Praathoek Classic 22

Reactiescore
326
Mahh, wel als t een issue is die al 50x verholpen zou zijn en tw er niets aan doet.
De eerder verloren dorpen, prima.
Maar als we dodgen omdat ts op 27 staat en een issue komt naar boven die tw al opgelost zou hebben. Neuh.

Als je het rapportje ervoor had bekeken, zag je al dat hij aanstond.
 
Reactiescore
1.037
vind het maar oneerlijk.

vind cl voornamelijk t leukst kmdat er geen boosters en al dat soortonzin is pp blablabla
En dan word me dorp ingenomen met een booster en dan mag het ineens van de support maar te krijgen zijn ze niet onzin onzin onzin
Huh starten de boosters hier niet?
im-mad-5c3371.jpg
Hallo mad, ik ben Lars
 
Reactiescore
35
Ik denk dat het gebruik van een edelbooster nog niet eens een mega stab is vergeleken met de gemiddelde backstab van jullie ;) Stel jankballen. In het vorige rapport kon je het gewoon zien en op kunnen anticiperen
 
Reactiescore
1.094
Kan ook gewoon niet anders zeggen van vette pech dat je geript bent door een edelbooster. Blame Inno
 
Reactiescore
34
Ik denk dat het gebruik van een edelbooster nog niet eens een mega stab is vergeleken met de gemiddelde backstab van jullie ;) Stel jankballen. In het vorige rapport kon je het gewoon zien en op kunnen anticiperen

Wat?

Check ff je feiten lmao
We noemen het geen stab, Saggi treft ook geen blame, we bashen Inno alleen?
Stab van ons? Ahja, we hebben natuurlijk enorm veel contact gehad met jou deze wereld dus je weet zeker over wat je praat :D
 
Reactiescore
35
Wat?

Check ff je feiten lmao
We noemen het geen stab, Saggi treft ook geen blame, we bashen Inno alleen?
Stab van ons? Ahja, we hebben natuurlijk enorm veel contact gehad met jou deze wereld dus je weet zeker over wat je praat :D

Ik zeg niet dat je mij hebt hoeven stabben ;) op de teentjes getrapt door een edelbooster en daar niet tegen kunnen? Jammer
Inventory is niks voor niks niet enabled. Als je beter had verdedigd kwam je uberhaupt niet in die situatie maar goed ;) (Based on de rapporten die ik heb zien langskomen ;) )
 
Reactiescore
34
Ik zeg niet dat je mij hebt hoeven stabben ;) op de teentjes getrapt door een edelbooster en daar niet tegen kunnen? Jammer
Inventory is niks voor niks niet enabled. Als je beter had verdedigd kwam je uberhaupt niet in die situatie maar goed ;) (Based on de rapporten die ik heb zien langskomen ;) )

Tuurlijk, als een probleem wat vanuit Inno zelf ook al aangegeven is een probleem te zijn, alsnog niet verholpen is en dat bijdraagt aan het verliezen van dorpen dan lijkt dat me inderdaad een reden om te klagen.
Daarnaast inderdaad, verdedigen had beter gekund en gemoeten. Maarja, ik ga mijn werk niet opgeven voor TW =)
 
Reactiescore
399
Snap dat het gewoon zwaar k*t is dat iemand een edelbooster in zijn invertory heeft, maar zoals Naccer ook zei kon je uit eerdere aanvallen zien dat er een edelbooster aan stond.
 
Reactiescore
34
Snap dat het gewoon zwaar k*t is dat iemand een edelbooster in zijn invertory heeft, maar zoals Naccer ook zei kon je uit eerdere aanvallen zien dat er een edelbooster aan stond.

Sure, ik had het eerder kunnen zien, maar als ik 200 incs binnen een kwartier aankomst krijg check ik niet elk bericht met de hand :)
Scrollen of het groen of rood is, kijken naar de bijltjes en in het dorp naar de ts kijken. Eventjes gemist, happens.
Maar het punt gaat dieper, namelijk dat het een probleem is wat al opgelost had moeten zijn.
 
Reactiescore
35
Sure, ik had het eerder kunnen zien, maar als ik 200 incs binnen een kwartier aankomst krijg check ik niet elk bericht met de hand :)
Scrollen of het groen of rood is, kijken naar de bijltjes en in het dorp naar de ts kijken. Eventjes gemist, happens.
Maar het punt gaat dieper, namelijk dat het een probleem is wat al opgelost had moeten zijn.

Daar ben ik het wel mee eens, het hoort in een "classic" setting niet te gebeuren. Maar 1 dorpje is in dat opzich nog beperkte schade.
 
Reactiescore
35
Ra-ra wie er weer zijn allies aan het backstabben is?

Je hebt 5 seconden om te raden!


Hebben jullie MMB en TOSL geraden? Gefeliciteerd! Jouw kennis over next level backstabbing is voldoende om deze wereld te overleven!


Snap niet waarom nog iemand uberhaupt met deze spelers temaken wilt hebben. Behalve als je geen zelfwaarde of skill hebt.

Voor meer info:
MaxoutFast en Joske waren bg/allies van TOSL. worden gevraagd om volledig mee te helpen mijn front weg te clearen en edelen. De tactiek faalt omdat ze ruk zijn in timen als gehele stam. En dan edelen we maar onze allies weg want die hebben geen troepen meer. Gelukkig zijn MMB en co zulke faalhazen dat ze zelf moeite hebben met hun oude allies (die 5x kleiner zijn ofzo) weg te vegen.

Als je getriggered raakt door deze post, jammer dan. Mensen met dit soort streken mogen van mij enorm exposed worden

Toedels
 
Reactiescore
259
Goedenavond inactievelingen hier
:)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
1.094
Dat heb jezelf gedaan ja? Oke nice, wanneer was dat dan, moment dat je ging runnen bij inc. of uberhaupt moment dat je in tosl ging bij de always stabbende mmb?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
661
"Zoekt de post van MMB op dit forum van de classic waar hij beweert dat hij nog nooit gestabd heeft"
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
"Zoekt de post van MMB op dit forum van de classic waar hij beweert dat hij nog nooit gestabd heeft"

Mensen die mij kennen weten dat ik never nooit stab! Ik denk data er in de eindstrijd wat foute acties zijn uitgevoerd door een VV in C12 of C13.
Ik ga 100% voor mijn stam en voor de winst. altijd!

@ Early Game Verwachtingen
 
Reactiescore
35
Nou jongens hier hebben we het dan. Na 1 dag MMB aan te vallen en 9 dorpen over te nemen:

lmao1.png

Blijkbaar zijn NAP's en BG's het verspreiden van leugens. Ohja en na een week bakken met incomings verdedigen en 0 dorpen kwijt te raken (Zie ODD) was ik "Volledig verslagen"

Heeft iemand persoonlijke info van MMB? Ik vrees voor de geestelijke gezondheid van deze speler. Ik hoop dat hij binnenkort de hulp krijgt die hij nodig heeft om verder in het leven te kunnen bestaan. Mijn beste wensen richting @mmb. Hopelijk gaat de toekomst je beter!
 
Bovenaan