Praathoek.

DeletedUser72568

Guest
Tja, een spijtige zaak die Roy. Maar we spelen hem wel weg. (is natuurlijk een zeer makkelijk target)
 
Reactiescore
38
Justin is geen aardig mannetje... Had ik nadien ook door.

P.S.: Fijne kerstdagen! :)
 
Reactiescore
38
Het is door Justin dat ik uit TLS ben. Hij heeft ervoor gezorgd...
Ik ben gewoon dom geweest om hem zo goed te vertrouwen.

Btw, ik heb Mystic nog steeds dus is niet nodig :p
 

DeletedUser

Guest
wil toch even afscheid nemen van TGM was een grootheid in interne en een ander heeft zijn acc verkloot en op delete gezet zonde van een mooi acc



goed gedaan jozien :cool:
 
Reactiescore
205
Het is door Justin dat ik uit TLS ben. Hij heeft ervoor gezorgd...
Ik ben gewoon dom geweest om hem zo goed te vertrouwen.

Btw, ik heb Mystic nog steeds dus is niet nodig :p

Het is door Justin, dat wij weten dat jij info doorspeelde naar Near ja. Justin is de reden, dat we weten wie het lek was in TLS en jij uit TLS bent gebonjourd. En het is niet Justin zijn schuld, dat jij bijna een jaar de spion hebt uitgehangen binnen TLS en dit vanaf dag 1 gepland hebt. Je wordt niet voor niets met open armen ontvangen in Near. Niet dat het allemaal uitmaakt, ondanks je vieze spel zul je deze wereld niet winnen :)
 
Reactiescore
38
Dit vind ik wel vreemd, ik heb sinds eind juli contact genomen met hem (dus vanaf dag 1 klopt al niet). We probeerden samen het spel eerlijker te maken door naar een mol te zoeken van TLS in Near.. Dus vraag ik me af wie de echte mol is... Ik vertrouwde Justin heel lang, tot het moment dat hij opeens info naar jullie begon te sturen. Over Script van Sander bijvoorbeeld (waar Erica-5 niet eens inlogde, wel kreeg hij en hij alleen mijn wachtwoord, niet Justin en daarom stuurde hij dat door).

Ik heb ook veel gedaan in TLS vóór mijn contact met Justin. Die 930+ dorpen dat ik overnam van Darchy, Mr.Rofl en Wereldspeler. Dat kon veel meer zijn.
 

DeletedUser72568

Guest
Jij bent degene die het hele spion gedoe op w13 in gang heeft gestoken en in gang heeft gehouden. Wil je dat de wereld eerlijker wordt, dan moet jij verdwijnen.

Wat je gedaan hebt voor TLS stelt niks voor en het enige wat er van onthouden wordt is het feit dat je ons een mes in de rug stak. Je ziet wat er met je acc gebeurd is. Weglopen naar een ander acc gaat daar geen verandering in brengen.
 
Reactiescore
38
Sue, ik had gewoon nooit met jullie zaken mogen moeien en vooral nooit contact mogen zoeken met Justin. Dan was dit ook nooit gebeurd en bleef ik verder in TLS op mijn targets samen met Music en sir garfield.

Veel plezier en succes verder.
 
Reactiescore
205
Dat je het nog probeert te ontkennen, is best triest. Waarom je wel van Near dorpen geëdeld hebt, vraag ik me ook nog steeds af. Blijkbaar wilde je bij TLS én Near of bij geen van beide horen. Dat je nog met open armen ontvangen wordt door Near, zegt genoeg over het speler aanbod binnen Near.
 
Bovenaan