Praathoek W80

Reactiescore
5.686
Rob en Tom wordt meestal naar gerefereerd als DreamTeam, eigenlijk de knappe versie van Jona. Volledig logisch dan ook dat continent 44 het alvast opgeeft, er is geen perspectief meer voor jullie.
 
Reactiescore
5.686
@Rob. we worden aangevallen, heb jij kenbaar gemaakt dat ons account inactief was deze avond?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ha Tom sorry dat ik nu pas reageer ik was aan het runnen
 
Reactiescore
5.686
Geen probleem, met mijn ogen dicht de aanvallen afgeslagen:axe:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
2016 was ik er een keertje
 
Reactiescore
1.892
Rob en Tom wordt meestal naar gerefereerd als DreamTeam, eigenlijk de knappe versie van Jona. Volledig logisch dan ook dat continent 44 het alvast opgeeft, er is geen perspectief meer voor jullie.
Dit lijkt me sterk, maar ik begrijp dat je mij als graadmeter neemt!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ha jona wees welkom op het acc van tom en mezelve
 
Reactiescore
1.892
Hartelijk dank, Rob. Ik zal proberen om voordat november ten einde loopt minstens eenmaal gelogged te hebben, maar garanderen kan ik dat spijtig genoeg niet gezien de korte tijdsspanne. Verwacht echter met jullie als medespelers dat daar alle begrip voor wordt opgebracht
 
Reactiescore
5.686
Hartelijk dank, Rob. Ik zal proberen om voordat november ten einde loopt minstens eenmaal gelogged te hebben, maar garanderen kan ik dat spijtig genoeg niet gezien de korte tijdsspanne. Verwacht echter met jullie als medespelers dat daar alle begrip voor wordt opgebracht
Geen probleem Jona, wij loggen niet veel meer. Rob logt alleen als hij niet met zijn ex is, dus je kan wel begrijpen dat hij praktisch niet logt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wel verdorie, deze dolk uit onverwachte hoek
 
Reactiescore
1.892
Amai, wordt het karakter en mentale zwakheid van een teamgenoot hier nu openlijk geëxposeerd? .Votekick LordToms
 
Bovenaan