Praathoek W80

Reactiescore
449
Sorry Rob, Corniffo had je de invite allang moeten sturen???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
geen probleem, ik zit in de elite acc chat waar corne zelf niet in zit
 
Reactiescore
2.444
Aparte BG wel, die Davroar duikt een paar dagen terug via een klein dorpje gigantisch diep het cluster van TUUTUU in.
 

DeletedUser69389

Guest
Ah is sprookjestijd weer aangebroken? Nou ik had vannacht echt een wilde nacht met Camila Cabello en Selena Gomez gehad dat willen jullie niet geloven. Echte topdames die twee.
 
Reactiescore
8
Ik denk dat die vraag relevanter is voor jou.
Een van de MB's die voor TuuTuu speelt, en die in de positie is om iemand aan te vallen uit GWAMM. Normaal zou je zeggen: een van die 2 a 3, maar we hebben gelukig een zeer groot MB leger om undercover door te gaan


Staat letterlijk in zen handtekening kerel
Ahh ik zie het jaa.. Schedel, koning van de interns. Best wel melig om te horen van hem dat die praat over nu al BG's en NAP's terwijl die waarschijnlijk al half oost als intern heeft. Zeker makkelijk spelen op die manier!
 
Reactiescore
634
Een van de MB's die voor TuuTuu speelt, en die in de positie is om iemand aan te vallen uit GWAMM. Normaal zou je zeggen: een van die 2 a 3, maar we hebben gelukig een zeer groot MB leger om undercover door te gaan



Ahh ik zie het jaa.. Schedel, koning van de interns. Best wel melig om te horen van hem dat die praat over nu al BG's en NAP's terwijl die waarschijnlijk al half oost als intern heeft. Zeker makkelijk spelen op die manier!

Nee joh, Schedel heeft gewoon een 'zeer groot MB leger'. ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gelieve mij niet zo te beledigen, ik hanteer een strict 100% anti-boost beleid waarbij mijn co ook op de hoogte is gesteld.
Idd ik ben hiervan op de hoogte
 
Bovenaan