Praathoek #Classic15

DeletedUser74966

Guest
Wanneer iets een backstab is staat mooi geschreven in het woordenboek.
Aangezien het een Engels woord zet ik het eerst in het Engels neer en daarna vertaal ik het voor je.

Backstab - To betray a friend by doing something "behind their back" that would harm them in any way. (Urban dictionary)

Mocht je dit naar het NL vertalen staat er kort geschreven: "Je vriend verraden door iets achter de rug om te doen waarbij je schade toedoet".

Dan is nu mijn vraag aan jou, was hij je vriend? Wat is de schade?

Mocht je deze vragen kunnen beantwoorden, dan lijkt het mij dat je inderdaad gebackstabt bent.


Dan nu jou punt twee, oog voor een oog en een tand voor een tand. Lijkt mij mocht je gebackstabt zijn dat jij de persoon dezelfde schade terugdoet die hij/zij bij jou heeft gedaan. Denk er wel hierbij om dat jij zelf geen backstabber wordt!
Zelfde schade toedoen bij een stabber zonder te stabben. Ik denk dat het vertrouwensverlies over het algemeen de grootste schade is. Hoe wil je die gelijk gaan terugdoen zonder ook te stabben? ;)
 

DeletedUser74966

Guest
Alles wat ik zeg is fout en alles wat jij zegt is goed. Sterke verdediging. De meeste van die werelden heb ik overigens wel gespeeld en zo niet doet dat er ook weinig toe aangezien iedereen wel weet ik al jaren en jaren het hele AF overal volg.
Behalve bij je WvW-potjes. Geef je zelf nog aan ook :eek:
 
Reactiescore
1.049
Dan is er wel iets binnen TW verandert.
Vroeger als iemand je kata clears zond kreeg je die 3x zo hard terug,
Tegenwoordig zou iedereen erover klagen als je t terugdoet.

En dan, wanneer is iets een stab? Als t geen vriend is maar wel n bekende?
 

DeletedUser75803

Guest
Dan is er wel iets binnen TW verandert.
Vroeger als iemand je kata clears zond kreeg je die 3x zo hard terug,
Tegenwoordig zou iedereen erover klagen als je t terugdoet.

En dan, wanneer is iets een stab? Als t geen vriend is maar wel n bekende?
Is dit niet jouw 2de wereld pas?:engel:
 
Reactiescore
2.508
Wat heerlijk die rust :D
 

DeletedUser68843

Guest
Wooot, net dorp kwijt van een gast met edelbonus +5. Je kunt toch geen inventaris items hebben op een classic of heb ik dit alweer verkeerd? :(
 

DeletedUser68843

Guest
Man man man .. ben eens benieuwd wat ik van de modd zal te horen krijgen. Ben ik wel lekker van dorp kwijt daardoor -_-

.....
 

Bijlagen

  • 2BC21BE2-2E72-446B-A44F-21B8D45CE9A0.png
    2BC21BE2-2E72-446B-A44F-21B8D45CE9A0.png
    481,3 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je bent niet de eerste die ik voorbij heb zien komen met een booster, en kan me herinneren dat de vorige cl precies t zelfde aan d ehand was.
 
Bovenaan