Praathoek Classic 22

DeletedUser80640

Guest
unfair mag wel geregeld worden vind ik dit is natuurlijk niks zo
 
Reactiescore
974
Juah, weet eigenlijk niet wat het tw team er tegen doet. Geloof niks, althans cl11 werd er niks gedaan toen enkelen een week lang houtbooster item kregen. Eerlijke is wel gewoon niet gebruiken, sinds het door een bug verkregen is. Normaal is gebruik maken van een bug ook strafbaar.
 
Reactiescore
23
Nazi's
 

DeletedUser80640

Guest
Lekker realistisch dit he

zogenaamd heeft saggi ze al meer dan een jaar die edelbooster
Maar account bestaat nog niet zolang ?
Zowel ? Zijn ze niet overdraagbaar dus
Wil iemand mij uitleggen waarom famdecibel zegt dat ze wel toegestaan zijn op classic maar niet te krijgen wat voor onzin is dat nou weer -.-
 

DeletedUser80640

Guest
vind het maar oneerlijk.

vind cl voornamelijk t leukst kmdat er geen boosters en al dat soortonzin is pp blablabla
En dan word me dorp ingenomen met een booster en dan mag het ineens van de support maar te krijgen zijn ze niet onzin onzin onzin
 
Reactiescore
326
Lekker realistisch dit he

zogenaamd heeft saggi ze al meer dan een jaar die edelbooster
Maar account bestaat nog niet zolang ?
Zowel ? Zijn ze niet overdraagbaar dus
Wil iemand mij uitleggen waarom famdecibel zegt dat ze wel toegestaan zijn op classic maar niet te krijgen wat voor onzin is dat nou weer -.-

Sagi bestaat al 7 jaar?
 

DeletedUser80640

Guest
@Sint Jong-un. Of die edelbooster nu aanstaat of niet, is niet het eerste dorpje dat je vandaag verloor hé :O

Ik was ook verbaasd om te zien dat ze er (nog) zo 1 hebben, wat ben ik jaloers..
die andere dorpen hoor je me ook niet over zeuren met je onzin post want die waren fairplay netjes gedaan
 
Reactiescore
2.039
kende nie lezen ?

*zowel* zijn boosters niet overdraagbaar naar andere werelden ? en je beweerd ze van een jaar terug te hebben of was deze classic er toen ook al ?

Classic is een server die constant reset dus het zou best kunnen dat die boost al eerder op het account stond dan dat cl22 begon ja
 
Reactiescore
983
die andere dorpen hoor je me ook niet over zeuren met je onzin post want die waren fairplay netjes gedaan

"fair play"? Dus als zij die edelbooster enkele classic(s) geleden gekregen hebben en nog in hun inventaris hebben steken mogen ze die niet gebruiken omdat het niet fair play is?

Geloof me ik was ook enorm verbaasd om te zien dat dat mogelijk is, maar dan kan je hier beter boos zijn op Inno om dat mogelijk te maken, niet op Saggi om het te gebruiken.
 
Reactiescore
34
"fair play"? Dus als zij die edelbooster enkele classic(s) geleden gekregen hebben en nog in hun inventaris hebben steken mogen ze die niet gebruiken omdat het niet fair play is?

Geloof me ik was ook enorm verbaasd om te zien dat dat mogelijk is, maar dan kan je hier beter boos zijn op Inno om dat mogelijk te maken, niet op Saggi om het te gebruiken.

Mahh, wel als t een issue is die al 50x verholpen zou zijn en tw er niets aan doet.
De eerder verloren dorpen, prima.
Maar als we dodgen omdat ts op 27 staat en een issue komt naar boven die tw al opgelost zou hebben. Neuh.
 
Reactiescore
277
@Sevii ja maar het is natuurlijk wel een beetje onzin he, je gaat uit van de wereld instellingen en niemand gaat uit dat iemand een edelbooster in zn inventaris heeft. zo een dorp verliezen is gewoon heel erg balen.
 
Reactiescore
983
Ja begrijp ik. Ik zou ook ongelofelijk pissed zijn om zo een dorp te verliezen maar zoals ik ook zeg is dat inderdaad een issue dat Inno zou moeten fixen, zeker als dit blijkbaar al ooit gevraagd geweest is?
 
Reactiescore
1.094
Doen ze niets tegen, weet dat ik er eerder ook support over had gedaan, en sommige van die dingen krijg je bij aanbiedingen of kreeg je bij aanbiedingen ook op de cl, en dan zaten ze erbij.

Helaas, enige wat je kan doen is boos zijn
 
Reactiescore
2.039
im-mad-5c3371.jpg
 
Bovenaan