Praathoek Classic 13

DeletedUser74966

Guest
Zou wel fijn zijn, maar gezien dat ze niet de moeite nemen dit te doen zal het wel gewoon n mooie stab zijn. Jammer dat Platy hier niet adequaat op reageert
Ach. Ik verwacht deze classic niks anders meer dan stabbs (of interns/onnodig katagebruik). In deze korte periode zelf gestabbed geweest en al te veel anderen gehoord/gezien die gestabbed zijn. Helaas wordt het overal maar getolereerd ofzo. In ieder geval lang niet de leukste classic dit...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De kans dat je gestabbed wordt vergroot met het aantal BG's en afspraken je maakt. Dat is misschien ook eens stof tot nadenken.


Hierbij wil ik duidelijk stellen dat ik stabben zeer hard afkeur. Maar ik heb het ook niet voor mensen die zoveel BG's maken om toch maar een mooie en makkelijke plaats in de top te behalen.
 

DeletedUser72825

Guest
Met een BG of NAP in het algemeen, daar is niks mis mee! Je moet deze alleen niet overdrijven en niet met elke stam of speler waar je front mee hebt afspreken, maar ik ben absoluut voor zo een diplomatieke kant. Ik zou niet inzien (buiten die stabs) waarom dit kwaad zou kunnen doen?
 

DeletedUser74966

Guest
De kans dat je gestabbed wordt vergroot met het aantal BG's en afspraken je maakt. Dat is misschien ook eens stof tot nadenken.


Hierbij wil ik duidelijk stellen dat ik stabben zeer hard afkeur. Maar ik heb het ook niet voor mensen die zoveel BG's maken om toch maar een mooie en makkelijke plaats in de top te behalen.
Excuses, mijn stam had 1 BG, toendertijd onder de naam Rewind. Zij hadden er ongeveer 5 ofzo geloof ik. Ondertussen zijn het wel leden van hen die in de top 25 staan. Dit na ons te hebben genaaid. Wat je zegt klopt dus niet altijd ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kans is een maat voor de waarschijnlijkheid dat iets gebeurd, dat betekent niet dat dit daarom altijd zo zal zijn want dan is de kans 100%. Dus wat ik zeg klopt wel altijd aangezien ik zeg dat het niet altijd zo is ;)

Nog mee?
 

DeletedUser74966

Guest
Ja zeker ^^

Daarom zei ik ook dat het niet altijd waar is dat de kans kleiner is met minder BG's (woorden die ik niet direct gebruikte, maar wel ook uit jouw reactie naar voren kwamen aangezien je het tegengestelde beweerde ;))
 

DeletedUser23855

Guest
Tjonge, vandaag nu als ik het goed heb uitgerekend 68 edels gesloopt :p
 

DeletedUser23855

Guest
Je hebt zo'n award die telt voor jou :)

Maar wel nice :D Er zullen er een hoop gevloekt hebben vandaag

ja maar die award is puur op stacks/snipes, die is alleen van 22 naar 57 gegaan dus dat is maar 35. Ik tel recaps etc mee
 

DeletedUser59375

Guest
Man hoe speel jij
zelf dorp vooredelen en als er een trein komt vermoord je je eigen zooi
dat heb ik nog nooit gezien
 

DeletedUser23855

Guest
Man hoe speel jij
zelf dorp vooredelen en als er een trein komt vermoord je je eigen zooi
dat heb ik nog nooit gezien

Is gewoon iets wat ik zelf bedacht heb, is best handig toch?
Recap= je killed 1 edel.
Voor edelen en dan recap= je killed de clear+ alle 4 de edels. win win?
 

DeletedUser33734

Guest
Man hoe speel jij
zelf dorp vooredelen en als er een trein komt vermoord je je eigen zooi
dat heb ik nog nooit gezien

Wat is er zo vreemd aan jezelf vooredelen om later weer te recappen, idd wat hij hierboven zegt
 
Reactiescore
499
Dat zijn toch gewoon basis defmoves voor een Classic?

Even timen tijdens werktijd op je telefoon :D
 

Bijlagen

  • IMG_0675.PNG
    IMG_0675.PNG
    282,5 KB · Weergaven: 24
Bovenaan