Praathoek.

DeletedUser75737

Guest
Sue, ik had gewoon nooit met jullie zaken mogen moeien en vooral nooit contact mogen zoeken met Justin. Dan was dit ook nooit gebeurd en bleef ik verder in TLS op mijn targets samen met Music en sir garfield.

Veel plezier en succes verder.

Joachim,
Wij vertrouwden je en ten tweede waarom gaf je de inlog aan justin als vijand ????
Daarnaast heel kort en krachtig ik heb je het vertrouwen gegund sinds de tijd van mjooj .
En toen vond je het al zonde dat je info had doorgespeeld en nu doe je het nog steeds je leert het niet mijn vriend in iedergeval later.
 

DeletedUser

Guest
wil toch even afscheid nemen van TGM was een grootheid in interne en een ander heeft zijn acc verkloot en op delete gezet zonde van een mooi acc



goed gedaan jozien :cool:

Ik ken wereld 13 niet, maar Jozien wel. Een tijd lang stamgenoot geweest op w21. Zo loyaal en met zo veel inzet spelend, zijn er maar weinig. Zo'n post verdient ze niet, temeer omdat het nooit haar intentie was om alleen op dit account te gaan spelen.
 

DeletedUser72568

Guest
Ik ken wereld 13 niet, maar Jozien wel. Een tijd lang stamgenoot geweest op w21. Zo loyaal en met zo veel inzet spelend, zijn er maar weinig. Zo'n post verdient ze niet, temeer omdat het nooit haar intentie was om alleen op dit account te gaan spelen.

Die post is nog te goed voor haar.
 

DeletedUser75737

Guest
Ik ken wereld 13 niet, maar Jozien wel. Een tijd lang stamgenoot geweest op w21. Zo loyaal en met zo veel inzet spelend, zijn er maar weinig. Zo'n post verdient ze niet, temeer omdat het nooit haar intentie was om alleen op dit account te gaan spelen.

Zo KENDEN wij haar ook dachten we athans totdat ze stabte je zegt dat je w13 niet kent dan moet je niet reageren op die post want ze heeft hier veel genoeg fout gedaan om zon aardig post niet te verdiennen:D
 

DeletedUser

Guest
ach jozien is aardig en inzet heeft ze ook wel ,maar zo zonde acc van 78 mil op delete te zetten ..:cool:
 

DeletedUser15999

Guest
Nope dat was ik die daarachter zat

giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
zo jammer dat bijna niemand het echte verhaal kent over darchy - jipsel - jeegee en many more ....

ga het ook niet openbaar maken , maar zeg je , jozien is alles behalve schuld , iedereen maakt fouten , ik ook ik ben in augustus 2014 gestopt op darchy , mischien ook wel fout omdat te doen , maar niemand die hier reageert weet hoe het verhaal in elkaar steekt over die drie hoofdpersonen ooit van het leuke ~RF!~

ook vraag ik me af hoe deze wereld in een respectvolle wereld naar vriend en vijand , naar zo een vieze naaibakken wereld is gekomen , want wat is er vies gespeeld door vele van jullie .... en dat jullie hier elkaar beschuldigen , pff denk dat er veel ff naar hun zelf moeten kijken , ik heb w13 nog altijd gevolgd en aangezien de wereld nu een aardig ten einde is door wat grijze vlakken is duidelijk , maar goed ook , want wereld 13 is niet meer wat het geweest is merk wel , een nare wereld is het geworden waardoor ik blij ben dat ik op het juiste moment ben gestopt

voor nu alvast gefeliciteerd voor de winnaars ;) want de meeste ken ik gelukkig nog wel en diegene die mij kennen weten dat ik het ook meen heb met veel plezier gespeeld op wereld 13 , vooral de RF tijd vs =3
 

DeletedUser72568

Guest
zo jammer dat bijna niemand het echte verhaal kent over darchy - jipsel - jeegee en many more ....

ga het ook niet openbaar maken , maar zeg je , jozien is alles behalve schuld , iedereen maakt fouten , ik ook ik ben in augustus 2014 gestopt op darchy , mischien ook wel fout omdat te doen , maar niemand die hier reageert weet hoe het verhaal in elkaar steekt over die drie hoofdpersonen ooit van het leuke ~RF!~

ook vraag ik me af hoe deze wereld in een respectvolle wereld naar vriend en vijand , naar zo een vieze naaibakken wereld is gekomen , want wat is er vies gespeeld door vele van jullie .... en dat jullie hier elkaar beschuldigen , pff denk dat er veel ff naar hun zelf moeten kijken , ik heb w13 nog altijd gevolgd en aangezien de wereld nu een aardig ten einde is door wat grijze vlakken is duidelijk , maar goed ook , want wereld 13 is niet meer wat het geweest is merk wel , een nare wereld is het geworden waardoor ik blij ben dat ik op het juiste moment ben gestopt

voor nu alvast gefeliciteerd voor de winnaars ;) want de meeste ken ik gelukkig nog wel en diegene die mij kennen weten dat ik het ook meen heb met veel plezier gespeeld op wereld 13 , vooral de RF tijd vs =3

Jozien geen schuld? Ze heeft er meer dan genoeg.

Verder was de wereld al lang een naaibakken wereld, ik dacht jij het echte verhaal kende van "many more"? Het spel werd al jaren vies gespeeld, nu is het wat eerlijker geworden, ondanks dat de grootste rat er nog zit.

Niet offensive bedoelt naar jou toe, maar ben het beu dat 90% van de w13 spelers slechts de helft ervan maar weet, waaronder jij ook, je weet te weinig.

Iig bedankt voor de felicitatie. :D

Het ga je goed, we hebben een leuke tijd gehad. :)
 

DeletedUser15999

Guest
Wat mij het meest opvalt is dat beide kanten allerhande verwijten naar elkaar maken, maar ondertussen zichzelf net zo goed schuldig maken aan zulke fratsen.. Soms lachwekkend, maar meestal vooral beschamend. Misschien kan deze wereld maar beter zo snel mogelijk ten einde zijn :)
 

DeletedUser72568

Guest
Wat mij het meest opvalt is dat beide kanten allerhande verwijten naar elkaar maken, maar ondertussen zichzelf net zo goed schuldig maken aan zulke fratsen.. Soms lachwekkend, maar meestal vooral beschamend. Misschien kan deze wereld maar beter zo snel mogelijk ten einde zijn :)

Er zijn erge dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen en waar jij geen weet van hebt. Dus ik mag verwijten maken. :D

Maar de verwijten richting Joachim zijn terecht, wat hij gedaan heeft op w13 is uniek.
 

DeletedUser15999

Guest
Er zijn erge dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen en waar jij geen weet van hebt. Dus ik mag verwijten maken. :D

Maar de verwijten richting Joachim zijn terecht, wat hij gedaan heeft op w13 is uniek.

Maar aan de andere kant was Darchy ook een klere streek :p dat bedoel ik met dat het van beide kanten komt. En wat weet jij er van waar ik wel of niet weet van heb :eek:
 
Bovenaan