DeletedUser
Guest
We leren er wel mee leven xd
Ben al blij dat ik van de vloekde kleur af ben.. veels te druk.
Ben al blij dat ik van de vloekde kleur af ben.. veels te druk.
recruiter werkt ook al niet meer
willen ze soms dat de mensen allemaal hier gaan stoppen
snel ongedaab maken
Tip gebruik Opera.. veels sneller dan fire fox.
Verder vind ik het erg raar dat mededeling en vrienden opeens ergens anders staan, zie daar het nut niet van in.
alles staat op een andere plek
Waarom?
in een klap het plezier weggeflikkerd door zon kloothommel die denkt het zo leuker te maken
Wat een kleutertjes hier, het gaat niet naar de zin en meteen beginnen ze te schelden en te tieren.
Als je het nou gewoon meld dan draaien ze het echt wel terug, want je bent niet de enige die er last van heeft.
Die mensen proberen ook alleenmaar het spel leuker te maken, want het is immers hun salaris waar ze veranderingen van aanbrengen...
Wat een kleutertjes hier, het gaat niet naar de zin en meteen beginnen ze te schelden en te tieren.
Als je het nou gewoon meld dan draaien ze het echt wel terug, want je bent niet de enige die er last van heeft.
Die mensen proberen ook alleenmaar het spel leuker te maken, want het is immers hun salaris waar ze veranderingen van aanbrengen...
Toen het niet naar jou zin ging liep je ook te tieren
Inderdaad, maarja zoals meerderen kunnen beamen kunnen mensen veranderen, dus daarom verspreid ik deze boodschap onder de mensen
ze draaien niks terug dat is al gezegd in een supportje
zon supportje waar een kerel zonder mening antwoord komt geven heeft dat even medegedeeld
zelfs al zou iedereen stoppen nu
dat kan ze geen fuck interreseren
ze draaien niks terug dat is al gezegd in een supportje
zon supportje waar een kerel zonder mening antwoord komt geven heeft dat even medegedeeld
zelfs al zou iedereen stoppen nu
dat kan ze geen fuck interreseren
denk je dat laatste echt ?? als er meerdere wereleden gewoon allemaal tegelijk stoppen haha kerel moet jij eens opletten hoe snel het terug is anders krijgen ze geen centjes en dan zijn ze
Inderdaad, als we allemaal afspreken van wereld 6 die er tegen zijn maandag de bb knop indrukken kijken hoe de wereld er vrijdag dan uit ziet
Doet ze echt wel wat hoor, om toch misschien 30 betalende klanten te verliezen en wereld 6 weer inactiever te maken.
^^
De nieuwe Hi.ler is geboren innogames is verloren (Maikel )
het is gewoon schandalig
een up-date door te voeren zonder er ook maar iets zelf echt van te weten (tw team)
want wat irriteer ik me eigen aan heel het gedoe wat er nu is
gewoon schandalig jaren betalen en dan zo te worden behandeld
die up-date zouden ze moeten kunnen weg nemen
of kunnen geven als iemand zoiets zou willen
niet gewoon door drukken en dan zeggen zijn kleine dingetjes
die kleine dingetjes maken er nu hele grote problemen van
want als dit zo blijf stop ik er gewoon mee
want de fun is er gewoon af zo
al die fuck plaatjes en weet ik veel wat niet allemaal erbij
had het gewoon zo gelaten als het was
maar zal wel aan mij liggen