- Reactiescore
- 608
Ondanks al onze kleine fitties ben je nog me schatje , bbyJaaa goed gezien! hahaha![]()
Ondanks al onze kleine fitties ben je nog me schatje , bby![]()
Negatief gedoe hebben we toch niet meer nodig kan je niet meer edelenCutieGezeeligheid is weer terug, ipv altijd dat negatief gedoe
![]()
Mijn laatste maanden op w13 was ik sowieso inactief, deed toen amper iets. het boeide me eveneens ook niets meerNegatief gedoe hebben we toch niet meer nodig kan je niet meer edelen![]()
Speelde brent eigenlijk nog?Mijn laatste maanden op w13 was ik sowieso inactief, deed toen amper iets. het boeide me eveneens ook niets meer![]()
Brent? die speelt al lang niet meer, maar die wou wel nog eens een account starten.Speelde brent eigenlijk nog?
Van onze msn tijd![]()
Klopt, HLG was Mathieu, speel ik nu samen voetbal mee.Die kendje jij in real net als HLG
Als je het maar weetTijd gaat snel![]()
KSSST WEG JIJLijkt wel 2 uur terug dat ik nog lekker onder de douche stond.
Tijden gaan snel, want is 3 uur terug dat ik onder de douche ging o.o
Hallo iedereen,
Ten eerste wil ik Pink. feliciteren met de winst op W13.
En ik wil hierbij mij ook verontschuldigingen aan team Pindakaas4life. Vanaf mei/juni 2016 ben ik enorm ziek geworden.
Ik heb een tijdje in het ziekenhuis gelegen en had veel gewicht verloren (ondertussen meer dan 20kg terug bijgekomen).
Regelmatig ga ik nog naar het ziekenhuis voor controles en dergelijke. En verder neem ik dagelijks medicatie.
Ik ben momenteel actief op w57 voor de fun en misschien kom ik ooit wel terug voor het serieuze werk.
Jij lag toch helemaal onderaan he? Was jd toen niet op bb gegaan? Heb daar een deel van moeten edelen![]()