Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser79878

Guest
Ik heb nooit begrepen waarom mensen Benji altijd afdeden als een matige speler. Is 1 van de beste TW spelers ik ooit tegen gespeeld heb en dat zijn er heeeeeeeeel veel zowel op vv's als eigen account's.

Mensen geven niet graag toe dat iemand beter dan hun is :p Heb al vaak genoeg tegen classic holmaatjes gespeeld, de enige die ik opvallend beter vond dan de rest was bjarne. Voor de rest stelt het bijzonder weinig voor, maar misschien had ik teveel verwachtingen door hun grote mond overal.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Zeg je iedere keer, maar tegen de echte classic groep heb je wss niet eens gespeeld
 
Reactiescore
3.584
Shit had het fout dan blijkbaar, Jannes is goed.



Ik heb al meerdere werelden neergezet en kan me geen andere werelden voor de geest halen waar het wel goed was. Leuk dat je alles met een wedervraag wilt beantwoorden en dan onder elke post zeggen dat ik ook niks gepresteerd heb, maar zo werkt t niet. Ofja, met jou op t af wel dus.

Ik kan mij geen prestaties voor de geest halen van je, dus dan suck je blijkbaar is jullie logica?
 

DeletedUser79878

Guest
Zeg je iedere keer, maar tegen de echte classic groep heb je wss niet eens gespeeld

Tja dan is dat maar zo, ik kan er niks aan doen dat alle leden die ik tegenkom blijkbaar nep classic mensen zijn. Dacht toch echt dat Bjarne etc bij jullie groepje hoorde. Elke classic speler waar ik tegen speelde heb ik gewoon van gewonnen, en zo goed als elke speler van jullie groepje waar ik in de stam mee zit heeft mij omhoog geprezen. Zegt wel genoeg dus. Snap niet waarom jullie zo hard proberen ontkennen dat mensen buiten jullie groepje misschien wel even goed of zelfs beter zijn dan sommige van jullie?

Haha Benji ga eens ergens anders noob zijn

Mwah vermaak me wel hier, wel grappig dat je me eerst nog omhoog zat te prijzen en ik nu opeens noob ben, zou je dat ook kunnen onderbouwen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tegen welke classic speler van ons groepje heb jij dan gespeeld? Niet tegen mij, niet tegen Howlin, niet tegen Mats wss. Dan haal je er dus al 3 van de beste uit. Jammer weer hoor.
 
Reactiescore
1.075
Tja dan is dat maar zo, ik kan er niks aan doen dat alle leden die ik tegenkom blijkbaar nep classic mensen zijn. Dacht toch echt dat Bjarne etc bij jullie groepje hoorde. Elke classic speler waar ik tegen speelde heb ik gewoon van gewonnen, en zo goed als elke speler van jullie groepje waar ik in de stam mee zit heeft mij omhoog geprezen. Zegt wel genoeg dus. Snap niet waarom jullie zo hard proberen ontkennen dat mensen buiten jullie groepje misschien wel even goed of zelfs beter zijn dan sommige van jullie?



Mwah vermaak me wel hier, wel grappig dat je me eerst nog omhoog zat te prijzen en ik nu opeens noob ben, zou je dat ook kunnen onderbouwen?

Ben nu wel benieuwd van welke classic spelers jij individueel gewonnen hebt
 

Deleted User - 487958296

Guest
Tja dan is dat maar zo, ik kan er niks aan doen dat alle leden die ik tegenkom blijkbaar nep classic mensen zijn. Dacht toch echt dat Bjarne etc bij jullie groepje hoorde. Elke classic speler waar ik tegen speelde heb ik gewoon van gewonnen, en zo goed als elke speler van jullie groepje waar ik in de stam mee zit heeft mij omhoog geprezen. Zegt wel genoeg dus. Snap niet waarom jullie zo hard proberen ontkennen dat mensen buiten jullie groepje misschien wel even goed of zelfs beter zijn dan sommige van jullie?



Mwah vermaak me wel hier, wel grappig dat je me eerst nog omhoog zat te prijzen en ik nu opeens noob ben, zou je dat ook kunnen onderbouwen?
Ik zeg toch nergens dat je suckt, of slechter bent dan mensen uit de groep? Zeg alleen dat ik je al meerdere keren heb gehoord over hoe je mensen uit de classic groep gerekt hebt, maar je hebt nog nooit tegen een Berno gespeeld bijv.
 
Reactiescore
3.584
Tegen welke classic speler van ons groepje heb jij dan gespeeld? Niet tegen mij, niet tegen Howlin, niet tegen Mats wss. Dan haal je er dus al 3 van de beste uit. Jammer weer hoor.

Is er eigenlijk iemand op TW die ooit al iets gepresteerd heeft die niet in het classic groepje zat? :D:D
 

DeletedUser61134

Guest
Vragen aan Big bang om onderbouwing is als vragen bij een wafel verkoper of hij ook ijsjes heeft.



Mijn account had geen front met hen.

Of je kapt op dit schijt forum te posten en gaat spelen.
Ik kan ook TWen, werken, praten met collega's en 10x zo hard forum spammen.
Dus fu kutbelg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nou om je effe te rekken, Roald ging later spelen op een front acc (of actief vv'n) tegen mij aan welsiwaar in een fase mijn stam al fel naar beneden ging, overigens Aldo ook meen ik (maar niet meer zeker van) of was dat Aldo en niet Roald mmm. Trouwens Benji was over en overactief in die tijd, die stuurde om 6 uur nog even 2000 inc's bij terwijl er al een massa aankwam 1 uur later en Luuk op op GT was ook geen slechte speler.

Je vergeet trouwens het verschil in onze stammen, mijn stam zat vol noobs, als ik niet kon moest ik al blij zijn een vv te vinden terwijl ze bij u in de rij stonden ervoor, laat staan dat mijn vv'r er iets van bakte, daarom was ik al snel tevreden als de schade meeviel.

Ik kreeg dagelijks ook 100'den edels op achterland en in hun laatste massa 40 clears op stukken frontdorpen, was een totale overpowering op een kleine stam als die waar ik in zat en jij noemt dat een schande dan. Mijn buur account stond onder perma vv en was ook al een gebroken account, is gewoon heel belangrijk om goede hulp te krijgen van je buren als je onder massa ligt ook dit had ik niet.

Mijn directe front spelers hebben samen vele pogingen ondernomen en hebben nooit iets kunnen bereiken tegen mijn account, het heeft ook Seau meer dan 1 massa gekost voor ze wat winst begonnen te halen. Het is vooral toen Vitae zo uit elkaar begon te vallen ze meer focus op mijn stam konden leggen en met de middelen die wij hadden was dit volstrekt kansloos.

Niet wegnemend mijn account nooit uit de top 20 is beland en bij moment van stoppen het account ook stabiel en sterk ervoor stond nog met 0 inc's op de teller. Gebroken ben ik nooit geweest als account zijnde, wel een collectief falen van de stam maar dit deed jouw stam ook terwijl die wel stukje beter waren.

Dus als iemand stelt ik het als speler slecht deed op W42 lach ik daar eens goed bij, is gewoon napraten wat Big bang doet weet hij veel, lult ook maar wat. Niet wegnemend dat al de massa's op mijn account buiten beschouwing gelaten nog wel enkele prestaties heb neergezet op oorlogsgebied. Zoals het breken van Aldo zijn stam in een zware underdogg positie of het succesvol vv'n op accounts tegen Vitae in een vroege fase met winsten in aanvallend opzicht evenals in verdedigend opzicht. Jannes was overal aanwezig van begin tot het einde en Laurens heeft keertje gedeffed op een acc waarna ze del gingen voor bot gebruik dat vat jouw wereld samen daar. 50x minder waargemaakt als mij. (ook enkele weken rang 1 gestaan btw) niet ik dat speciaal vind maar vernoem het toch maar even.

Trouwens niet enkel geloofd op w62, ik krijg altijd erkenning van mijn tegenstrevers, W58 zo, W62 zo, W51 zo evenals W42 waar Benji de persoon waarbij ik het meeste front had evenals beweerde ik er wel wat van kon. Dus aub kom niet af met poep.

En gefeliciteerd je veel complimentjes krijgt, nogmaals een momentopname deffer als het je uitkomt vind ik weinig bijzonders aan. Je kan goed deffen en daar stopt je verhaal dan ook meteen.

Mij te rekken? Roald en Mike vergelijken is alsof je jou met mij zou vergelijken. Dat is onmogelijk, omdat jij niet in de buurt komt van mij, en Mike niet in de buurt van Roald. Fijn voor Benji dat hij overactief was, maakt dat hem een goede speler? Niemand neemt die knul nog serieus aangezien hij zijn laatste werelden enkel accounts breekt door ze kapot te kata'en, goeie speler die knul hoor. Not.

Jij was leider van WAO? denk ik, dus dan was het toch jouw schuld dat ze noob waren? Je kan ze best dingen leren ipv gewoon wat scriptjes te delen waar niemand een ruk aan heeft. Spelers zoals jij maken een stam niet beter, aangezien het toen al de ronde ging dat je alle def opslokte van je stam, en nog dorpen verloor. Wat heb je überhaupt aan frontspelers die 40 dorpen verliezen alsof het niks is? Dan kan je net zo goed Mark van bananass. laten deffen overal, zelfde resultaat.

Nooit iets kunnen bereiken tegen jouw account? https://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&id=2210773&type=lose&pn=-1. Dit zegt wel genoeg. 450 dorpen verloren over de hele wereld gezien, schaam je diep. "Topspeler".

Je noemt hier allemaal werelden op die er geen fuck toedoen, waar zijn jouw prestaties überhaupt? Je bent een paar keer bestempeld als beste leider wss, maar als beste speler? Nooit van je leven. Nou, op 62 dan, wooptiedoo. Ik ben geen "momentopname" deffer. Ik ben een deffer die deft als er gedeft moet worden, wat heb je anders aan een deffer? Sorry dat ik als deffer er niet ben om de AM elke dag aan te zetten en muntjes te slaan. Ik heb wel wat anders te doen. Jij niet. Voor de rest is deze discussie wel klaar. Jij hebt weinig tot niks bewezen, en ik hoef dat zelfs niet te bewijzen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Is er eigenlijk iemand op TW die ooit al iets gepresteerd heeft die niet in het classic groepje zat? :D:D

Genoeg spelers hoor, maar jij zeker niet.

Trouwens, je had ergens gepost van Aes op 30% vechten, waarom? Kan je niet op tegen een overmacht 1v1? Dan ben je dus niet even goed als Mats of de helft van Class.
 

DeletedUser79878

Guest
Tegen welke classic speler van ons groepje heb jij dan gespeeld? Niet tegen mij, niet tegen Howlin, niet tegen Mats wss. Dan haal je er dus al 3 van de beste uit. Jammer weer hoor.

Ik zeg toch nergens dat je suckt, of slechter bent dan mensen uit de groep? Zeg alleen dat ik je al meerdere keren heb gehoord over hoe je mensen uit de classic groep gerekt hebt, maar je hebt nog nooit tegen een Berno gespeeld bijv.

Ik heb al tegen Bjarne gedeft, ondanks dat ik op een puinhoop acc kwam heb ik de situatie in korte tijd kunnen rechtzetten omdat hij te voorspelbaar aanviel. Diezelfde Bjarne werd overal geprezen als een van de beste tw spelers en hij had effectief veel tijd in de aanval gestoken want er waren meer dan 100 bevelen getimed in dezelfde seconde. Verder heb ik als stamgenoot of als bg veel aanvallen gezien van andere classic spelers die imo erg matig en voorspelbaar waren. Op w42 zaten er genoeg mensen van de classic groep in vitae die ook allemaal gefaald hebben(kuch kuch drakenschild). Ik heb hier en daar via vv's geholpen met aanvallen en deffen en elke keer deden ze het gewoon slecht. Op w39 heb ik divine, waar een groot aantal classic spelers speelde enorm geholpen en solo de wereld veranderd door een dode stam te redden. Spelers als Leon en Mats hebben mij na w39 dan ook allemaal omhoog geprezen en waren erg verbaasd aangezien ik pas sinds w38 speel. Erg grappig dat diezelfde Mats mij nu dan opeens noob noemt omdat we andere visies hebben op het spel. Laat zien hoe subjectief jullie blik op tw is, alles wat niet past binnen het classic groepje en jullie mentaliteit is noob en slecht. De rode zee heeft nog een lager zoutgehalte dan een zwembad gevuld met jullie groepje.

Ik heb idd nooit tegen Berno gespeeld, ken heel die man niet eens.

Verder frappant dat seau met maar 1 goed acc wint van vitae waar een dozijn classic spelers waren.

Ben nu wel benieuwd van welke classic spelers jij individueel gewonnen hebt

Dat jij zelfs in het classic groepje zit is wel het ultieme bewijs dat het niveau van heel tw erg is gezakt.
 
Reactiescore
3.584
Mij te rekken? Roald en Mike vergelijken is alsof je jou met mij zou vergelijken. Dat is onmogelijk, omdat jij niet in de buurt komt van mij, en Mike niet in de buurt van Roald. Fijn voor Benji dat hij overactief was, maakt dat hem een goede speler? Niemand neemt die knul nog serieus aangezien hij zijn laatste werelden enkel accounts breekt door ze kapot te kata'en, goeie speler die knul hoor. Not.

Jij was leider van WAO? denk ik, dus dan was het toch jouw schuld dat ze noob waren? Je kan ze best dingen leren ipv gewoon wat scriptjes te delen waar niemand een ruk aan heeft. Spelers zoals jij maken een stam niet beter, aangezien het toen al de ronde ging dat je alle def opslokte van je stam, en nog dorpen verloor. Wat heb je überhaupt aan frontspelers die 40 dorpen verliezen alsof het niks is? Dan kan je net zo goed Mark van bananass. laten deffen overal, zelfde resultaat.

Nooit iets kunnen bereiken tegen jouw account? https://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&id=2210773&type=lose&pn=-1. Dit zegt wel genoeg. 450 dorpen verloren over de hele wereld gezien, schaam je diep. "Topspeler".

Je noemt hier allemaal werelden op die er geen fuck toedoen, waar zijn jouw prestaties überhaupt? Je bent een paar keer bestempeld als beste leider wss, maar als beste speler? Nooit van je leven. Nou, op 62 dan, wooptiedoo. Ik ben geen "momentopname" deffer. Ik ben een deffer die deft als er gedeft moet worden, wat heb je anders aan een deffer? Sorry dat ik als deffer er niet ben om de AM elke dag aan te zetten en muntjes te slaan. Ik heb wel wat anders te doen. Jij niet. Voor de rest is deze discussie wel klaar. Jij hebt weinig tot niks bewezen, en ik hoef dat zelfs niet te bewijzen.

Je trekt wel veel uit verband he, rekken bedoelde ik dat jij beweerde tegen Roald te fronten maar diezelfde persoon ook tegen mij fronte (maar ben ik niet heel zeker van) dus ik rek je dan in het feit jij zegt goeie front spelers te hebben gehad en ik zo gezegd niet. Ik had overigens geen front met Mike.

Benji was overactief en dat alleen al is heel vervelend om tegen te spelen daarbij komt kijken hij ook wel echt kan tw'n. Je kan niet van elke noob een goeie speler maken, sommige hebben niet eens de ambitie om beter te worden. Dat is makkelijk praten.

En zoals ik al zei, ik heb maanden en maanden alle Seau inc's prima gedeffed pas op het einde toen ze grote stammassa begonnen te smijten meermaals en mijn buur account al gebroken was stond ik er vrij alleen voor met geen middelen en geen goede vv'rs. En de ronde ging rond dat mijn account bijna de helft van de stamdef opeiste maar kleine kanttekening daaraan, mijn account had ook meer dan de helft van het front van mijn stam dus in verhoudingen is dat doodnormaal, sterker nog mijn buren hadden in verhouding meer staan enkel in totaal veel minder.

Als je met beweringen komt zorg dan, je verhaal ook klopt. En toen ik destijds het account op del zette kwamen er al enkele dagen 0 inc's stond het acc nog stabiel aan de top. Sommige co's zijn later nog gaan terug inloggen en wat verder spelen dus merendeel van die verliezen je opsomt heb ik niet eens wat mee te maken.

Tot zo ver je poging tot burn.
 
Bovenaan