Praathoek CL21

Reactiescore
661
Noblesse en zaag was beter dan 7-1 tbh


En doorzettingsvermogen.
De front off doodlopen hielp ook niet nee lol, ikbeneennoob loopt constant front off dood op mijn safe def, hoeven niet eens meer te dodgen want het is worth om alles te laten staan.
Noblesse zeker en vast beter, zaag zo goed als de beste accounts van 7-1.

Ik vond CL13 geen hoogstaande wereld, Platypus was inactief op Holy Cola na, Sly cooper idem, 2hos idem, Repel ook niet super actief toen. Dat gezeur met die accounts zoals .charlie chapelin die alleen maar barbs en mbs zaten te edelen, remember? Die accounts in het noorden bestonden voor 90% uit barbaren, en als ze dan nog mee zouden doen met attacks sturen, dat viel ook tegen.

Af en toe deffbunker voor GOUD, meer niet. Stabs van mastermarkb, kankerverwensingen vanuit GOUD & de stabs op ziubird. Nee ik vond het geen leuke en geen hoogstaande wereld, POEF was meer uitzondering, dan norm.

klopt, een heleboel gedoe, dat was tijdens classic 6 wel minder.

Dan heb jij wel met heel erg veel timebotters gespeeld zeg. Maar ja het boeit mij dan ook echt helemaal niks of jij het wel of niet gelooft.
Wel Paul, inderdaad, nu ik het wat van afstand bekijk is de kans groot dat er ook aan onze kan wel eens een timebotter tussen zat, dat klopt helemaal, het zou kunnen. Gelukkig was het dan maar eens een sporadische 1ms time en niet dagdagelijks verschillende, neemt niet weg dat het foute boel is. De 1 of andere jongen heeft me op skype de bot doorgestuurd die hij persoonlijk van u heeft gekregen. Ik heb dus niet bepaald een ‘mening’. Trouwens, ‘boeie’ je speelt hopelijk toch niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
661
[
Laurens mag mijn veters nog niet strikken
Haha, inderdaad, maar er waren nog wel een paar accountjes. Ik zit hier te denken op de naam van mijn buur account maar ik kan er niet opkomen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wat ik mag je veters niet strikken? Na al die lijnen die jij door je neus haalt lijken je veters zelfs erop.

ik ben beter dan jij.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.094
racist!
 

DeletedUser75558

Guest
Wel Paul, inderdaad, nu ik het wat van afstand bekijk is de kans groot dat er ook aan onze kan wel eens een timebotter tussen zat, dat klopt helemaal, het zou kunnen. Gelukkig was het dan maar eens een sporadische 1ms time en niet dagdagelijks verschillende, neemt niet weg dat het foute boel is. De 1 of andere jongen heeft me op skype de bot doorgestuurd die hij persoonlijk van u heeft gekregen. Ik heb dus niet bepaald een ‘mening’. Trouwens, ‘boeie’ je speelt hopelijk toch niet meer.
Lachen, kan je me dat ook eens skypen dan?
 
Reactiescore
2.303
Ik ben nog nooit gerekt door Pim tho
Als newgen snap ik dat 15 dorpen verliezen aan iemand gerekt worden noemt. Wij pakten ooit eens 30 dorpen van een stam en wonnen toen de classic ?
 
Bovenaan