Praathoek.

Reactiescore
603
Tegen garfield, die nu nota bene bij de vijand zit en worteltje, die voor de helft van de tijd bezig was met het wisselen van speler omdat de vorige weer inactief was. Chapeaux! Je bent gewoon gaan rennen, toen de kans op uitdaging groter werd. Je zegt niet te geven om w13, maar je komt hier wel steeds op het forum om je te verdedigen. Erg overtuigend. Kom maar bewijzen dat we ongelijk hebben. Er zijn vast genoeg accountjes die nog een speler zoeken.

kuch kuch.
Het boeit een vijand toch niet of die speler nu inactief is, 100x van spelers wisselt of onervaren is, zolang hij maar doorbreekt aan het front ...
daarbij ben ik op jefrike gestart toen het acc 12 mil had, ik heb het acc bespeeld tot de laat ons zeggen 38mil soms met co en soms zonder co.
Dus vind ik dat ik me op w13 wel genoeg ingezet heb en het maakt niet uit of ik nu 50% bb's heb ge-edelt of niet het gaat om het feit dat jefrike doorgegroeid is.
Ik heb aan het front in het westen doorgebroken, en heb daar niet super veel hulp gehad van stamgenoten.

Ik zeg niet dat ik zo ervaren en nolifer achtig ben als jullie, en dat wil ik ook niet met een spel als dit, ik heb dit spel puur gespeeld voor gezelligheid en sfeer.

Ik geef toe dat ik toch wel regelmatig VV afgegeven heb en een paar keer 'gestopt' ben geweest voor een paar weken maar dat kwam omdat de fun en doorzettingsvermogen weg was.

i don't care of ik nu de slechtste of de beste spelers van w13 ben ;) (ook al zal ik dat laatste nooit zijn :p)

Groetjes <3
 

DeletedUser

Guest
i don't care of ik nu de slechtste of de beste spelers van w13 ben (ook al zal ik dat laatste nooit zijn )

Groetjes <3

klopt er zijn veel slechtere spelers maar het is maar een game :)
 

DeletedUser72568

Guest
Je moet wel toegeven dat voor iemand die niet 'cared' je toch een vrij grote post geschreven hebt in dit topic! :eek:

We gaan dat hele propaganda niveau hier nu niet te hoog leggen he!
 

DeletedUser77103

Guest
Je moet wel toegeven dat voor iemand die niet 'cared' je toch een vrij grote post geschreven hebt in dit topic! :eek:

We gaan dat hele propaganda niveau hier nu niet te hoog leggen he!

Helemaal mee eens =) Voor iemand die er niet om geeft is het een pittige verdediging
 
Reactiescore
603
Je moet wel toegeven dat voor iemand die niet 'cared' je toch een vrij grote post geschreven hebt in dit topic! :eek:

We gaan dat hele propaganda niveau hier nu niet te hoog leggen he!
Ik mag hier toch wel af en toe een berichtje typen :)
Het is idd een grote post maar ik moest het toch ooit eens schrijven na al die commentaar? ...
Helemaal mee eens =) Voor iemand die er niet om geeft is het een pittige verdediging
Ahh, Het is hoe het is.
Hij kan in ieder geval zeggen dat hij op het forum WEL kan deffen :eek:
OOK :D
 

DeletedUser75737

Guest
Ik heb degelijk wel genoeg aangericht in het westen, vroeger was c30 puur RF, ik ben daar 80% doorgebroken en zat zelfs bijna in C20 ...
Ik heb daarnaast ook genoeg dorpen van wortel afgepakt.
hahaha ik weet nog dat jullie een massa op me deden en dat ik meer dorpen van jullie afpakte dan jullie 2 van mij :eek:
En ik heb het nu over mijn actieve TW-tijd dus niet de tijd dat ik veel VV gaf en niet veel online was.

Whahahahaha, I don't give a f... voor W13, waarom zou ik het warm onder men voetjes krijgen? :eek:
Ga ergens anders onzin praten ofzo stoere jongen :D:D

Volgens mij heb jij echt nog nooit 80% van c30 in bezit gehad
Want hoe kon ik anders altijd daar opnummer 1 staan :D:D
 
Bovenaan