Praathoek W69

Reactiescore
2.193
is half cave al niet vervangen door tegenslagen? en dan kom jij zeggen dat walk er niet tegen kan?

walk staat al meer dan een maand stil (core) om die tering zooi van cave te laten oplossen en het duurt me allemaal veel te lang, als het aan mij had gelegen had je maar gestikt in een deal. warre is veel te aardig voor jullie.....

Idd we hadden Teun gewoon zijn gang moeten laten gaan, is dat wat je wil zeggen? Ik respecteer Warre zijn handelingen nu, het toont respect.

Cave heeft tegenslagen gehad maar we gaan toch door, tegenstrijdig aangezien we niet ons op AF gaan afreageren.
 
Reactiescore
2.386
Wat wil je eigenlijk? Easy dub of een leuke strijd? Mixed signals op deze manier. ://
 
Reactiescore
742
Idd we hadden Teun gewoon zijn gang moeten laten gaan, is dat wat je wil zeggen? Ik respecteer Warre zijn handelingen nu, het toont respect.

moet eerlijk zijn dat ik niet gemerkt heb dat er een timebot gebruikt werd, daarnaast is er ook niet echt iets in skype geweest kwa times dat echt niet kon..

Wat wil je eigenlijk? Easy dub of een leuke strijd? Mixed signals op deze manier. ://

eumh, staan al bijna 2 maanden stil leuke strijd word het voor mij sws niet meer, er is een leuke massa geweest op abuser en die werd zwaar gecarried door whynot (toen der tijd) rest gooide er met de pet na waarom zou dit ineens opgelost zijn?
 
Reactiescore
2.386
De bot werd gebruikt tijdens het deff, niet offen. Maar ook niet zoveel aangezien hij amper gedeffed heeft sinds hij het script in zijn bezit heeft.

Omdat de rotte appels eindelijk uit de stam zijn :)
 

DeletedUser69389

Guest
moet eerlijk zijn dat ik niet gemerkt heb dat er een timebot gebruikt werd, daarnaast is er ook niet echt iets in skype geweest kwa times dat echt niet kon..



eumh, staan al bijna 2 maanden stil leuke strijd word het voor mij sws niet meer, er is een leuke massa geweest op abuser en die werd zwaar gecarried door whynot (toen der tijd) rest gooide er met de pet na waarom zou dit ineens opgelost zijn?
Het is letterlijk bevestigd toen die op 70 tegen de lamp liep. Hoe geloofwaardiger wil je het hebben?
 
Reactiescore
983
Een 2e rangs moraalbreker die een Walk massa afslaat..:rolleyes:

Dat waren ze dan nog niet allemaal van iedereen, en het was al zéker geen Walk massa.

Ik heb liever dat de clears lopen dan dat ze lang stilstaan en als wij gaan kijken naar hoeveel pp er is doorgegooid kunnen wij daar ook heel goed mee leven ;)

Nou terug in je hok met dat ego van je! :p:p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Het waren ze inderdaad niet allemaal van iedereen, maar hoe vaak ga je met alle spelers en alle clears op 1 speler??
Dus om het nou af te doen als het doodlopen van stilstaande clears is eerlijk gezegd wel een beetje raar.
 
Reactiescore
742
Het waren ze inderdaad niet allemaal van iedereen, maar hoe vaak ga je met alle spelers en alle clears op 1 speler??

letterlijk om de 2 weken als alle clears weer vol zijn maar helaas moeten we wachten tot cave (na 2 maanden) de edellijnen onder controle heeft.
 
Reactiescore
2.386
Sorry dat we een botter kicken die er eigenlijk zonder ban vanaf ging komen! Ik snap waarom je er irritant van bent, wie wilt er nou niet met of tegen een botter spelen?
 
Reactiescore
983
Het waren ze inderdaad niet allemaal van iedereen, maar hoe vaak ga je met alle spelers en alle clears op 1 speler??
Dus om het nou af te doen als het doodlopen van stilstaande clears is eerlijk gezegd wel een beetje raar.

Ik snap niet waarom jullie blijven zeggen "alle spelers".
Het ging om 4 spelers die het grootste deel van hun clears gooien, er zijn nog 8 andere leden die je niet over de vloer hebt gekregen.
Het was inderdaad onze keuze om alles op Robienjo te gooien, dit omdat we vorige keer merkten dat er toch redelijk wat fouten waren gebeurd en er misschien meer te rapen was, dit was nu niet het geval en ik ben blij voor je dat je alles op block ok hebt kunnen gooien maar of je daar nu werkelijk zo stoer om moet doen... Deden wij ook niet toen DUCK met zijn solo actie 5 dagen op rij zijn tijd er in stak en er werkelijk niks uithaalde.

Wij doen het nu eenmaal liever af op doodlopen van stilstaande clears dan gewoon zoals Cave (op DUCK en een occasionele aanval op Guru na) helemaal niks te doen voor meerdere weken lang, nog nooit zo'n saaie tegenstander meegemaakt!
 
Reactiescore
180
Ik snap niet waarom jullie blijven zeggen "alle spelers".
Het ging om 4 spelers die het grootste deel van hun clears gooien, er zijn nog 8 andere leden die je niet over de vloer hebt gekregen.
Het was inderdaad onze keuze om alles op Robienjo te gooien, dit omdat we vorige keer merkten dat er toch redelijk wat fouten waren gebeurd en er misschien meer te rapen was, dit was nu niet het geval en ik ben blij voor je dat je alles op block ok hebt kunnen gooien maar of je daar nu werkelijk zo stoer om moet doen... Deden wij ook niet toen DUCK met zijn solo actie 5 dagen op rij zijn tijd er in stak en er werkelijk niks uithaalde.

Wij doen het nu eenmaal liever af op doodlopen van stilstaande clears dan gewoon zoals Cave (op DUCK en een occasionele aanval op Guru na) helemaal niks te doen voor meerdere weken lang, nog nooit zo'n saaie tegenstander meegemaakt!

vergeet je nu mijn clears :eek: pik, neen gun robienjo eens zijn kleine triomfje datie een goeie block ok had :).


moet eerlijk zijn dat ik niet gemerkt heb dat er een timebot gebruikt werd, daarnaast is er ook niet echt iets in skype geweest kwa times dat echt niet kon..



eumh, staan al bijna 2 maanden stil leuke strijd word het voor mij sws niet meer, er is een leuke massa geweest op abuser en die werd zwaar gecarried door whynot (toen der tijd) rest gooide er met de pet na waarom zou dit ineens opgelost zijn?

geen idee wie je bent of wat je doet, ik heb wel een probleem met hoe je over Cave spreekt.

Er zijn sinds het begin van de wereld inderdaad een hele hoop shit dingen gebeurd binnen Cave met verschillende individuen. Ik zit er ondertussen een hele tijd in waarbij ik kan zeggen dat een groepje mensen er echt alle moeite en tijd heeft ingestoken om er toch iets mooi van te maken. Het is makkelijk praten met een kwalitatieve en kwantitatieve premade (jullie eigen verdienste uiteraard) om tegen een in het begin groepje los zand te bashen. Om nu al maanden te moeten aanhoren hoe verschrikkelijk het is om tegen cave te spelen en hoe jullie geen plezier beleven aan deze wereld ben ik kotsbeu. Als je het zo verschrikkelijk vindt ga dan op delete en laat de mensen die het wel goed op hebben met deze wereld met rust.

Jullie lopen al maanden cave en zijn leden zwart te maken op elke mogelijke manier en dan vooral met jullie trouwen aanhang op het AF, terwijl dat de groep die er nu zit echt een bende goeie gasten die is er alles aan zullen doen om er de komende maanden nog iets van te maken. Misschien haal jij voldoening uit het zwart maken van en roepen op in publieke plaatsen. Maar ik denk dat we kunnen stellen dat Cave de laatste maanden er terug staat en alles aan zal doen om er te blijven staan. Dat we dan geconfronteerd worden met iemand die niet volgens de regels speelt en hier als groep een publiekelijk statement rond maken vind ik een betere oplossing dan een massa delete zoals w70, of zie ik dit verkeerd?
 
Reactiescore
742
vergeet je nu mijn clears :eek: pik, neen gun robienjo eens zijn kleine triomfje datie een goeie block ok had :).




geen idee wie je bent of wat je doet, ik heb wel een probleem met hoe je over Cave spreekt.

Er zijn sinds het begin van de wereld inderdaad een hele hoop shit dingen gebeurd binnen Cave met verschillende individuen. Ik zit er ondertussen een hele tijd in waarbij ik kan zeggen dat een groepje mensen er echt alle moeite en tijd heeft ingestoken om er toch iets mooi van te maken. Het is makkelijk praten met een kwalitatieve en kwantitatieve premade (jullie eigen verdienste uiteraard) om tegen een in het begin groepje los zand te bashen. Om nu al maanden te moeten aanhoren hoe verschrikkelijk het is om tegen cave te spelen en hoe jullie geen plezier beleven aan deze wereld ben ik kotsbeu. Als je het zo verschrikkelijk vindt ga dan op delete en laat de mensen die het wel goed op hebben met deze wereld met rust.

Jullie lopen al maanden cave en zijn leden zwart te maken op elke mogelijke manier en dan vooral met jullie trouwen aanhang op het AF, terwijl dat de groep die er nu zit echt een bende goeie gasten die is er alles aan zullen doen om er de komende maanden nog iets van te maken. Misschien haal jij voldoening uit het zwart maken van en roepen op in publieke plaatsen. Maar ik denk dat we kunnen stellen dat Cave de laatste maanden er terug staat en alles aan zal doen om er te blijven staan. Dat we dan geconfronteerd worden met iemand die niet volgens de regels speelt en hier als groep een publiekelijk statement rond maken vind ik een betere oplossing dan een massa delete zoals w70, of zie ik dit verkeerd?

je doet nu net alsof cave er weer helemaal boven op is gekomen uit een donder gat. Cave heeft nu vooral met het verliezen van hope mega fronten tegen 4 of zelfs 5 spelers, daarnaast heeft cave nog niet laten zien om met de hele stam een degelijke massa op te zetten helaas. Het enigen wat cave atm doet is cf’s pakken zoals geit vanochtend weer deed, he das jammer daar gaat weer 200k pre stack voor een toren in een 2de rangs moraalbrekertje zijn cluster.

daarnaast zijn er ook gewoon goede dingen te zien binnen cave hoor, de eerste massa op whynot werd netjes gedefft en met minimale verlies afgesloten.

ik hoop dat cave zich herpakt en een potje tw laat zien maar ik heb er een hard hoofd in...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Sorry dat we een botter kicken die er eigenlijk zonder ban vanaf ging komen! Ik snap waarom je er irritant van bent, wie wilt er nou niet met of tegen een botter spelen?


Hij is zelf een botter dus ja...

Cacturne > Abuser
 
Reactiescore
180
je doet nu net alsof cave er weer helemaal boven op is gekomen uit een donder gat. Cave heeft nu vooral met het verliezen van hope mega fronten tegen 4 of zelfs 5 spelers, daarnaast heeft cave nog niet laten zien om met de hele stam een degelijke massa op te zetten helaas. Het enigen wat cave atm doet is cf’s pakken zoals geit vanochtend weer deed, he das jammer daar gaat weer 200k pre stack voor een toren in een 2de rangs moraalbrekertje zijn cluster.

dus jij ging hope niet opgeven? kzou je reactie eens willen zien als je twee stappen vooruitgaat qua organisatie en ze trekken je er drie terug. Een beetje respect en waardering voor wat mensen zoals Stan proberen te verwezenlijken zouden je een veel waardiger tegenstander maken dan op dit moment.
Nu ben je gewoon een verwend en lichtelijk arrogant kind die zijn zin (lees tegenstand) niet krijgt en dus maar publiekelijk om aandacht gaat schreeuwen.

Ik ben oprecht tevreden dat er binnen Walk dan toch andere mensen zitten met een andere kijk op de zaken en als puntje bij paaltje komt zich gewoon nog willen amuseren.

Met een beetje geluk komen er ooit nog eens clears richting walk en anders zullen we op zen minst zorgen dat je de komende maanden heel veel tijd zal mogen steken in massa's organiseren.
 
Reactiescore
2.193
moet eerlijk zijn dat ik niet gemerkt heb dat er een timebot gebruikt werd, daarnaast is er ook niet echt iets in skype geweest kwa times dat echt niet kon..



eumh, staan al bijna 2 maanden stil leuke strijd word het voor mij sws niet meer, er is een leuke massa geweest op abuser en die werd zwaar gecarried door whynot (toen der tijd) rest gooide er met de pet na waarom zou dit ineens opgelost zijn?
je doet nu net alsof cave er weer helemaal boven op is gekomen uit een donder gat. Cave heeft nu vooral met het verliezen van hope mega fronten tegen 4 of zelfs 5 spelers, daarnaast heeft cave nog niet laten zien om met de hele stam een degelijke massa op te zetten helaas. Het enigen wat cave atm doet is cf’s pakken zoals geit vanochtend weer deed, he das jammer daar gaat weer 200k pre stack voor een toren in een 2de rangs moraalbrekertje zijn cluster.

daarnaast zijn er ook gewoon goede dingen te zien binnen cave hoor, de eerste massa op whynot werd netjes gedefft en met minimale verlies afgesloten.

ik hoop dat cave zich herpakt en een potje tw laat zien maar ik heb er een hard hoofd in...

Dat je een hard hoofd hebt kunnen we wel zien ja.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat is dat toch altijd met dat gebitch naar elkaar hier op het AF....

Snap dat Walk leden het vreemd vinden dat iemand van Cave hier stoer komt doen omdat robienjo (een speler die eerder door iemand van Walk voornamelijk voor te lachen 2de rangs MB werd genoemd) een aanval heeft afgeslagen, zeker gezien de volgende omstandigheden:
- Een paar accounts die random wat clears sturen op iemand kan je amper een massa noemen
- Robienjo heeft meer onder vv gestaan tijdens de aanvallen dan wat anders (heb ik gehoord)
- Het aantal PP dat er doorheen gejaagd is om muren te uppen is gewoon waanzinnig belanchelijk
- Met de aanval is er een nieuw record AVVD gekomen, wat wilt zeggen dat er verre van goed en goedkoop gedeft is

Maar desalniettemin mooi afgestopt en geen verliezen geleden, is het zo moeilijk voor Walk leden om dat gewoon te zeggen...

Wat Cave betreft deel ik ook niet de mening van bepaalde anderen hier, in mijn ogen heeft cave wel laten zien dat ze er een deftige strijd van willen maken. Enkele solo acties die door Walk niet goed opgevangen zijn tonen aan dat ze wel degelijk nog willen strijden. Misschien moet je eerst eens loggen @PTXgamer zodat je kan zien wat Cave wel/niet gedaan heeft of om zelf actie te maken :$

Anderzijds vind ik het ook weer zwaar overdreven van @MementoMori om te zeggen dat cave terug perfect stond. Vooralsnog is er geen deftige massa uitgevoerd door cave (enkel persoonlijke acties) en worden er door Cave leiding uitspraken gedaan als "Zonder diepe cf's of moraammuur kunnen we het niet houden". Dat overtuigd natuurlijk niet dat jullie er sterk voor staan en klinkt zelfs alsof Cave enkel van plan is wat defensief tegenwerk te bieden ipv een heen en weer gaande oorlog. Kortom @Kodakski zijn uitspraak lijkt we gepast...

Ik hoop er nog een wervelende wereld van te maken en hoop dus dat Cave zich niet alleen herstelt defensief maar ook een intitiatief gaat tonen aanvallend. Want als dat niet gaat gebeuren in de komende maand dan kunnen we net zo goed de wereld sluiten (dat is waar anderen van Walk hier op doelen). En aan de Walk spelers vraag ik om Cave de kans te geven te laten zien dat deze wereld nog top kan worden :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik spam actief in walk chat maar wist zelf niet dat er een massa liep op Robienjo. Als ik het wel had geweten had ik wel tegen mijn stamgenoten gezegd; is dat wel nodig een massa op een moraalbreker?
 
Reactiescore
180
ik meen niet te stellen dat cave er 'perfect' stond, wel dat we er staan in die zin dat op een aantal losse flodders na we erin slagen van op een degelijke manier inc's te deffen. Iets wat tot een paar maand geleden zowel voor One. als voor een aantal leden van cave een groot probleem was.

- 500 clears block ok zetten van een stam met +/- 5K dorpen is misschien geen massa maar is imo wel meer dan wat random clears sturen
- De spelers van Robienjo zijn meer online geweest gedurende de inc's dan er VV is geweest, schitterend hoe jij hier weer meer lijkt te weten dan de mensen van cave zelf ...
- PP is eigen aan het spel helaas, ik ben er nooit voorstander van geweest, misschien hebben de boys van robienjo enorm diepe zakken en they don't give a fuck of hebben ze bergen gefarmd in het verleden?
- Totale optelsom is altijd moeilijk te maken op basis van AVVD, weet je zelf ook. Aangezien er toch zoveel kwam van de buren kan je moeilijk de VVD gebruiken om alles uit te rekenen. Indien er duur gedeffed zou zijn dan is het zonde van hier niet door gedruk te hebben?

De community probeert al een hele tijd van een uitdovende community als tribalwars nieuw leven te brengen, als je dan een wat jonger team/account op deze manier zit te behandelen (2e rangs mb'ertje etc.), I know it's part of your game, maar dat ze dan wat opgefokt reageren is toch mooi? Wees blij dat ze de clears geblocked hebben en ervoor willen gaan .

Het klopt dat jullie tenminste iets doen met de clears, ik hoop gewoon dat er meer zal komen dan lukraak dumpen van clears, al dan niet omdat ze stil staan of voor andere doeleinden ...

In alle geval ken je mijn opinie over hopelijk de komende maanden minder AF en meer in game fun laat het 'nutteloos' leggen van cf door team Geit een eerste stapje zijn vanuit Cave dat we er zeker nog iets moois van willen maken.


Oja en Abuser > Cacturne
 
Bovenaan