PP ftw -_-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73282

Guest
AW: PP ftw -_-

Hee innogames is het misschien een idee om gewoon voor 100k PP een wereld te verkopen? 100kpp en alle dorpen worden van jou, zie ik wel gebeuren binnenkort misschien om het nog leuker te maken het spel.
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: PP ftw -_-

Hee innogames is het misschien een idee om gewoon voor 100k PP een wereld te verkopen? 100kpp en alle dorpen worden van jou, zie ik wel gebeuren binnenkort misschien om het nog leuker te maken het spel.

Ze denken er wel overna om een 3-dorp start mogelijk te maken, gaat waarschijnlijk 5k pp kosten. En dan begin je met 3 26p dorpen ipv met 1.
 

DeletedUser74671

Guest
Stelletje smerige geldwolven. Ze merken het vanzelf wel dat ze fout zitten als ineens de helft stopt o.i.d.
 
Reactiescore
2.303
Ik zou het ook nogal kut vinden om het te kunnen kopen, maar eens een wereld waar iedereen het kan moet wel tof zijn :)
Veel grotere wereld, meer mensen die het wel eens willen doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het ook nogal kut vinden om het te kunnen kopen, maar eens een wereld waar iedereen het kan moet wel tof zijn :)
Veel grotere wereld, meer mensen die het wel eens willen doen ;)

dan moet je iedereen met 3 laten starten, wel of geen pp.
Maar om nu 3 dorpen te sellen voor 5.000 pp ... vind het maar een raar idee mocht dit waar zijn
 

DeletedUser

Guest
Een wereld starten met 3 dorpen buiten elkaars 15x15 lijkt me wel cool :eek:
 
Reactiescore
2.303
dan moet je iedereen met 3 laten starten, wel of geen pp.
Maar om nu 3 dorpen te sellen voor 5.000 pp ... vind het maar een raar idee mocht dit waar zijn

Ik zou het ook nogal kut vinden om het te kunnen kopen, maar eens een wereld waar iedereen het kan moet wel tof zijn :)
Veel grotere wereld, meer mensen die het wel eens willen doen ;)

You blind ?
 

DeletedUser

Guest
15 dorpen in 17 dagen!

Hiervoor moet een nieuwe award komen :rolleyes:

Verover 15 dorpen binnen 3 weken, krijgt hij ook gelijk een award 'geef meer dan 100k PP uit.'
 
Reactiescore
31
Tsjah, banontwijken mag niet :)

Nogmaals; Innogames is een bedrijf blabla winst blabla pp blabla omzet blabla.

We kennen het riedeltje wel; ik ben er ook niet blij mee maar het is zo.
 

DeletedUser

Guest
dus jij beweert dat PP abusers geen goede spelers kunnen zijn?

wat lopen jullie nou te huilen man stop dan met het spel als het je niet bevalt. Maar zeur niet op de mensen die de PP hebben verdiend door middel van het systeem of het geld dat ze kunnen schijten.

Als je daar jaloers op ben kan ik het nog begrijpen maar kom dan niet met het excuus van ze verpesten het spel..

Moeten ze die PP dan laten verstoffen? Als jullie 1 wereldje goed slim spelen en opofferen kan jij ook zon boost maken.
Probeer dat eens in plaats van die krokodillen traantjes die niks waard zijn hier neer te werpen.

Ja ik farm ook vaak 100k pp per wereld :eek:


Dragoncrusher?

die ken ik nieteens en dat zegt al genoeg :D
Als je echt hardcore op w5 heb gespeeld zou je me kennen :)

Ja want jij stelt ook zo lekker veel voor.. Als jij iemand niet kent zal t wel een noob zijn ( ja dus ik ook, goede comeback om t standpunt te ontwijken:eek:)

sorry hoor datje reputatie op DC niet veel voorstelde.

Sorry dat jij over t algemeen niets voorstelt.

Haha ik voel zo veel jaloezie hier :D

Jaloezie? Omdat we wilden dat wij op het idee waren gekomen om het hele spel voor anderen te verkloten? Denk t ook ja.

Gelieve me toe te staan je te quoteren van op skype.

Quote 1:

[27/04/2015 21:14:23] Jitter: Nee
[27/04/2015 21:14:43] Jitter: Ik ga mezelf illigaal naar 1 boostwn op 43 en dan kijk ik wel
[27/04/2015 21:14:50] Jitter: Morgen start ik
[27/04/2015 21:14:58] Jitter: En morgen ben ik 1
[27/04/2015 21:15:03] Jitter: Let maar op

Quote 2:

[30/04/2015 21:40:04] Jitter: w43 eitje
[30/04/2015 21:40:10] Jitter: sta rang 3 na 2 dagen spelen

Enough said.

PS: Wel frappant dat je hier gaat lopen lullen dat PP boosten een feature is die door Inno gemaakt werd en dus gewoon gebruikt mag worden, blablabla. Echter toen UM op 43 een muur van level 0 naar 20 PP'de in anderhalf uur tijd was jij de eerste om te zeggen dat het een naab was.

Hoezo jezelf tegenspreken? :eek:

:D:D:D:eek::eek::eek:

Haha die haat :rolleyes2: Wat wil je nou knullie?

En dat voor een mod :eek:

Tsjah, banontwijken mag niet :)

Nogmaals; Innogames is een bedrijf blabla winst blabla pp blabla omzet blabla.

We kennen het riedeltje wel; ik ben er ook niet blij mee maar het is zo.

Als je er niet blij mee bent, werk dan niet voor ze?..
 

DeletedUser67609

Guest
Tsjah, banontwijken mag niet :)

Nogmaals; Innogames is een bedrijf blabla winst blabla pp blabla omzet blabla.

We kennen het riedeltje wel; ik ben er ook niet blij mee maar het is zo.

Als het mijn bedrijf was zou ik "medewerker" Sj44kie direct eruit trappen haha.

Ja ik farm ook vaak 100k pp per wereld :eek:

Precies. Onmogelijk dat er zoveel PP gefarmd is door die persoon of personen op dat account. (of ze moeten natuurlijk meerdere accounts aanmaken om op al die accounts dan GS te gaan verkopen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
foto: Schermafbeelding 2015-05-09 om 17.16.06.jpg

Eerst duizenden PP verspillen aan grondstoffen, hij zal ze wel terug willen zeker :p
 

DeletedUser

Guest
Momenteel heb ik al 5000 PP gespaard van op W43. Nog zo'n paar werelden verder doen en dan kan ik zelf beginnen met PP abuse en er tienduizenden PP tegen smijten :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan