Praathoek classic #14

Deleted User - 487871837

Guest
Welk topic is dit überhaupt? Heb voor het eerst in bijna een maand weer alcohol aangeraakt en zag tai chi bij de recente Posts staan. Daar moest ik gewoon op reageren.

ga lekker sanders dronken topic onder spammen
 
Reactiescore
1.168
Iemand die het nog steeds niet eens is over jou pokemon keuze!

Zal mij ook een worst wezen. Is negen jaar geleden, dan maak je wel eens foute keuzes.
 
Reactiescore
2.508
Jij en ik lezen een heel andere discussie.
 
Reactiescore
2.508
Daar raak je precies het pijnpunt, afdwalen kan(in zekere mate), maar hier trek ik de grens!
 

DeletedUser61134

Guest
zullen we on-topic gaan voordat aldo boos wordt :eek:

Aldo is altijd boos!

Let's spread some love <3 <3 <3

Geef me een hakmes een gehaktmolen en een goede blender en ik smeer je met liefde op brood :eek:

Lees jij anders eerst even de feiten door?

Waar moet ik zijn om deze feiten te lezen? :eek:
Handleiding zou makkelijk zijn!

Ik speel op het moment nergens hoor, ook niet bij deso. Dit is dus onterechte discriminatie mijnheer
<3

Komt omdat je donker bent!

Elke stam waar jij inzit is de stam waar ik naar toe ga, dat is uiteraard een no-brainer. <3

Onmogelijk!
Je brein kan je niet stilzetten gezien je zelfs hersencapaciteit moet gebruiken om te stoppen met nadenken.

Over slijmen gesproken :rolleyes:

Ik dacht dat speeksel juist nodig was :eek:

Ik ga je hele post al niet eens lezen, gewoon precies om de reden dat je het geweldig vind om met screentjes te gooien. Bevestigt mijn mening alleen maar meer :)

Pas maar op, straks zit ik in je stam zonder dat je het weet.

Jij en ik lezen een heel andere discussie.

Ik lees je toekomst <3
39959.jpg



Classic 14 Belike

Jim Carrey baasje
 

DeletedUser61134

Guest
Ff mijn input:
Als het echt boostaccounts zijn gewoon rapporteren bij support.
Wanneer het spelers zijn die gestopt zijn en VV afgeven en ze daarna besloten hebben nog even uit te bouwen is er geen issue dacht ik :eek:
 

DeletedUser75892

Guest
Het kan zijn dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb, maar voor mijn gevoel komt dat flex figuur er zo wel makkelijk vanaf vanuit de stam gezien. Vind het ook best gek dat hij dan geen ban aan de broek heeft trouwens, normaal gesproken krijg je voor zulke praktijken gewoon een 100% ban.
Hoezo ben jij hier ineens zo actief aan het posten ? :)
 
Reactiescore
1.015
Aldo. Had jij niet gezegd de tekst te verplaatsen naar het praattopic in plaats van dat te verwijderen?
 
Bovenaan