Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
1.039
Je eerste vraag met een getalletje is ook compleet irrelevant, er is geen bewijs voor en tegen mijn argument.
Dus je hebt ook geen manier om het tegen te spreken, net zoals ik mijn argument baseer op algemene kennis zal jij ook alleen met je eigen mening/gevoel kunnen reageren totdat Duckje de informatie kan leveren. Daarnaast hoeft het je niet uit te maken. Discussies geven je de mogelijkheid nog dingen onbeantwoord te laten of erop te wijzen dat het een welles-nietus discussie zal worden.
En precies omdat er geen bewijs voor en tegen is vind ik dat je niet dit soort uitspraken kan doen. IQ is gemiddeld 100 met een standaarddeviatie van 15, het zou wel heel bizar moeten lopen mocht men hier (ver) onder dat gemiddelde zitten of ben je dat met me oneens?

Verder ben ik het met je eens dat iedereen vanuit zijn/haar perspectief praat, in de gemiddelde stamchat waar ik zit (en zat) zijn er ruwweg tussen de 15 en 30 spelers. Als ik even kijk naar mijn meest actieve chats tel ik er 1 waarbij ik van 83% zeker weet dat ze op de universiteit zitten of hebben gezeten. De andere chat die bij mij bovenaan staat weet ik van minder mensen zeker welk niveau opleiding ze gevolgd hebben, maar ik kom uit bij een ruime meerderheid hbo/uni.
Wat vind je van deze constatering? Hij staaft niet echt je mening dat het af gemiddeld tegen een licht verstandelijke beperking aan hikt.

Mijn dochters leeftijd deelde ik grotendeels om aan te tonen hoe verbaast ik was over bepaalde mensen. Als ik het gevoel heb dat iemand zo'n 11 jaar jonger flink slimmer is benoem ik dat.
Maar gezien mijn naam al bekend is deel ik minimaal overige informatie, in het verleden waren er al genoeg die de moeite namen me lastig te vallen IRL.
En dat je weet dat de foto van mezelf is, is dus wat ik hierboven vertel. Mensen wisten niet wie ik was, dus origineel had ik meerdere jaren gewoon een foto van mezelf en alleen Martin (Amber heard) wist dat het van mezelf was. Pas toen mensen zich aangevallen voelden door mijn manier van reageren gingen ze zoeken naar informatie over me om zichzelf beter te kunnen voelen. Vervolgens komen ze erachter dat er weinig is waarop je mij kan aanvallen, dus gingen mensen maar dingen verzinnen om me zwart te praten. Zodoende de reden dat ik nu gewoon niks over mezelf deel buiten dingen die juist afkeer brengen, dan lok ik zelf niks uit, zo kan je al vlot zien wie zich aangevallen voelt en wie zich buiten het AF volwassen kan opstellen en me IRL met rust laat.
Samengevat: De dingen die ik deel zijn selectief om de emotionele stres die in het verleden geuit werd door mensen te verlagen.
11 jaar jonger dan? Vage aannames doe je naar mijn mening.
Spijt me zeer maar omdat je naam bekend is (waarvan er nog bijna 4700 andere vrouwen in Nederland zijn met dezelfde naam) wil je niet vertellen hoe oud je bent? Dat er zulke dingen gebeuren op het af (of waar dan ook) vind ik oprecht spijtig voor jou en alle andere mensen die hier last van hebben maar ik vind wel dat je wanneer je anderen gaat zeggen dat ze een blaag zijn en geen opvoeding gehad hebben en hierbij benoemd dat ze jou met U of mevrouw aan moeten spreken toch minstens mag vertellen hoe oud je zelf bent.


Ik ben overtuigd dat mijn mentale leeftijd ouder is. Gezien ik de leeftijd niet weet en de echte leeftijd me niks boeit doe ik de aanname dat hij 13 jaar is. Wanneer hij dit niet is zie ik graag bewijs dat hij geen complicaties heeft die invloed hebben op de mentale leeftijd.
Zodoende verwacht ik respect en aangesproken te worden met U en mevrouw gezien hij mijn leeftijd ook niet weet. Opvoeding is een belangrijk iets en is vaak onderschat.
Overtuigingen kun je hebben zo veel je wil, totdat je iets zeker weet kun je beter uitvoeren wat je zelf predikt naar mijn mening
Zie je onderhand de link tussen al mijn posts?
Ja, vol met aannames die nergens op gebaseerd zijn.

Hierna nog 1 post waarin ik op je reageer, als je nog ergens mijn mening over wil weten zou ik het nu posten
 

DeletedUser61134

Guest
En precies omdat er geen bewijs voor en tegen is vind ik dat je niet dit soort uitspraken kan doen. IQ is gemiddeld 100 met een standaarddeviatie van 15, het zou wel heel bizar moeten lopen mocht men hier (ver) onder dat gemiddelde zitten of ben je dat met me oneens?

Verder ben ik het met je eens dat iedereen vanuit zijn/haar perspectief praat, in de gemiddelde stamchat waar ik zit (en zat) zijn er ruwweg tussen de 15 en 30 spelers. Als ik even kijk naar mijn meest actieve chats tel ik er 1 waarbij ik van 83% zeker weet dat ze op de universiteit zitten of hebben gezeten. De andere chat die bij mij bovenaan staat weet ik van minder mensen zeker welk niveau opleiding ze gevolgd hebben, maar ik kom uit bij een ruime meerderheid hbo/uni.
Wat vind je van deze constatering? Hij staaft niet echt je mening dat het af gemiddeld tegen een licht verstandelijke beperking aan hikt.


11 jaar jonger dan? Vage aannames doe je naar mijn mening.
Spijt me zeer maar omdat je naam bekend is (waarvan er nog bijna 4700 andere vrouwen in Nederland zijn met dezelfde naam) wil je niet vertellen hoe oud je bent? Dat er zulke dingen gebeuren op het af (of waar dan ook) vind ik oprecht spijtig voor jou en alle andere mensen die hier last van hebben maar ik vind wel dat je wanneer je anderen gaat zeggen dat ze een blaag zijn en geen opvoeding gehad hebben en hierbij benoemd dat ze jou met U of mevrouw aan moeten spreken toch minstens mag vertellen hoe oud je zelf bent.


Overtuigingen kun je hebben zo veel je wil, totdat je iets zeker weet kun je beter uitvoeren wat je zelf predikt naar mijn mening

Ja, vol met aannames die nergens op gebaseerd zijn.

Hierna nog 1 post waarin ik op je reageer, als je nog ergens mijn mening over wil weten zou ik het nu posten

Ga zo weg dacht vandaag nog even afronden dan, dus ga niet stuk voor stuk quoten.
Mijn perspectief is 85-115 gewoon in de groep laag, pas als je boven de 115 hebt zie ik het als voldoende om het te benoemen vandaar de term bovengemiddeld.
De beste manier dat ik intellect schat is grotendeels algemene kennis en vermogen informatie op te slaan en te verwerken.
Zo zijn jij en Howlin duidelijk intelligenter dan de mensen die selectief reageren, ook komt er minder emotie bij te pas.

Mijn naam is per ongeluk bekend geraakt hoor. Anders was ik nog anoniem op co's na.
En ja ik ben oud, maar gaat niemand wat aan hoe oud. Veranderd het feit niet dat hij overkomt als een erg jong en respectloos iemand.

Meeste is gewoon een ander perspectief dan de meeste mensen hanteren. Ik vind niks leuker dan afwijken van de meerderheid.
Daarom dat ik ook zei ik sta niet aan Jannes zijn kant, ik ga gewoon tegen de meerderheid in en ben gewoon graag bijdehand.

Zullen we het idd leuk houden en over tw hebben?

Jep was zijn laatste reactie dus is nu weer rustig als t goed is ^^
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Tis een avond als een andere als je diehard student bent
 
Reactiescore
1.735
Ga zo weg dacht vandaag nog even afronden dan, dus ga niet stuk voor stuk quoten.
Mijn perspectief is 85-115 gewoon in de groep laag, pas als je boven de 115 hebt zie ik het als voldoende om het te benoemen vandaar de term bovengemiddeld.
De beste manier dat ik intellect schat is grotendeels algemene kennis en vermogen informatie op te slaan en te verwerken.
Zo zijn jij en Howlin duidelijk intelligenter dan de mensen die selectief reageren, ook komt er minder emotie bij te pas.

Mijn naam is per ongeluk bekend geraakt hoor. Anders was ik nog anoniem op co's na.
En ja ik ben oud, maar gaat niemand wat aan hoe oud. Veranderd het feit niet dat hij overkomt als een erg jong en respectloos iemand.

Meeste is gewoon een ander perspectief dan de meeste mensen hanteren. Ik vind niks leuker dan afwijken van de meerderheid.
Daarom dat ik ook zei ik sta niet aan Jannes zijn kant, ik ga gewoon tegen de meerderheid in en ben gewoon graag bijdehand.



Jep was zijn laatste reactie dus is nu weer rustig als t goed is ^^

Op Facebook zag je er altijd jong uit.
 
Bovenaan