Praat hoek w6

DeletedUser

Guest
We leren er wel mee leven xd

Ben al blij dat ik van de vloekde kleur af ben.. veels te druk.
 

DeletedUser14725

Guest
Idd, net zoals in de kleuterklas die kleuren :p.
(Allemaal in het ballenbad met de medewerkers van Innogames!)
 

DeletedUser

Guest
recruiter werkt ook al niet meer
willen ze soms dat de mensen allemaal hier gaan stoppen
snel ongedaab maken
 

DeletedUser

Guest
recruiter werkt ook al niet meer
willen ze soms dat de mensen allemaal hier gaan stoppen
snel ongedaab maken

hij doet het op 6 niet op 7 niet op 13 niet dus neem aan overal niet :eek:

innogames zijn zeker pro :eek: ze willen zeker dat we weer dorp voor dorp onze karzene in duiken xD
 

DeletedUser15138

Guest
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend die update.

Innogames kent de bugs. Het varieërt van een schoonheidsfoutje tot ernstig spelbederf.

En wat is dit voor een amateurischtische manier om met kritieken om te gaan?

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=102978

Al waren al mijn dorpen ineens paars metallic. Dat zal me een middeleeuwse worst zijn.
Wat is dat kleurtjesgedoe voor een rare gedachte? En dat respectloze bericht met die zakdoek?
Jullie behoren je in dienst te stellen van spelers en je professioneler te gedragen i.p.v. machtsvertoon te manifesteren uit onmacht!

Massrecruits doet het bij de meeste mensen niet meer.
Ik weet verder niet of jullie als mods op welke niveau's het spelletje hebben mogen beleven, maar gebrek aan een massrecruiter is onspeelbaar voor de grotere actievelingen onder ons.
Om maar niet te spreken van massamunten slaan. Ik heb iemand van het team hier zien schrijven: "het is een knop!"
Dat staat in het topic bugs.
Dat weten de meesten van ons al, helaas doet ie het domweg niet op W6.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tip gebruik Opera.. veels sneller dan fire fox.

Verder vind ik het erg raar dat mededeling en vrienden opeens ergens anders staan, zie daar het nut niet van in.
 

DeletedUser

Guest
alles staat op een andere plek
Waarom?
in een klap het plezier weggeflikkerd door zon kloothommel die denkt het zo leuker te maken
 

DeletedUser20001

Guest
Tip gebruik Opera.. veels sneller dan fire fox.

Verder vind ik het erg raar dat mededeling en vrienden opeens ergens anders staan, zie daar het nut niet van in.

Ik gebruik chrome en opera. Anders kan ik niet met twee online zijn :)
 

DeletedUser

Guest
alles staat op een andere plek
Waarom?
in een klap het plezier weggeflikkerd door zon kloothommel die denkt het zo leuker te maken

Wat een kleutertjes hier, het gaat niet naar de zin en meteen beginnen ze te schelden en te tieren.
Als je het nou gewoon meld dan draaien ze het echt wel terug, want je bent niet de enige die er last van heeft.
Die mensen proberen ook alleenmaar het spel leuker te maken, want het is immers hun salaris waar ze veranderingen van aanbrengen...
 

DeletedUser

Guest
Wat een kleutertjes hier, het gaat niet naar de zin en meteen beginnen ze te schelden en te tieren.
Als je het nou gewoon meld dan draaien ze het echt wel terug, want je bent niet de enige die er last van heeft.
Die mensen proberen ook alleenmaar het spel leuker te maken, want het is immers hun salaris waar ze veranderingen van aanbrengen...

wat een kut update zeg met al die kut kleuren en kut tekens :p
 

DeletedUser

Guest
Wat een kleutertjes hier, het gaat niet naar de zin en meteen beginnen ze te schelden en te tieren.
Als je het nou gewoon meld dan draaien ze het echt wel terug, want je bent niet de enige die er last van heeft.
Die mensen proberen ook alleenmaar het spel leuker te maken, want het is immers hun salaris waar ze veranderingen van aanbrengen...

Toen het niet naar jou zin ging liep je ook te tieren :p
 

DeletedUser

Guest
Wat een kleutertjes hier, het gaat niet naar de zin en meteen beginnen ze te schelden en te tieren.
Als je het nou gewoon meld dan draaien ze het echt wel terug, want je bent niet de enige die er last van heeft.
Die mensen proberen ook alleenmaar het spel leuker te maken, want het is immers hun salaris waar ze veranderingen van aanbrengen...

ze draaien niks terug dat is al gezegd in een supportje
zon supportje waar een kerel zonder mening antwoord komt geven heeft dat even medegedeeld
zelfs al zou iedereen stoppen nu
dat kan ze geen fuck interreseren
 

DeletedUser

Guest
ze draaien niks terug dat is al gezegd in een supportje
zon supportje waar een kerel zonder mening antwoord komt geven heeft dat even medegedeeld
zelfs al zou iedereen stoppen nu
dat kan ze geen fuck interreseren

denk je dat laatste echt ?? als er meerdere wereleden gewoon allemaal tegelijk stoppen haha kerel moet jij eens opletten hoe snel het terug is anders krijgen ze geen centjes en dan zijn ze :(
 

DeletedUser15138

Guest
ze draaien niks terug dat is al gezegd in een supportje
zon supportje waar een kerel zonder mening antwoord komt geven heeft dat even medegedeeld
zelfs al zou iedereen stoppen nu
dat kan ze geen fuck interreseren

Zou je denken?
Die kleurtjes en die wisseltrucks wennen snel, maar die o zo belangrijke massatools moeten niet langer dan twee weken blijven ontbreken, denk ik.
Dat gaat enorm veel kosten, vrees ik. Maar men is met die accountmanager bezig. Misschien is dat wel een enorm handige toevoeging.....ik heb er nog geen idee van.
Alleen jamer, dat nog op zich moet laten wachten en niet gelijk kon worden ingevoerd. Nu lopen bij heel veel spelers de opslagplaatsen vol en worden er geen troepen aangemaakt, laat staan, dat er leuk gespeeld kan worden onder de iets loggere accounts.
 

DeletedUser

Guest
denk je dat laatste echt ?? als er meerdere wereleden gewoon allemaal tegelijk stoppen haha kerel moet jij eens opletten hoe snel het terug is anders krijgen ze geen centjes en dan zijn ze :(

Inderdaad, als we allemaal afspreken van wereld 6 die er tegen zijn maandag de bb knop indrukken kijken hoe de wereld er vrijdag dan uit ziet :)

Doet ze echt wel wat hoor, om toch misschien 30 betalende klanten te verliezen en wereld 6 weer inactiever te maken.

^^

De nieuwe Hi.ler is geboren innogames is verloren (Maikel :D)
 

DeletedUser20001

Guest
Inderdaad, als we allemaal afspreken van wereld 6 die er tegen zijn maandag de bb knop indrukken kijken hoe de wereld er vrijdag dan uit ziet :)

Doet ze echt wel wat hoor, om toch misschien 30 betalende klanten te verliezen en wereld 6 weer inactiever te maken.

^^

De nieuwe Hi.ler is geboren innogames is verloren (Maikel :D)

Haha ik zal het op w1 ook voorstellen :)
 

DeletedUser

Guest
het is gewoon schandalig
een up-date door te voeren zonder er ook maar iets zelf echt van te weten (tw team)

want wat irriteer ik me eigen aan heel het gedoe wat er nu is
gewoon schandalig jaren betalen en dan zo te worden behandeld
die up-date zouden ze moeten kunnen weg nemen
of kunnen geven als iemand zoiets zou willen
niet gewoon door drukken en dan zeggen zijn kleine dingetjes

die kleine dingetjes maken er nu hele grote problemen van
want als dit zo blijf stop ik er gewoon mee
want de fun is er gewoon af zo

al die fuck plaatjes en weet ik veel wat niet allemaal erbij
had het gewoon zo gelaten als het was

maar zal wel aan mij liggen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het is gewoon schandalig
een up-date door te voeren zonder er ook maar iets zelf echt van te weten (tw team)

want wat irriteer ik me eigen aan heel het gedoe wat er nu is
gewoon schandalig jaren betalen en dan zo te worden behandeld
die up-date zouden ze moeten kunnen weg nemen
of kunnen geven als iemand zoiets zou willen
niet gewoon door drukken en dan zeggen zijn kleine dingetjes

die kleine dingetjes maken er nu hele grote problemen van
want als dit zo blijf stop ik er gewoon mee
want de fun is er gewoon af zo

al die fuck plaatjes en weet ik veel wat niet allemaal erbij
had het gewoon zo gelaten als het was

maar zal wel aan mij liggen :rolleyes:

Helemaal mee eens !
Die onzin plaatjes in de rapporten ect maken het spel alleen maar slomer.
Daarbij dat alle links nu op andere locaties staat zuigt echt enorm.

Voor degene die ook greasemonkey gebruiken en het script MASSA RECRUITER heb ik al een fix voor jullie.

Download dit bestandje :D

[URL="http://www.filefactory.com/file/b531456/n/tw_massa-recruiter.user.js]http://www.filefactory.com/file/b531456/n/tw_massa-recruiter.user.js[/URL]

Dan zou hij het weer moeten doen.
 
Bovenaan