DeletedUser79687
Guest
Krijg meestal een appje dat jullie weer een reactie hebben gegeven waar ik weer even heerlijk van kan genieten.
Maar wie is Mert nou?
mert speelt niet.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Krijg meestal een appje dat jullie weer een reactie hebben gegeven waar ik weer even heerlijk van kan genieten.
Maar wie is Mert nou?
Oh oops ik heb de regels overtreden, kan je mij nu “supporten”
Goed het dat ik studeer ben je trots? Ik zeg dat we druk zijn met onze universitaire studie en daarom een vv op ons acc hebben en vervolgens wil ik laten weten dat ik studeer? Lijkt mij vrij normaal om te studeren in deze tijd, zonder kom je bijna nergens. Ik dacht dat ik dit alleen voor jullie even duidelijk moest maken, omdat jullie dat natuurlijk nooit hebben mee gemaakt...
mert speelt niet.
Als je een beetje begrijpend kan lezen verwijder je deze post.
Wel interessant dat hij dorpen wilt kopen dan.
Ja excuse voor mijn verkeerd geschreven woorden gelukkig hoef ik niks aan jullie beiden te bewijzen...![]()
KomischWtf is dit
Wel leuk dat je direct je post verwijderd aangezien je zelf ook weet dat je onzin zit te praten, wel fijn dat je de zelfbeheersing hebt gevonden om niet meer te reageren op het forum wat je zo deftig aankondigde ^_^.
Maar om terug te komen op de "inhoud" van je verwijderde post, is het niet waar dan dat jullie SNP het vuile werk op laten knappen door OwhPus en Jentele aan te vallen omdat het in je eentje niet lukte?
Ik maak me er ook niet zo druk om, ik zeg alleen waar het op staat en aangezien ik en mijn co wel betere dingen te doen heb dan 24/7 classic te spelen zoals jullie wel doen, vandaar dat ons account ook al bijna een week onder VV staat bij miaauw miaauw.
Om hier nog even op terug te komen
Ik werd dag en nacht aangevallen door 7 verschillende spelers, ze hadden 15x zoveel dorpen dan ik.
Daarnaast heb ik ook examens dus had ik gewoon echt geen tijd om iets te kunnen doen, na een week is het ze eindelijk gelukt (tijdens dat ik een examen zat te maken) mijn account te breken.
Moet zeggen goed gespeeld doctor brightside, je wint niet door skill, maar door al je vriendjes aan te spreken omdat je het alleen niet kunt.
Vrij raar als je 150 dorpen had, en ik had er maar 39.
15x35 = 585.Smartboy, in totaal meer dan 15x zoveel dorpen als ik
Ben jij achterlijk ofzo?15x35 = 585.
Je liegt.
Ja dat is hij, niet zo netjes om dat zo op het forum te zetten..Ben jij achterlijk ofzo?
Ja dat is hij, niet zo netjes om dat zo op het forum te zetten..
Sorry maar die guy irriteert mij echt hard xD
Ben jij achterlijk ofzo?
Ik zei meer dan 15x, en zover ik zie hebben de 7 spelers samen meer dorpen dan 585?
Je mag je toch wel gaan schamen als je iemand aanspreekt op zn mindere mate van het beheersen van de Nederlandse taal. Wellicht heeft hij niet de luxe kunnen genieten om naar de uni te mogen gaan, dit mag jij als intellectueel, want zo wil je je toch profileren, wel weten.