PP Verdienen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55647

Guest
Ik weet dat het niks zegt en daarom maak ik ook al een paar keer duidelijk dat ik me hier niet wil gaan bewijzen. Ik maakte dit topic alleen aan om een Frans sprekend iemand te zoeken, verder vroeg ik niet echt om commentaar maar goed.
 
Reactiescore
57
Eigenlijk zei ik dat alleen om mee te delen dat ik ook mee kan doen met het rang 1 opnoemen. Maar enfin, je hebt m'n vraag nog niet beantwoordt :p
 
Reactiescore
151
Ach schei uit Vissie :D meer ranks 1 gehad dan jij in je hele leven zult halen dus misschien toch maar houden bij wat vissen.

Samenvatting: Een grote bek, geen enkel iets om aan te tonen wat je beweert, 3 seconden geleden was rang 1 nog slecht maar nu is hoe vaak je rang 1 hebt gehaald jouw maatstaf van hoe pro je wel niet bent :eek:

En dan ben je ook nog eens slecht in Frans :eek:
 
Reactiescore
57
Laten we eerlijk wezen, Frans is ook gewoon een waardeloze taal ook
 

DeletedUser55647

Guest
Moet ik nu echt namen gaan opnoemen omdat je me niet gelooft Casimodo? Ik speel niet eens meer en het boeit me niet zoveel of jij me gelooft of niet.
 

DeletedUser55647

Guest
Laten we eerlijk wezen, Frans is ook gewoon een waardeloze taal ook

^ eerste keer dat ik 't met je eens ben in dit topic :)

En alleen om JVisser de mond te snoeren omdat dat de grootste droeftoeter hier is zal ik een aantal namen noemen die ik me nog kan herinneren: Morte w18, Sebastian valmont w20, xarrontas w21, no love w23, constructor of the world w25, sexyness above skills, irresistible skills en rush hour op speeds. De rest ben ik vergeten

Nu happy?
 
Reactiescore
151
Het kan me echt de ballen schelen waar je speelt. Maar als je een grote bek komt opzetten dat je rang 1 hebt gestaan kijk dan niet heel verbaasd op als anderen je vragen waar.

En voor iemand met 500 berichten ken je je weg rond het forum wel bijzonder slecht als je denkt dat w42 de plaats is om mensen om hulp te vragen voor je frans huiwerk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
24
^ eerste keer dat ik 't met je eens ben in dit topic :)

En alleen om JVisser de mond te snoeren omdat dat de grootste droeftoeter hier is zal ik een aantal namen noemen die ik me nog kan herinneren: Morte w18, Sebastian valmont w20, xarrontas w21, no love w23, constructor of the world w25, sexyness above skills, irresistible skills en rush hour op speeds. De rest ben ik vergeten

Nu happy?

Of je hier iemand de mond mee snoert omdat je zelf een zielig jongetje bent? Juist.
 

DeletedUser55647

Guest
Haha, nu ik 5 namen geef waarvan 4 rank 1 en 1 rank 2 met ruim 30 speedwins pas je je bericht wel aan he droeftoter. En ik postte het hier omdat het hier het drukste leek, zoveel boeit het allemaal niet. Ga nu maar terug farmen, doe je tenminste nog iets zinnigs met je tijd
 

DeletedUser

Guest
De feiten dat je naar eigen zeggen gestopt bent en toch om 00:40 nog op het tw forum zit lijken me een beetje tegenstrijdig denk je ook niet? Als je echt zo graag je Frans gedaan wilt hebben zou ik het aan iemand uit je klas vragen óf (en deze optie is natuurlijk een tikkeltje overdreven) het zelf maken. :eek:
 
Reactiescore
24
Haha, nu ik 5 namen geef waarvan 4 rank 1 en 1 rank 2 met ruim 30 speedwins pas je je bericht wel aan he droeftoter. En ik postte het hier omdat het hier het drukste leek, zoveel boeit het allemaal niet. Ga nu maar terug farmen, doe je tenminste nog iets zinnigs met je tijd

:cool: hihi toettoeter op je waterscooterrr. Doe is niet zo kinderachtig pikkie.
 

DeletedUser

Guest
dit is het nieuwe beste topic, beter dan grappige IGM's en spotprenten combined.
alstublieft grote meester feel post meer, dit is humor van boven de bovenste plank :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan