Praathoek classic #14

Reactiescore
2.509
Aldo. Had jij niet gezegd de tekst te verplaatsen naar het praattopic in plaats van dat te verwijderen?

Alles voor mijn laatste waarschuwing is verplaats naar de praathoek (wat off-topic was). Alles erna is verwijderd zoals ik aangaf.
 
Reactiescore
1.094
Het kan zijn dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb, maar voor mijn gevoel komt dat flex figuur er zo wel makkelijk vanaf vanuit de stam gezien. Vind het ook best gek dat hij dan geen ban aan de broek heeft trouwens, normaal gesproken krijg je voor zulke praktijken gewoon een 100% ban.

Ik had n.a.v. vorige CL gesproken met Duckje over boosten. Maar voor mods is die grens heel onduidelijk vast te stellen. Voor ons lijkt het, zeker met het toegeven op het AF zo klaar als een klontje. Maar IG blijkt dat toch een heel stuk lastiger te bewijzen te zijn.

Het is gek inderdaad, maar daar heb ik mij vorige classic ook om verbaasd. Het was gewoon zo obvious, maar tja zoiets als een bondgenoot of een moraalbreker/moraalheer relatie valt niet onder banable boosten, terwijl je elkaar ook gewoon 'helpt' -> boost.

Zo werd het mij uitgelegd iig.
 
Reactiescore
2.509
Iemand heeft een lijstje gemaakt die reacties uitlokt zie ik :D
 

DeletedUser77159

Guest
Iemand heeft een lijstje gemaakt die reacties uitlokt zie ik :D
Ja ik zat er halverwege aan te denken dat het nogal off-topic was. Mijn excuus. Maar als het kwaad eenmaal geschied is kun je net zo goed doorgaan :)
Het was wel een mooi lijstje :)
 
Reactiescore
461
Vind deze classic precies wat zielig iig. Ben al door 6 spelers gecontacteerd geweest om te fuseren en de helft van de spelers die rond mij lagen zijn ook gefuseerd. Haha tja zo kan iedereen een wereld winnen natuurlijk.
 
Bovenaan