Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
38
Ik heb nergens de schuld in de schoenen van iemand anders gestoken. Dus vanwaar dat komt zou ik niet weten, maar hallo jij ook hier gezellig.


[...]

Tjah, waarom zouden mensen toch denken dat je de schuld in de schoenen van Class zit te schuiven?

Post #1:

Voor alle duidelijkheid, het is een Class account dat ons laten bannen heeft voor iets wat Beccie gezegd had in een PM naar dat Class account.


Als die ons niet aangaven bij de support was JokersBrain nog gewoon een account op Classic. Dus je kan eerder stellen Class weer voor de easy way gekozen heeft.

Post #2:

Je kan ook elke werelden bij de topstam gaan, je enige goede tegenstander recruiten uit je concurrent stammen en het enige deftige account dat overblijft als vijand laten bannen.


Of je cf en gebruikt kata's, beide verpesten de wereld dus zit weinig verschil in al is het principe van KaKaKa dan nog leuker om te volgen :D

Post #3:

Je realiseert je dat ik een screen heb waarin Duckje een conversatie met een Class account naar ons toestuurt met de woorden 'dit kan echt niet' en in de uitleg van de ban het gaat over taalgebruik vanuit die PM?

Als Class ons niet aangaf was JokersBrain simpelweg nog een account op de Classic.

Post #4:

Was inderdaad vanaf jouw account. Lekker weer strijd ontlopen en dan mij blame voor hetzelfde te doen, consequent zijn!

Post #5:

Nope. Daar dreigde ze mee in de support als het nog ging escaleren wat ze niet meer gedaan heeft. We zijn 100% banned door Class account en niets anders :p

Post #6:

Mensen konden mij ook aanspreken als ze zich stoorde aan PM's had ik wel de nodige maatregelingen genomen, verbod op pm'n of eventuele kick. Heb het ww meermaals veranderd deze Classic.

Maar er werd gekozen voor een ban, is toch weer wat minder strijd voor Class dan dus waarom zou je het niet doen.

Post #7:

De tegenstand was zo zwak, Class was in tegenstelling tot mij incapabel dit vast te stellen en begon alle leuke accounts uit hun concurrent stammen een invite te sturen. Toen de winst voor 99% zeker was nog eens een account laten bannen bij de vijand zodat de 100% binnen is zonder ooit een deftig gevecht te hebben gehad.

Dat vat de classic wel samen.

Op z'n minst neem je het Class duidelijk kwalijk en impliceer je toch wel heel hard (Post #6) dat ze het beter met jou hadden afgehandeld dan een support te sturen.
Ieder normaal mens die deze posts leest, interpreteert dat je op z'n minst een gedeeltelijke schuld bij Class legt.
 
Reactiescore
3.584
Ik neem het Class kwalijk ze strijd ontlopen hiermee.

En vind dat ze dit ook op andere manieren hadden kunnen oplossen. Zoals mij erop aanspreken zodat ik er iets aan kon doen.

Dat wij een ban hebben acht ik enkel onszelf verantwoordelijk voor.
 
Reactiescore
38
Ik neem het Class kwalijk ze strijd ontlopen hiermee.

En vind dat ze dit ook op andere manieren hadden kunnen oplossen. Zoals mij erop aanspreken zodat ik er iets aan kon doen.

Dat wij een ban hebben acht ik enkel onszelf verantwoordelijk voor.

Maar zelf vind je het dus niet nodig geweest om support erover in te lichten? Want dan verschillen we toch serieus van mening over welk gedrag aanvaardbaar is op dit spel.
Het is misschien jammer voor jou dat je je account kwijt bent, maar na bepaalde berichten gezien te hebben, lijkt het melden aan support toch de enige juiste actie.
 
Reactiescore
3.584
Beccie spamt half Class en half de wereld.

Hou ik mij zelden mee bezig bij te lezen. Wat ik in het begin nog wel deed.
 
Reactiescore
3.584
Dus je weet niet waarover je spreekt maar hebt er wel een mening over en gebruikt die om een stam zwart te maken? Classy zeg...

Waaruit blijkt ik niet weet over wat ik spreek dan. Geen idee op basis van wat jij dit vaststelt.

Zoals eerder gezegd staat in de support de reden van de ban. Daarin laten ze een conversatie zien tussen mijn account en een Class account.

Dat was ook meteen de eerste keer ik het las. Dus ik ben achteraf prima op de hoogte gesteld en kan dus prima een conclusie maken erover.
 
Reactiescore
38
Maar zelf vind je het dus niet nodig geweest om support erover in te lichten? Want dan verschillen we toch serieus van mening over welk gedrag aanvaardbaar is op dit spel.
Het is misschien jammer voor jou dat je je account kwijt bent, maar na bepaalde berichten gezien te hebben, lijkt het melden aan support toch de enige juiste actie.

Beccie spamt half Class en half de wereld.

Hou ik mij zelden mee bezig bij te lezen. Wat ik in het begin nog wel deed.

Geef antwoord op mijn post dan...
 
Reactiescore
151
Heeft weinig zin met Jannes. Hij zal 10x roepen dat je niet op hem reageert en dat hij heel objectief is, om vervolgens straal alles te negeren waar hij geen antwoord op kan geven. Maar wel thanks voor de mooie compilatie posts waarin hij zichzelf weerspreekt.
 
Reactiescore
3.584
Boris je valt in herhaling. Je hebt nog geen 1x geprobeerd een deftig gesprek met mij te voeren, vanaf moment 1 lag je oordeel al klaar. Dus kom niet af met je onzin.


Verder snap ik totaal niet wat dragon slasher wilt zeggen met dat ik naar de support moet gaan dus zou ook niet weten wat ik daarop moet zeggen. Heeft verder niets te maken met ergens niet op kunnen reageren.

En kan iemand mij aub eens zwart op wit aantonen waar ik mij ooit vast sprak want dat werd al vaker massaal beweerd terwijl ik het daarna gewoon weer kon weerleggen. Ik zei het in de start van de Classic al, als je iets met mij wilt aanvangen moet je gewoon rustig en vriendelijk een vraag stellen als je wat wilt weten of de dingen in vraag stellen als je een bewering maakt.

Het lijkt misschien een goede oplossing maar op mij afgeven zal nooit resultaat opleveren, counter alles easy terug.
 
Reactiescore
151
Geweldige easy counter weer inderdaad Jannes, waar je beweert dat je alles easy weerlegt en dat ik in herhaling val.

Beetje jammer dat er op dezelfde pagina lang staat dat je niet de schuld van de ban in onze schoenen probeert te schuiven, terwijl iemand 7 posts voor je heeft gevonden waarin je dat wel doet. Waar je vervolgens weer totaal niet op reageert, maar in plaats daarvan over iets anders begint. Precies wat ik dus aanhaalde in mijn vorige post. Oeps.

Je zou ook zelf een keer kunnen inzien dat er met jou in ieder geval geen fatsoenlijke discussie gehouden kan worden (al kan een gesprek wel), omdat je altijd precies dit doet: alles negeren wat je niet uitkomt en dan snel over iets anders beginnen of het gewoon ontkennen.
 
Reactiescore
1.075
Vermoeden, rebecca post via JB :D
 
Reactiescore
3.584
Geweldige easy counter weer inderdaad Jannes, waar je beweert dat je alles easy weerlegt en dat ik in herhaling val.

Beetje jammer dat er op dezelfde pagina lang staat dat je niet de schuld van de ban in onze schoenen probeert te schuiven, terwijl iemand 7 posts voor je heeft gevonden waarin je dat wel doet. Waar je vervolgens weer totaal niet op reageert, maar in plaats daarvan over iets anders begint. Precies wat ik dus aanhaalde in mijn vorige post. Oeps.

Je zou ook zelf een keer kunnen inzien dat er met jou in ieder geval geen fatsoenlijke discussie gehouden kan worden (al kan een gesprek wel), omdat je altijd precies dit doet: alles negeren wat je niet uitkomt en dan snel over iets anders beginnen of het gewoon ontkennen.


Niet alles is zwart/wit mijn Boris. Volgens mij heb ik er gewoon reactie op gegeven. Het is toch gewoon een feit dat door een Class account de ban gekomen is? Blame ik ze daarvoor het onterecht is en het hun schuld is Rebecca de dingen zei die ze zei? Nee, ik blame ze omdat zo strijd ontlopen die ze blijkbaar zo graag wouden.

Probeer de dingen in een juiste context te zien, het 1 sluit het ander niet uit. Als geurkaarsen ons niet gemeld had, was mijn account nog gewoon op de classic geweest. Als Rebecca de dingen niet in een PM gezet had, was mijn account er ook nog geweest. Als ik Rebecca niet op mijn acc had laten spelen was mijn account er ook nog geweest. Zo kan ik 500 dingen zeggen die aanleiding hebben tot de ban. En Class die ons aanmeldde ervoor is er 1 van en het is niet omdat ik die ene opnoem ik Class daarvoor verantwoordelijk hou.

Maar goed, met mij valt niet te praten. Praat dan aub niet tegen me en als je het wel doet stop dan aub met wenen.
 
Reactiescore
1.037
Nee, ik blame ze omdat zo strijd ontlopen die ze blijkbaar zo graag wouden.

Maar goed, met mij valt niet te praten. Praat dan aub niet tegen me en als je het wel doet stop dan aub met wenen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor wie er op je account zit, wij ontlopen geen enkele strijd moedwillig en hadden liever meer strijd gehad op deze wereld. Als jij zegt dat we moedwillig de strijd uit de weg gaan ben je niet helemaal lekker, moedwillig de strijd ontlopen zou nog 4 rekruuts doen en zo veel mogelijk kleine spelers edelen namelijk de way to go zijn. Maar nu omschrijf ik al een andere stam deze classic, sorry!
 
Reactiescore
3.584
Nogmaals, waar neem ik de verantwoordelijkheid niet op? Ik leg de schuld enkel bij account jokersbrain, ik wist voor ik op classic begon wat er allemaal kon gebeuren dus met die instelling heb ik altijd gespeeld.

Geurkaarsen koos voor het te rapporteren , had ook een grote jonge kunnen zijn en erover in gesprek gaan tegen mij. Het is niet zo hun Beccie haar PM hebben afgebroken, ze spamde doodleuk verder.


En door het te rapporteren neem je Aest een mooie kans om minstens 1 goeie tegenstander te hebben gehad op deze classic, nu zal het aantal op 0 blijven. Dus strijd word sws ontlopen en ik kan opmerkingen zoals ik ze eerder las wel echt missen 'denk je nu echt jij het verschil nog had gemaakt'. Nee dat denk ik niet, ik zeg enkel je ontloopt strijd, strijd had ik kunnen leveren. Of ik ging winnen is wat anders, nergens beweerd.
 
Reactiescore
1.094
Het is toch gewoon een feit dat door een Class account de ban gekomen is?

Even de feiten:
Het Class account heeft alleen een mogelijke overtreding gemeld. Het oordeel wordt geveld door het tw-team en de overtreding is begaan door iemand op jou account.

Even hand in eigen boezem steken misschien?
 
Reactiescore
978
Nogmaals, waar neem ik de verantwoordelijkheid niet op? Ik leg de schuld enkel bij account jokersbrain, ik wist voor ik op classic begon wat er allemaal kon gebeuren dus met die instelling heb ik altijd gespeeld.

Geurkaarsen koos voor het te rapporteren , had ook een grote jonge kunnen zijn en erover in gesprek gaan tegen mij. Het is niet zo hun Beccie haar PM hebben afgebroken, ze spamde doodleuk verder.


En door het te rapporteren neem je Aest een mooie kans om minstens 1 goeie tegenstander te hebben gehad op deze classic, nu zal het aantal op 0 blijven. Dus strijd word sws ontlopen en ik kan opmerkingen zoals ik ze eerder las wel echt missen 'denk je nu echt jij het verschil nog had gemaakt'. Nee dat denk ik niet, ik zeg enkel je ontloopt strijd, strijd had ik kunnen leveren. Of ik ging winnen is wat anders, nergens beweerd.

Met die logica kan je het ook net zo goed omdraaien. JB acc die de strijd ontloopt door pm's te sturen waarvan je kan verwachten, zeker met de eerdere global ban al op het AF, een een ban voor te krijgen en daarmee een vrij hopeloze strijd heeft ontlopen tegen Class.
 
Bovenaan