Praathoek Classic 13

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
d8743e76062779b5e269b80fd19a9408.png


Moet dit nou weer?... Kom op gasten, zelfs in de rang 1 stam met het hoogste stamgemiddelde moet dit nog?:(:mad:
 

DeletedUser75707

Guest
d8743e76062779b5e269b80fd19a9408.png


Moet dit nou weer?... Kom op gasten, zelfs in de rang 1 stam met het hoogste stamgemiddelde moet dit nog?:(:mad:


André..Niemand behalve Createch wist er iets van, wij verstuurde onze aanvallen op basis van wat CreaTech stuurde + Nadat we de conclusie trokken dat het een stab was, hebben we iSvenny verteld welke aanvallen wat waren.

We waren er als stam niet bij betrokken, het was Createch op zijn eentje die dit veroorzaakte. Wij krijgen gewoon de uitleg "Hij was m'n MB en we gingen met hem fuseren, maar nu stopt hij opeens, kan je helpen?".
 
Reactiescore
298
André..Niemand behalve Createch wist er iets van, wij verstuurde onze aanvallen op basis van wat CreaTech stuurde + Nadat we de conclusie trokken dat het een stab was, hebben we iSvenny verteld welke aanvallen wat waren.

We waren er als stam niet bij betrokken, het was Createch op zijn eentje die dit veroorzaakte. Wij krijgen gewoon de uitleg "Hij was m'n MB en we gingen met hem fuseren, maar nu stopt hij opeens, kan je helpen?".

Tijd voor jullie dus om je eer te redden en dat soort tuig uit je stam te schoppen.
 
Reactiescore
1.094
Kan me inderdaad herrineren dat die Createch niet helemaal 100% was.

Beweerde toen ook CL9 te hebben gewonnen, die speler tenminste. Maar toendertijd zijn er door Risk 2 spelers op createch gezet die letterlijk alles hebben gedaan (afgezien van de vele uren vv die Risk erop deed). Die speler zelf was weggerend oid. Absoluut geen aanrader om mee te spelen.
 
Reactiescore
661
Ik moet wel toegeven, sommige kunnen backstabben tot een ware kunst herleiden. Liegen en bedriegen, het zit in de aard van sommige mensen denk ik.
 
Reactiescore
276
Stabbers altijd -1. Maar voor de volledigheid ben ik benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
 
Reactiescore
661
Voor de volledigheid en vooral voor de humor veronderstel ik?
 

DeletedUser77689

Guest
Stabbers altijd -1. Maar voor de volledigheid ben ik benieuwd naar zijn kant van het verhaal.

Zou wel fijn zijn, maar gezien dat ze niet de moeite nemen dit te doen zal het wel gewoon n mooie stab zijn. Jammer dat Platy hier niet adequaat op reageert
 
Reactiescore
1.094
End of story hij zit er nog steeds ja. Beetje matig dit
 
Bovenaan