Praathoek W69

Deleted User - 487958296

Guest
Ik stond gisteren rank 1 maar ineens ben ik 50 dorpen kwijt??
 
Reactiescore
760
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75839

Guest
En jij bent geobsedeerd door de schedel! :p nu stilletjes je hok in jij

Ik wil het hok wel ingaan, maar elke keer als ik dat doe kom jij stiekem ook :engel:

Ik haat het wanneer Inno mods 's nachts mijn huis in glippen, al mijn pils opdrinken en in m'n bed kotsen. Overkomt me gewoon net iets te vaak.

Yup, en even goed maken met 100K pp ofzo, nee hoor dan zijn ze weer niet thuis :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.283
Is inno er na de roll-back nu alweer in geslaagd om gegevens van de dagelijkse ranglijsten kwijt te raken?!

Zowel oda, odd en veroverde dorpen klopt van geen kant.

Hetzelfde zal wel gelden voor ods.

Iemand hier meer weet van?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
De gegevens van eergisteren zijn gewoon niet erbij gezet, die van gisteren weer wel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Alles hoger dan Cacturne in de ranglijsten wordt eruit gehaald sorry
 
Reactiescore
2.478
Is inno er na de roll-back nu alweer in geslaagd om gegevens van de dagelijkse ranglijsten kwijt te raken?!

Zowel oda, odd en veroverde dorpen klopt van geen kant.

Hetzelfde zal wel gelden voor ods.

Iemand hier meer weet van?

Stuur hier even een supportje over, met daarin wat je precies mist. Is het alleen bij jou of hebben meer accounts er last van. Welke gegevens mis je dan ect. ect. Dan kunnen zij kijken of er rare dingen gebeurd zijn ;)
 

DeletedUser75839

Guest
Stuur hier even een supportje over, met daarin wat je precies mist. Is het alleen bij jou of hebben meer accounts er last van. Welke gegevens mis je dan ect. ect. Dan kunnen zij kijken of er rare dingen gebeurd zijn ;)

Ik had gisteren al een support daarover gestuurd. Kreeg de volgende reactie:

"We hebben inmiddels al ontvangen dat er zich een probleem voordoet met de dagelijkse ranglijsten. We hebben het dus al doorgegeven aan de community manager/innogames.

We hopen dat het spoedig in orde is. Alsnog bedankt voor het melden. Ik wens je nog veel speelplezier op tribalwars.nl "

Verder niets meer over gehoord.
 
Bovenaan