Praathoek W69

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vreemd, toen ik vannacht online was heb ik u ni gezien?
 

DeletedUser79415

Guest
klopt indd, enkele dorpen verloren. we herpakken ons wel, goeie opgezette blitz echt helemaal niks op aan te merken!
 

DeletedUser73927

Guest
Warre jankt wel echt achterlijk veel, maak me soms zorgen of die jongen niet overspannen/depressief is
 
Reactiescore
3.540
Moeten jullie ook stoppen met cyberpesten, die man heeft het al zo zwaar met al die ADHD’ers van Walk. in het gareel te houden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Depressie komt vaak voor bij mensen die met minderheden moeten werken hoor, ik hoop dat de onderhandelingen met One snel gedaan zijn zodat warre terug de oude is
 

DeletedUser74418

Guest
Er is een groot verschil tussen zeiken en een mening onderbouwen op basis van ervaringen :rolleyes:
 

DeletedUser73927

Guest
Depressie komt vaak voor bij mensen die met minderheden moeten werken hoor, ik hoop dat de onderhandelingen met One snel gedaan zijn zodat warre terug de oude is

Hoe is One. nou een minderheid? Ik gok dat de demografie binnen One. ongeveer gelijk is aan de rest van de .nl server. Eveneens heb ik twijfels dat werken met een etnische minderheid voor een hogere mate van depressie zorgt, dus bron of FAKE NEWS! :p
 
Reactiescore
1.918

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Euh oke
 
Bovenaan