Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79687

Guest
Wel leuk dat je direct je post verwijderd aangezien je zelf ook weet dat je onzin zit te praten, wel fijn dat je de zelfbeheersing hebt gevonden om niet meer te reageren op het forum wat je zo deftig aankondigde ^_^.
Maar om terug te komen op de "inhoud" van je verwijderde post, is het niet waar dan dat jullie SNP het vuile werk op laten knappen door OwhPus en Jentele aan te vallen omdat het in je eentje niet lukte?
Ik maak me er ook niet zo druk om, ik zeg alleen waar het op staat en aangezien ik en mijn co wel betere dingen te doen heb dan 24/7 classic te spelen zoals jullie wel doen, vandaar dat ons account ook al bijna een week onder VV staat bij miaauw miaauw.

heeft sinds het begin ram2 gebruikt, later du stam relax.

spelen nu met 11 man vs 8
en doen vv

alles wat er overblijft is een hypocriete huilebalk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80088

Guest
heeft sinds het begin ram2 gebruikt, later du stam relax.

spelen nu met 11 man vs 8
en doen vv

alles wat er overblijft is een hypocriete huilebalk.

Reageren op de inhoud van een bericht is lastig, is het niet?
Alleen maar door huilen waar jij denkt dat je gelijk hebt :) (waar je overigens natuurlijk geen gelijk hebt)

Dat noem ik nou nog is een zielig ventje. Ik zelf heb nooit gezegd dat vv's niet mogen alleen die manier hoe jullie ze gebruik is, hoe zeg ik dat ?, questionable... ^.^
Laat ik het er dan toch maar ingooien...
Ene Mert toch zit ergens in jullie stam weet ik veel wie dat is en op welk acc hij speelt, maar hij heeft een Milan (gestopte speler op Xyphon) gevraagd of hij dorpen verkocht voor pp!
Gelukkig verlagen wij ons niet tot dat niveau :)
 

DeletedUser5310

Guest
heeft sinds het begin ram2 gebruikt, later du stam relax.

spelen nu met 11 man vs 8
en doen vv

alles wat er overblijft is een hypocriete huilebalk.

Ram2 en relax is en was nooit mijn idee geweest, maar beide stammen zijn niet te vergelijken met wat SNP doet voor jullie.
En wat heeft Relax als stam nou voor invloed gehad op deze wereld, leden van onze stam kunnen blijkbaar zelf goed genoeg barbarendorpen edelen en deze uitbouwen zoals je kan zien.
Ben wel blij dat je fatsoenlijk kan reageren op een post, laat zien dat je volwassen bent en kan ingaan op een discussiepunt. Goed argument ook om ons een 'hypocriete huilebalk' te noemen!

Ik begin langzaam zelfs te hopen dat je deze wereld ook gaat winnen, het zou namelijk zonde van je tijd geweest zijn om zoveel te hebben gespeeld op deze wereld, een modderfiguur geslagen hebben op het forum en al de tijd hebben genomen om een plekje op je kamer vrij te maken voor de trofee als winnaar natuurlijk. Als je ook die tijd had kunnen steken in het leren lezen,praten en spreken van Nederlands.
 

DeletedUser77627

Guest
Ram2 en relax is en was nooit mijn idee geweest, maar beide stammen zijn niet te vergelijken met wat SNP doet voor jullie.
En wat heeft Relax als stam nou voor invloed gehad op deze wereld, leden van onze stam kunnen blijkbaar zelf goed genoeg barbarendorpen edelen en deze uitbouwen zoals je kan zien.
Ben wel blij dat je fatsoenlijk kan reageren op een post, laat zien dat je volwassen bent en kan ingaan op een discussiepunt. Goed argument ook om ons een 'hypocriete huilebalk' te noemen!

Ik begin langzaam zelfs te hopen dat je deze wereld ook gaat winnen, het zou namelijk zonde van je tijd geweest zijn om zoveel te hebben gespeeld op deze wereld, een modderfiguur geslagen hebben op het forum en al de tijd hebben genomen om een plekje op je kamer vrij te maken voor de trofee als winnaar natuurlijk. Als je ook die tijd had kunnen steken in het leren lezen,praten en spreken van Nederlands.

Je mag je toch wel gaan schamen als je iemand aanspreekt op zn mindere mate van het beheersen van de Nederlandse taal. Wellicht heeft hij niet de luxe kunnen genieten om naar de uni te mogen gaan, dit mag jij als intellectueel, want zo wil je je toch profileren, wel weten.
 

DeletedUser79687

Guest
Ram2 en relax is en was nooit mijn idee geweest, maar beide stammen zijn niet te vergelijken met wat SNP doet voor jullie.
En wat heeft Relax als stam nou voor invloed gehad op deze wereld, leden van onze stam kunnen blijkbaar zelf goed genoeg barbarendorpen edelen en deze uitbouwen zoals je kan zien.
Ben wel blij dat je fatsoenlijk kan reageren op een post, laat zien dat je volwassen bent en kan ingaan op een discussiepunt. Goed argument ook om ons een 'hypocriete huilebalk' te noemen!

Ik begin langzaam zelfs te hopen dat je deze wereld ook gaat winnen, het zou namelijk zonde van je tijd geweest zijn om zoveel te hebben gespeeld op deze wereld, een modderfiguur geslagen hebben op het forum en al de tijd hebben genomen om een plekje op je kamer vrij te maken voor de trofee als winnaar natuurlijk. Als je ook die tijd had kunnen steken in het leren lezen,praten en spreken van Nederlands.

sinds wanneer is het forum nu ook de verbale beheersing van de Nederlandse taal?
Ik trek ook sterk in twijfel of u ooit de uni gevolgd heeft, hypocriete huilbaby.
 

DeletedUser5310

Guest
Je mag je toch wel gaan schamen als je iemand aanspreekt op zn mindere mate van het beheersen van de Nederlandse taal. Wellicht heeft hij niet de luxe kunnen genieten om naar de uni te mogen gaan, dit mag jij als intellectueel, want zo wil je je toch profileren, wel weten.

Ik spreek hem niet aan op het beheersen van de Nederlandse taal, ik spreek hem aan op het feit dat hij niet fatsoenlijk kan reageren op een post. Als jij iemand aanspreekt op iets verwacht je toch ook een normaal antwoord en niet 4 halve zinnen die nergens op slaan waarin ook nog eens beledigende woorden staan?

Verder profileer ik mij als helemaal niets, dat maak jij ervan, ik neem alleen wel de moeite om normaal te reageren op een post en op de inhoud in te gaan en als hij mij provoceert door mij een "hypocriete huilebalk" noemt, kan ik dat ook terug doen.

sinds wanneer is het forum nu ook de verbale beheersing van de Nederlandse taal?
Ik trek ook sterk in twijfel of u ooit de uni gevolgd heeft, hypocriete huilbaby.

Sterke reactie weer op de inhoud, ben benieuwd of je tegen iedereen zo praat die het niet met je eens is of je aanspreekt op je onzin. Het feit is en blijft dat mijn vorige post waarin ik aangeef dat je een modderfiguur slaat op het forum alleen maar meer tractie krijgt met dit soort reacties, weer geen inhoudelijk antwoord maar een simpele provocatie.

Wel mooi trouwens dat je dit soort denigrerende opmerkingen zelf maakt, maar als iemand je een "raar mannetje" vindt ga je zelf huilen bij de support om een bann? Klinkt een beetje of juist jij de hypocriet hier bent en niet ik. Maar dan moet je uiteraard wel de betekenis van het woord weten.

Jullie zijn trouwens alsnog beide welkom op de Technische Universiteit in Eindhoven, ik kan jullie daar wel een rondleiding geven mochten jullie daar interesse in hebben en mocht dat te ver zijn voor jullie kan mijn co jullie wel ontvangen op de Universiteit in Utrecht ;)
 

DeletedUser77627

Guest
Ik wil hier toch weer af wat op zeggen. Wij draaien vv´s omdat we het druk hebben met school, universitaire studies zijn druk... Het is maar net waar je je tijd in stopt. Wij zijn dus ook zeer blij met kruiden dat ze voor ons in deze drukke tijd even een week vv draaien.

Ennee laten we even eerlijk zijn, jullie hebben de vv´s heel ergens anders voor gebruikt is het niet? Of mensen zijn te slecht om zelf te kunnen snipen en aanvallen te sturen etc. en komen vervolgens huilend bij jullie aan om hun te helpen of jullie proberen info te trekken uit ons via deze acc's.

Het gaat ons volledig (ik spreek nu voor het acc Haexie) dat jullie iig niet winnen. Het zal lastig worden en hoop dat er nog een mooie oorlog komt met kruiden.
Met dat gezegd te hebben ga ik weer aan de studie, doei! ^>^

Moet xyphon ook niet ff vv afgeven dan? Gaat niet zo goed met hem :(
 

DeletedUser77627

Guest
Ik spreek hem niet aan op het beheersen van de Nederlandse taal, ik spreek hem aan op het feit dat hij niet fatsoenlijk kan reageren op een post. Als jij iemand aanspreekt op iets verwacht je toch ook een normaal antwoord en niet 4 halve zinnen die nergens op slaan waarin ook nog eens beledigende woorden staan?

Verder profileer ik mij als helemaal niets, dat maak jij ervan, ik neem alleen wel de moeite om normaal te reageren op een post en op de inhoud in te gaan en als hij mij provoceert door mij een "hypocriete huilebalk" noemt, kan ik dat ook terug doen.



Sterke reactie weer op de inhoud, ben benieuwd of je tegen iedereen zo praat die het niet met je eens is of je aanspreekt op je onzin. Het feit is en blijft dat mijn vorige post waarin ik aangeef dat je een modderfiguur slaat op het forum alleen maar meer tractie krijgt met dit soort reacties, weer geen inhoudelijk antwoord maar een simpele provocatie.

Wel mooi trouwens dat je dit soort denigrerende opmerkingen zelf maakt, maar als iemand je een "raar mannetje" vindt ga je zelf huilen bij de support om een bann? Klinkt een beetje of juist jij de hypocriet hier bent en niet ik. Maar dan moet je uiteraard wel de betekenis van het woord weten.

Jullie zijn trouwens alsnog beide welkom op de Technische Universiteit in Eindhoven, ik kan jullie daar wel een rondleiding geven mochten jullie daar interesse in hebben en mocht dat te ver zijn voor jullie kan mijn co jullie wel ontvangen op de Universiteit in Utrecht ;)

Ik zou hetzelfde zeggen, maar ik denk niet dat je welkom bent op de uvt. Bij ons filteren ze sukkeltjes met een hautain gedrag er zo uit.
 

DeletedUser79687

Guest
Ik spreek hem niet aan op het beheersen van de Nederlandse taal, ik spreek hem aan op het feit dat hij niet fatsoenlijk kan reageren op een post. Als jij iemand aanspreekt op iets verwacht je toch ook een normaal antwoord en niet 4 halve zinnen die nergens op slaan waarin ook nog eens beledigende woorden staan?

Verder profileer ik mij als helemaal niets, dat maak jij ervan, ik neem alleen wel de moeite om normaal te reageren op een post en op de inhoud in te gaan en als hij mij provoceert door mij een "hypocriete huilebalk" noemt, kan ik dat ook terug doen.



Sterke reactie weer op de inhoud, ben benieuwd of je tegen iedereen zo praat die het niet met je eens is of je aanspreekt op je onzin. Het feit is en blijft dat mijn vorige post waarin ik aangeef dat je een modderfiguur slaat op het forum alleen maar meer tractie krijgt met dit soort reacties, weer geen inhoudelijk antwoord maar een simpele provocatie.

Wel mooi trouwens dat je dit soort denigrerende opmerkingen zelf maakt, maar als iemand je een "raar mannetje" vindt ga je zelf huilen bij de support om een bann? Klinkt een beetje of juist jij de hypocriet hier bent en niet ik. Maar dan moet je uiteraard wel de betekenis van het woord weten.

Jullie zijn trouwens alsnog beide welkom op de Technische Universiteit in Eindhoven, ik kan jullie daar wel een rondleiding geven mochten jullie daar interesse in hebben en mocht dat te ver zijn voor jullie kan mijn co jullie wel ontvangen op de Universiteit in Utrecht ;)

nou alsof je moet dat profiel van je niet op provocatie bewust bent en constant mensen door het slijk haalt, vervolgens gaat huilen, omtrent het feit, dat je met de zelfde respect feedback krijg op het forum.

dan hebben we het niet eens over het feit gehad dat jou argumentatie op alle gronden laakbaar is je roept dat snip niet te vergelijken valt met ram2 en of relax maar beagrumenteert niet waarom?

je roept iets als een constatering zonder dat je het daadwerkelijk onderbouwt.

op het moment dat ik inhoudelijk reageer doe ik dat met aantoonbare pms en statistieken?
waar blijven jouw statistieken, mister fact free science.

op het moment dat ik met allerlei screentjes pms aan kom zetten, wordt dat weer door je co king gebagatelliseerd.

dus een inhoudelijke discussie valt niet met je te voeren.

mocht je het nog niet door hebben, maar, in al mijn post ben ik er dan ook alleen maar op uit om je te provoceren en dat werkt aardig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80088

Guest
Moet xyphon ook niet ff vv afgeven dan? Gaat niet zo goed met hem :(

Volgens mij heb ik het in deze post nooit over xyphon en ga jij dus weer compleet buiten deze post lopen lullen... Ik heb geen idee wat er met Xyphon is, is waarschijnlijk ook druk met andere dingen. En volgens mij ligt zijn vv wel ergens om antwoord te geven op je vraag.
Geen idee waar, maar daar komen jullie wel achter met al jullie contacten. Ik vermoed iig wel ergens bij kruiden.
 

DeletedUser80088

Guest
Ik zou hetzelfde zeggen, maar ik denk niet dat je welkom bent op de uvt. Bij ons filteren ze sukkeltjes met een hautain gedrag er zo uit.

Ook dit is weer een rare opmerking met beledigende tekst erin naar Haexie, grow up. Tenminste volgens jullie beledigende tekst want “raar ventje” vinden jullie al beledigend... op emotioneel gebied valt er nog veel te verbeteren voor jullie.
Maar hé, we worden vanzelf allemaal volwassen alleen sommigen iets later dan anderen.
 

DeletedUser80088

Guest
nou alsof je moet dat profiel van je niet op provocatie bewust bent en constant mensen door het slijk haalt, vervolgens gaat huilen, omtrent het feit, dat je met de zelfde respect feedback krijg op het forum.

dan hebben we het niet eens over het feit gehad dat jou argumentatie op alle gronden laakbaar is je roept dat snip niet te vergelijken valt met ram2 en of relax maar beagrumenteert niet waarom?

je roept iets als een constatering zonder dat je het daadwerkelijk onderbouwt.

op het moment dat ik inhoudelijk reageer doe ik dat met aantoonbare pms en statistieken?
waar blijven jouw statistieken, mister fact free science.

op het moment dat ik met allerlei screentjes pms aan kom zetten, wordt dat weer door je co king gebagatelliseerd.

dus een inhoudelijke discussie valt niet met je te voeren.

mocht je het nog niet door hebben, maar, in al mijn post ben ik er dan ook alleen maar op uit om je te provoceren en dat werkt aardig.

Wie is Mert nou?
 

DeletedUser79687

Guest
Jouw reactie nederking overtreden de forum regels van dubbel post als je ze niet snel verwijderd en of bij elkaar voeg ben ik genoodzaakt, jou te supporten.
 

DeletedUser77627

Guest
Ook dit is weer een rare opmerking met beledigende tekst erin naar Haexie, grow up. Tenminste volgens jullie beledigende tekst want “raar ventje” vinden jullie al beledigend... op emotioneel gebied valt er nog veel te verbeteren voor jullie.
Maar hé, we worden vanzelf allemaal volwassen alleen sommigen iets later dan anderen.

Vind het wel toepasselijk voor iemand die heel graag wil laten weten dat hij studeert.
 

DeletedUser80088

Guest
en dan nog de regels overtreed meermaals. hij zou echt beter moeten weten.

Oh oops ik heb de regels overtreden, kan je mij nu “supporten”

Vind het wel toepasselijk voor iemand die heel graag wil laten weten dat hij studeert.

Goed het dat ik studeer ben je trots? Ik zeg dat we druk zijn met onze universitaire studie en daarom een vv op ons acc hebben en vervolgens wil ik laten weten dat ik studeer? Lijkt mij vrij normaal om te studeren in deze tijd, zonder kom je bijna nergens. Ik dacht dat ik dit alleen voor jullie even duidelijk moest maken, omdat jullie dat natuurlijk nooit hebben mee gemaakt...
 

DeletedUser5310

Guest
Ik zou hetzelfde zeggen, maar ik denk niet dat je welkom bent op de uvt. Bij ons filteren ze sukkeltjes met een hautain gedrag er zo uit.

Ik weet niet of je weet hoe de toelating tot een uni werkt, maar niet op de manier hoe jij zegt of denkt

Vind het wel toepasselijk voor iemand die heel graag wil laten weten dat hij studeert.

Ik wil niet laten merken dat ik studeer, jullie starten deze discussie door woorden als "intellectueel" te gebruiken en te betwijfelen of ik wel naar een universiteit ga, dan zeg ik dat ik naar een universiteit ga en dan wil ik ineens heel graag laten zien dat ik studeer? manmanman wat willen jullie nou!

en dan nog de regels overtreed meermaals. hij zou echt beter moeten weten.
.
Wat is de connectie tussen op een universiteit zitten en de regels van een forum weten waar hij nooit op gepost had voor 3 december? :rolleyes:
 

DeletedUser79687

Guest
Oh oops ik heb de regels overtreden, kan je mij nu “supporten”



Goed het dat ik studeer ben je trots? Ik zeg dat we druk zijn met onze universitaire studie en daarom een vv op ons acc hebben en vervolgens wil ik laten weten dat ik studeer? Lijkt mij vrij normaal om te studeren in deze tijd, zonder kom je bijna nergens. Ik dacht dat ik dit alleen voor jullie even duidelijk moest maken, omdat jullie dat natuurlijk nooit hebben mee gemaakt...

je reageert dan wel vrij veel op het forum elke keer binnen de 10 minuten dat wij een reactie geven zien we ineens een groen vinkje. uuh king is online of heaxie.

meer bezig met het af, dan met zijn account of studie, man o man.
 

DeletedUser80088

Guest
je reageert dan wel vrij veel op het forum binnen de 10 minuten dat wij een reactie geven zien we ineens een groen vinkje.

meer bezig met het af dan met zijn account man o man.

Krijg meestal een appje dat jullie weer een reactie hebben gegeven waar ik weer even heerlijk van kan genieten.
Maar wie is Mert nou?
 
Bovenaan