Praathoek W69

Reactiescore
1.363
Mooi, hebben we dit ook weer gehad. Hier eens komen moeien, nu hup weer naar w73.

Heb jij zand in je geslachtsdeel ofzo? Teringjantje.
 
Reactiescore
1.363
Da's complete bullshit, jullie massa was zo slecht dat er niet eens muren naar beneden gingen lol
Gingen wel.. zag het toch zelf
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
had je je lenzen wel in
 
Reactiescore
1.918
Whisky, Notenbrood, Banaan,
Daan is een baviaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Jammer dat de leiding in Cave precies nog dommer is dan holbewoners destijds
 
Reactiescore
2.369
Net nu er een oplossing aankomt, post je zoiets. Gelukkig heeft Walk leden die wel politiek en propaganda kunnen toepassen en begrijpen wanneer ze moeten zwijgen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Net nu er een oplossing aankomt, post je zoiets. Gelukkig heeft Walk leden die wel politiek en propaganda kunnen toepassen en begrijpen wanneer ze moeten zwijgen.
Zou je dan niet beter zelf prive antwoorden en het afhandelen ipv je tijd op het AF te verdoen?
 
Reactiescore
2.369
Juh dat was een foutje, overleg was al gaande.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wie spreekt over p&p als ik je hier gewoon persoonlijk wil aanvallen? Je suckt en ik wijs je erop
 
Reactiescore
2.369
Wie spreekt over p&p als ik je hier gewoon persoonlijk wil aanvallen? Je suckt en ik wijs je erop
Doe dat dan op skype, maar ga niet nog eens mijn kotgenote opzoeken om te zeggen dat je haar gaat ne*ken. Dat is sneu. :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
HAHAHAHA amai facebook stelde haar gewoon voor aan mij???
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Wat een liefde tussen @Rob. En @Kerouac lijkt wel een getrouwd stel sla-handelaren
 
Reactiescore
2.478
Als jullie maar 1m afstand van elkaar houden vind ik het prima
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Vind dit niet kunnen dat ik hier zo persoonlijk door het slijk wordt gehaald. Heb ook familie die dit allemaal kan lezen!
 
Reactiescore
2.369
Je zocht de grens op, je bent hem tegengekomen. Dit mag best eens aangehaald worden Rob, is helemaal nergens voor nodig ookal was het een mop.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ez triggered huts gg
 
Bovenaan