesnaam de awards van andere werelden in je profiel?
Het zou me een k*tzorg zijn dat iemand op W21 10.000 gs heeft gefarmt...
Weetje waarom?
Ff denken, DIT IS W13!
Vraag me af wie op dat idee is gekomen, zeker omdat de awards in de ranglijst ook nog worden opgeteld *facepalm*
Awards op een wereld als nu is al vrij doelloos omdat we al in een ver stadium zitten.
(''Grootmacht van de dag, Je hebt op deze wereld het meeste dorpen overgenomen op ''Datum'''' Goh... suprise suprise de winnaar is een interner! *Opnieuw facepalm*)

Kansloos dit :eek:

Greetz, Bas

Je hebt ze toch niet zichtbaar, dus niemand heeft er last van als je het 'niet zichtbaar' houd:p

Ik vind persoonlijk altijd wel leuk..
 
Bovenaan