Praathoek CL21

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hoezo plots? Zo plots is dat niet hoor
 

Deleted User - 487694086

Guest
Kan je t hun blamen als er plots een 30 mil coalitie tov een 15 mil staat
Plots idd, waar eerst jullie kant 2 keer zo groot was als de onze en wij langzaam ons hebben geedeld naar een dikke voorsprong.. Plots ja.
Wie ben jij zelfs dat je in Class zat?
 
Reactiescore
1.094
Kan je t hun blamen als er plots een 30 mil coalitie tov een 15 mil staat

Dat is een leuk verhaal. Ik had namelijk een kleine rekensom gemaakt. Toen Taart, Space Optic, Sparta en R.O.D. tegelijk Leon/Panda aanvielen, vnl. SoL waren jullie gezamelijk een grootte van een kleine 24 miljoen. Leon/Panda had toen slechts een nap met RT, en dus vochten we letterlijk tegen een overmacht van zo'n 12 mil/ 1200 dorpen.

Volgens mij als ik nu nog kijk naar naar de statistieken zijn Pimsie, Sparta en Space nog goed voor een kleine 8 miljoen punten. Dus nog steeds zouden ze iets van 23 miljoen hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wat een gejank zeg. Marter faalt aan het front, zoals verwacht en de rest quit gewoon omdat ze het niet meer zien zitten? Sneu.
 
Reactiescore
510
Kan je t hun blamen als er plots een 30 mil coalitie tov een 15 mil staat
Nou als zij hun edels nou op ons hadden gebruikt ipv hun eigen kant te internen, dan was dit niet het geval.
Ze hebben gewoon dom gespeeld.
 
Reactiescore
1.094
Ik vind dat niet per se de reden van het falen, denk dat er niet een specifieke reden voor aan te wijzen is. Vergeet ook niet dat er lange tijd niet echt front tussen de stammen was, en dat het alleen wat gekut via space was
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik vind dat niet per se de reden van het falen, denk dat er niet een specifieke reden voor aan te wijzen is. Vergeet ook niet dat er lange tijd niet echt front tussen de stammen was, en dat het alleen wat gekut via space was

Denk dat er wel een reden is lol
 
Reactiescore
661
7-1=6?????????????? Dat was niet eens de beste stam van cl8

Heum, het was een kut stam, maar raar maar waar wel de beste stam van de classic, zegt genoeg over die classic maar dat is iets anders.
 
Reactiescore
661
7-1 had maar 2 sterke accounts. Smooi volgens mij wel beste stam? Wecan had het nog moeilijk.

church misschien? Was qua namen op accounts wellicht 1 vd sterkste.

Wil je die twee goeie accounts eens opnoemen?
 
Reactiescore
1.094
Denk dat er wel een reden is lol

Ja maar niet 1 duidelijke bepalende reden. Internen heeft niet geholpen bijv. maar alleen maar op seventh gaan had je ook Leon niet mee weggespeeld. Ja seventh zou wat zijn teruggedrongen maar PN en SoL zouden veel te makkelijk kunnen dooredelen dan, en daarmee marter en ocerza een sick groot front geven.

Sowieso met het ruk cluster van marter was het gelijk klaar.

Het heeft ook niet geholpen dat die gasten stuk voor stuk hun frontoff gebruikten om mee aan te vallen. Reden dat depri 15 dorpen was verloren zonder dat ik echt iets kwijt was, kwam omdat ze niks konden doen vanwege dat ze al hun front off op seventh hadden gegooid. Zelfde geldt voor ikbeneennoob en marter, die gooiden ook constant hun front off dood op ons.

Nouja ik kan nog wel meer redenen verzinnen maar het is allemaal niet concreet genoeg om te zeggen dat was een kantelpunt oid
 
Reactiescore
661
cl13 was echt geen hoogstaande wereld hoor.

De stammen smooi en wecan zullen wel sterker geweest zijn dan poef, maar verder weinig verschil gemerkt in niveau kwa wereld.
Door goed samenwerken zijn tegenstanders redelijk eenvoudig verslagen, dat was op cl6 ook zo, we can was wat meer ieder voor zich. Daarom vind ik smooi een betere stam dan we can. De cl13 was kwa tegenstand niet makkelijker of moeilijker, vergeet niet dat we moesten opboksen tegen een vervelende timebotter, dat was dan op cl 6 en 7 wel een stuk makkelijker. Het is zelfs zo dat we met poef de hele wereld tegen ons kregen, tot dan gelukkig die ene samenwerking met de stam waar ik de naam van ben vergeten.
 
Reactiescore
661
Klopt dat is algemeen bekend ja


dat was echt een zieke classic, echt van beide kanten super veel 1ms snipes. Het zieke was toen jullie een massa deden op plop snipede ik echt mega veel binnen 3 ms en toen had charlie chaplin een edel aanval op 1ms getimet en ik hoorde via een quote dat iemand van hun zei van "als die dit sniped heeft die sowieso een timebot" en toen had ik hem sniped met 1500zc en 8k speer en toen had ik hem gecancelled perongeluk..... Echt dat is echt een litteken.

Jij hebt sowieso een timebot, maar klaarblijkelijk niet als enige dan, want er waren er nog die aanvallen stuurde op 1ms, human bots.

@sseg , ik had nooit gedacht dat je weer zou gaan spelen.
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ja maar niet 1 duidelijke bepalende reden. Internen heeft niet geholpen bijv. maar alleen maar op seventh gaan had je ook Leon niet mee weggespeeld. Ja seventh zou wat zijn teruggedrongen maar PN en SoL zouden veel te makkelijk kunnen dooredelen dan, en daarmee marter en ocerza een sick groot front geven.

Sowieso met het ruk cluster van marter was het gelijk klaar.

Het heeft ook niet geholpen dat die gasten stuk voor stuk hun frontoff gebruikten om mee aan te vallen. Reden dat depri 15 dorpen was verloren zonder dat ik echt iets kwijt was, kwam omdat ze niks konden doen vanwege dat ze al hun front off op seventh hadden gegooid. Zelfde geldt voor ikbeneennoob en marter, die gooiden ook constant hun front off dood op ons.

Nouja ik kan nog wel meer redenen verzinnen maar het is allemaal niet concreet genoeg om te zeggen dat was een kantelpunt oid

Volgens mij komt het allemaal neer op een gebrek aan kwaliteit
 
Reactiescore
461
Ja maar niet 1 duidelijke bepalende reden. Internen heeft niet geholpen bijv. maar alleen maar op seventh gaan had je ook Leon niet mee weggespeeld. Ja seventh zou wat zijn teruggedrongen maar PN en SoL zouden veel te makkelijk kunnen dooredelen dan, en daarmee marter en ocerza een sick groot front geven.

Sowieso met het ruk cluster van marter was het gelijk klaar.

Het heeft ook niet geholpen dat die gasten stuk voor stuk hun frontoff gebruikten om mee aan te vallen. Reden dat depri 15 dorpen was verloren zonder dat ik echt iets kwijt was, kwam omdat ze niks konden doen vanwege dat ze al hun front off op seventh hadden gegooid. Zelfde geldt voor ikbeneennoob en marter, die gooiden ook constant hun front off dood op ons.

Nouja ik kan nog wel meer redenen verzinnen maar het is allemaal niet concreet genoeg om te zeggen dat was een kantelpunt oid
Het noorden was al langer minder actief en hun motivatie kwijt, depri niet actief genoeg om te offen
 

Deleted User - 487694086

Guest
Heum, het was een kut stam, maar raar maar waar wel de beste stam van de classic, zegt genoeg over die classic maar dat is iets anders.
Noblesse en zaag was beter dan 7-1 tbh

Volgens mij komt het allemaal neer op een gebrek aan kwaliteit
En doorzettingsvermogen.
De front off doodlopen hielp ook niet nee lol, ikbeneennoob loopt constant front off dood op mijn safe def, hoeven niet eens meer te dodgen want het is worth om alles te laten staan.
 
Reactiescore
1.094
De stammen smooi en wecan zullen wel sterker geweest zijn dan poef, maar verder weinig verschil gemerkt in niveau kwa wereld.
Door goed samenwerken zijn tegenstanders redelijk eenvoudig verslagen, dat was op cl6 ook zo, we can was wat meer ieder voor zich. Daarom vind ik smooi een betere stam dan we can. De cl13 was kwa tegenstand niet makkelijker of moeilijker, vergeet niet dat we moesten opboksen tegen een vervelende timebotter, dat was dan op cl 6 en 7 wel een stuk makkelijker. Het is zelfs zo dat we met poef de hele wereld tegen ons kregen, tot dan gelukkig die ene samenwerking met de stam waar ik de naam van ben vergeten.

Ik vond CL13 geen hoogstaande wereld, Platypus was inactief op Holy Cola na, Sly cooper idem, 2hos idem, Repel ook niet super actief toen. Dat gezeur met die accounts zoals .charlie chapelin die alleen maar barbs en mbs zaten te edelen, remember? Die accounts in het noorden bestonden voor 90% uit barbaren, en als ze dan nog mee zouden doen met attacks sturen, dat viel ook tegen.

Af en toe deffbunker voor GOUD, meer niet. Stabs van mastermarkb, kankerverwensingen vanuit GOUD & de stabs op ziubird. Nee ik vond het geen leuke en geen hoogstaande wereld, POEF was meer uitzondering, dan norm.
 

DeletedUser75558

Guest
Jij hebt sowieso een timebot, maar klaarblijkelijk niet als enige dan, want er waren er nog die aanvallen stuurde op 1ms, human bots.

@sseg , ik had nooit gedacht dat je weer zou gaan spelen.
Dan heb jij wel met heel erg veel timebotters gespeeld zeg. Maar ja het boeit mij dan ook echt helemaal niks of jij het wel of niet gelooft.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Aangaande edelhalvering:

Sons of Leon2019-11-29 17:01:30
Dus als de wereld voorbij is, is het nog niet aan de orde. Oke apart.
Tribal Wars - Supportteam2019-11-29 17:04:25
Beste Sons of Leon,

Als de wereld voorbij is heeft het geen zin meer lijkt me, dus nee.

Met vriendelijke groeten,

Famdecibel
Support TribalWars.nl
 
Bovenaan