PP Verdienen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55647

Guest
.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Ist toegstaan om je schoolwerk te laten doen door andere voor pp? :eek:
 

DeletedUser55647

Guest
voor 5000 punten doe ik het vanacht

Begin maar eens eerst tw te leren spelen voor je quasi grappig komt te doen, je kunt het nogsteeds niet namelijk zie ik :)

Ist toegstaan om je schoolwerk te laten doen door andere voor pp? :eek:

Nee, maar er is zoveel niet toegestaan

Voor 200 google translate ik hem voor je.

Nog zo'n lolbroek


Doe het nog een aantal keer zou ik zeggen
 
Reactiescore
24
Begin maar eens eerst tw te leren spelen voor je quasi grappig begint te doen, je kunt het nogsteeds niet namelijk zie ik :)



Nee, maar er is zoveel niet toegestaan



Nog zo'n lolbroek



Doe het nog een aantal keer zou ik zeggen

Haha wat ben jij een stumpertje dan. Broekie die net 10wereldjes om de hoek komt kijken?
 
Reactiescore
24
In de tijd dat ik nog speelde was jij die gast die claimde met Detlef te spelen maar nooit inlogde :D

Hahahahahhahahaha, dus als je niet actief speelt en nooit inlogt kan je geen tw. Juist wat een scheit argument. Ik weet uberhaupt niet eens wie jij bent. Dus dat zegt genoeg. Ook heb ik idd prima meegedraaid op het account.

Het feit dat je nog frans opdrachtjes moet schrijven zegt al genoeg voor mij dat ik niet eens met jouw hoef te discussieren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
151
In de tijd dat ik nog speelde was jij die gast die claimde met Detlef te spelen maar nooit inlogde :D

Nu is hij die gast die claimt met Fishermans in te loggen en daar wel inlogt en wel speelt.

Hij staat rang 1, waar jij? :rolleyes:
 

DeletedUser55647

Guest
Nu is hij die gast die claimt met Fishermans in te loggen en daar wel inlogt en wel speelt.

Hij staat rang 1, waar jij? :rolleyes:

Sow hey, op w42 wel te verstaan. Want er spelen nog zoveel goede spelers enzo. Ik heb op de oudere werelden ook wel wat mogen bereiken maar ik ga me niet proberen te bewijzen hier want met die reden maakte ik dit topic uberhaupt niet aan.
 
Reactiescore
24
Sow hey, op w42 wel te verstaan. Want er spelen nog zoveel goede spelers enzo. Ik heb op de oudere werelden ook wel wat mogen bereiken maar ik ga me niet proberen te bewijzen hier want met die reden maakte ik dit topic uberhaupt niet aan.

Ga slapen pikkie,
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73657

Guest
Lol zalig topic hahahaha :D Wilt er ook iemand mijn examens in mijn naam gaan maken?
 
Reactiescore
151
Wijsneus: ''Begin maar eens eerst tw te leren spelen voor je quasi grappig komt te doen, je kunt het nogsteeds niet namelijk zie ik ''

Fishiemans: ''Quiddie staat rang 1''

Wijsneus:
Sow hey, op w42 wel te verstaan. Want er spelen nog zoveel goede spelers enzo. Ik heb op de oudere werelden ook wel wat mogen bereiken maar ik ga me niet proberen te bewijzen hier want met die reden maakte ik dit topic uberhaupt niet aan.

En waar sta jij? Op de magische rang 0 zeker? Get out.
 
Reactiescore
3.538
Rang 1 zegt alleen dat je lucky hebt met ligging en nolife farmt :D


Maar die jonge wilt enkel hulp met zijn school en iedereen kraakt hem af :mad:
Wel help je hem of wel zwijg je :eek:
 

DeletedUser55647

Guest
Ach schei uit Vissie :D meer ranks 1 gehad dan jij in je hele leven zult halen dus misschien toch maar houden bij wat vissen.
 
Reactiescore
57
Ach schei uit Vissie :D meer ranks 1 gehad dan jij in je hele leven zult halen dus misschien toch maar houden bij wat vissen.

Verlicht ons eens almachtige, onder welke accounts ben je bekend?

ps; zelfs ik heb op twee werelden rang 1 gestaan, zegt niks joh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan