Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
151
De tegenstand was zo zwak, Class was in tegenstelling tot mij incapabel dit vast te stellen en begon alle leuke accounts uit hun concurrent stammen een invite te sturen. Toen de winst voor 99% zeker was nog eens een account laten bannen bij de vijand zodat de 100% binnen is zonder ooit een deftig gevecht te hebben gehad.

Dat vat de classic wel samen.

Even een tip die je nog niet begrijpt:

Dat jullie gebanned zijn ligt niet aan ons, maar ligt eraan dat jullie je zo belachelijk hebben gedragen in PM dat je er een perma-ban voor hebt gekregen. Ik kan je vertellen dat je het daarvoor echt flink bont moet maken. Neem eens de verantwoordelijkheid zelf in plaats van die met alle macht naar ons te proberen te schuiven. Je bent er zelf ook verantwoordelijk voor wat zij doet als je haar op je account laat.

Verder zie ik bij globaal lezen van de afgelopen dagen dat je wel eens terugwijst naar je acties op W42. Ik wil je er even aan herinneren dat je W42 je stam compleet verdoemd hebt door ze allemaal extreem defensief te laten spelen. Die speelstijl zorgde er inderdaad voor dat het wat langer duurde voor ze om je weg te spelen, maar maakte het ook dat de conclusie van de oorlog vanaf het begin al vaststond, omdat jullie gewoon weigerden aan te vallen. Je zal vast wel weer een 3 pagina essay hebben gebaseerd op een compleet irrelevante metafoor om het uit te leggen, maar dat maakt de waarheid niet anders.

P.S. Het account jokersbrain zou op de huidige classic echt geen enkele uitdaging geweest zijn als je ziet hoe makkelijk iedereen het heeft. Het was geen 99% gewonnen het was gewoon al klaar. Dat je zelf denkt dat dat anders is zegt meer over je ego dan over je kunnen.
 
Reactiescore
1.037
Laat het alstjeblieft zien door Pawn accounts van spelers te voorzien, hebben we nog wat actie. Je moet wel van tevoren weten dat er een afspraak is omtrent kata's en cf's
 
Reactiescore
38
Ik volg het AF hier al een ruime tijd en speel niet in een van de grote stammen, dus ik denk dat ik mezelf wel voldoende als neutraal/objectief kan beschouwen.

Ik zie hier meermaals het argument dat Class alle uitdaging/tegenstand uit de weg is gegaan. Class heeft, Blaze meegerekend, 7 leden en voor zover ik kan vaststellen geen NAPs/BGs. Als dat blijkbaar al voldoende is om een wereld met zo'n gemak te winnen, dan moet je de schuld toch echt extern gaan zoeken. Je gaat me nu toch niet vertellen dat het onmogelijk is om, buiten de 20% van de wereld die in de handen van Class zit, een groepje spelers te organiseren om het Class nog wat lastig te maken? Laat staan dat zoiets vroeger in de wereld gebeurd zou zijn. Maar op dit moment kan ik enkel vaststellen dat de rest van de wereld gefaald heeft een concurrerende stam tegen Class op te richten.
Wel nog een shoutout naar VIT. Ze hebben in elk geval mijn verwachtingen overtroffen. Moest ik een stam moeten kiezen om deze wereld in mee te maken, denk ik dat ik deze groep misschien wel eens de meest interessante zou vinden. Nog veel succes gewenst met de rest van de wereld en maak het Class maar niet te gemakkelijk! :p

Wat betreft de ban op het acc JokersBrain, doe toch eens normaal Jannes... De enige reden waarom dat acc een ban heeft ligt bij Rebecca/firedrakan. Die schuld op Class schuiven is compleet achterlijk. Ze hebben enkel iets gerapporteerd dat overduidelijk tegen de regels van het spel en elke vorm van fatsoen ingaat. Als je dat onredelijk vindt, dan scheelt er toch echt wat aan je.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Nou een van de drie mensen die het AF terroriseren is weg, nu JokersBrain en The Minion nog.
 
Reactiescore
1.094
Vind je het gek?
 
Bovenaan