Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mij heeft nog nooit iemand hoeven te carry'n, mijn account is altijd sterkhouder in eender welke stam. Dat terzijde hierbij mijn vraag: Heeft Class genoten van deze Classic?

Heb je de #Leon meme niet gezien? Dat was voor Class al genoeg genot.
 
Reactiescore
3.584
Heb je de #Leon meme niet gezien? Dat was voor Class al genoeg genot.

Als je voor de sfeer tw speelt richt dan een wandelclub op. Class heeft letterlijk van het begin tot het einde alle strijd ontlopen en nooit durven uitkomen als favoriet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mij heeft nog nooit iemand hoeven te carry'n, mijn account is altijd sterkhouder in eender welke stam. Dat terzijde hierbij mijn vraag: Heeft Class genoten van deze Classic?

Wat zit je dan te janken? Ik doelde op noobs zoals jij (Pawn ed). Die horen wij niet te carry'en naar de overwinning omdat we dan niet samen zouden spelen. Jouw argumentatie over dat we niet bij elkaar mogen spelen is echt de gekste bs die ik ooit heb gelezen.

Je bent een uitermate slechte verliezer Jannes.

Whooptiedoo, we zijn favoriet en we winnen deze classic. Als we even eerlijk zijn, had iedereen dat wel verwacht. Jij als "grootste tegenstander", een man die niet kan twen. Dat zegt het wel.
 
Reactiescore
3.584
Wat zit je dan te janken? Ik doelde op noobs zoals jij (Pawn ed). Die horen wij niet te carry'en naar de overwinning omdat we dan niet samen zouden spelen. Jouw argumentatie over dat we niet bij elkaar mogen spelen is echt de gekste bs die ik ooit heb gelezen.

Je bent een uitermate slechte verliezer Jannes.

Ik kan erg goed tegen mijn verlies, ik heb geen moeite te erkennen Class de beste was hier. Neemt niet weg ze 0 risico genomen hebben en 0 uitdaging gehad hebben. Of ben jij het daarmee oneens?

En zoals ik al zei, niemand heeft mij ooit moeten carry'n, ik trek altijd mijn plan met weinig middelen en heb liever zo min mogelijk hulp vanuit andere accounts omdat ze het zelf beter kunnen gebruiken.
 
Reactiescore
1.037
Ik kan erg goed tegen mijn verlies, ik heb geen moeite te erkennen Class de beste was hier. Neemt niet weg ze 0 risico genomen hebben en 0 uitdaging gehad hebben. Of ben jij het daarmee oneens?
Ja, welke feiten hebben ervoor gezorgd dat jij vind dat we 0 uitdaging en 0 risico hebben genomen?
 
Reactiescore
3.584
Ja, welke feiten hebben ervoor gezorgd dat jij vind dat we 0 uitdaging en 0 risico hebben genomen?

De tegenstand was zo zwak, Class was in tegenstelling tot mij incapabel dit vast te stellen en begon alle leuke accounts uit hun concurrent stammen een invite te sturen. Toen de winst voor 99% zeker was nog eens een account laten bannen bij de vijand zodat de 100% binnen is zonder ooit een deftig gevecht te hebben gehad.

Dat vat de classic wel samen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
alsof jij tegenstand bent voor ons, mijn god. Hoe kan je zo'n groot ego hebben zonder enige prestatie in het verleden?
 
Reactiescore
1.037
De tegenstand was zo zwak, Class was in tegenstelling tot mij incapabel dit vast te stellen en begon alle leuke accounts uit hun concurrent stammen een invite te sturen. Toen de winst voor 99% zeker was nog eens een account laten bannen bij de vijand zodat de 100% binnen is zonder ooit een deftig gevecht te hebben gehad.

Dat vat de classic wel samen.
De tegenstand kan nog zo zwak zijn, maar als de verhouding 1:3 qua punten is is het echt niet grappig om tegen te vechten, zeker niet als de dominantie maar 35% hoeft te zijn. Daarnaast, alle leuke accounts? We hebben 2 accounts verloren waarvan 1 op een ongelukkige manier en 1 op een debiele manier, maar we hebben niet simpelweg de top 10 gerekruteerd zoals Pawn destijds gedaan had. We hebben gerekruteerd op of de accounts in onze stam zouden passen, niet op of ze de meeste kwaliteit hebben.
Daarom speel ik met de beste twers van .nl. Ik ben gewoon een noob.
Nouja, Steff zit ook in Class...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik met de beste twers van .nl in een stam zit. Daarmee doel ik niet op heel de stam?

Ben jij een achterlijke debiel ofzo? Magazijnier pur sang.
 

DeletedUser79878

Guest
Man jullie zijn zo salty. Jannes heeft gewoon gelijk, jullie hebben elke vorm van tegenstand vermeden. Jullie weten goed genoeg dat Jannes 99% van jullie groepje kansloos zou wegspelen
 
Reactiescore
3.584
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik met de beste twers van .nl in een stam zit. Daarmee doel ik niet op heel de stam?

Ben jij een achterlijke debiel ofzo? Magazijnier pur sang.

Jij geeft als argument je heel wat voorstelt omdat je bij de beste van NL speelt, nou dat doet iedereen in Class dan, dus ook de noobs maar dit zijn dan volgens jouw argument ook toppertjes. Ik herinner mij btw jij magazijnier was :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Man jullie zijn zo salty. Jannes heeft gewoon gelijk, jullie hebben elke vorm van tegenstand vermeden. Jullie weten goed genoeg dat Jannes 99% van jullie groepje kansloos zou wegspelen
Gewoon zwijgen noob. Niet mengen als de grote jongens praten.

Jij geeft als argument je heel wat voorstelt omdat je bij de beste van NL speelt, nou dat doet iedereen in Class dan, dus ook de noobs maar dit zijn dan volgens jouw argument ook toppertjes. Ik herinner mij btw jij magazijnier was :D

Als jobstudent inderdaad. Ik ben afgestudeerd in bedrijfskunde, dus nee. Niet bepaald meer magazijnier.
Jij kan gewoon niet lezen Jannes. Ik noemde nergens dat heel Class de beste spelers zou hebben, maar als je mij onderhand niet tot de betere van .nl schaart, denk ik toch dat je persoonlijke wrok richting mensen alle kanten opgaat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Al een geluk niet inderdaad. Ik sta daar ver boven, bedankt voor de uitklaring.
 
Bovenaan