PP ftw -_-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zo jammer he, die pp functies hebben het hele spel verneukt..
 
Reactiescore
154
Momenteel heb ik al 5000 PP gespaard van op W43. Nog zo'n paar werelden verder doen en dan kan ik zelf beginnen met PP abuse en er tienduizenden PP tegen smijten :cool:

Ik heb ook ff gs verkocht, maar 'slechts' 1200 ofzo. Voor weer even PA en FA te kunnen nemen zonder ervoor te hoeven betalen.
Al ben ik me wel bewust van het feit dat mijn gs'en naar de o zo gehate (ook door mij :x) PPabusers gaan, maar ik vind dat geld in een spel steken erger is en verder gaat dan gs verkopen. Vandaar mijn keuze.
 

DeletedUser75329

Guest
^

Heb dit topic ook niet aangemaakt omdat ik tegen elke vorm van PP gebruik ben. Maar dat extreme vind ik wel wat unfair, zo maak je het spelletje minder leuk.
 

DeletedUser

Guest
Momenteel heb ik al 5000 PP gespaard van op W43. Nog zo'n paar werelden verder doen en dan kan ik zelf beginnen met PP abuse en er tienduizenden PP tegen smijten :cool:

Hoe krijg jij zoveel pp binnen? Bij mij lukt het bijna niet op de markt xd :confused: :(
 

DeletedUser59612

Guest
Iedereen die GS verkoopt doet net zo hard mee aan deze bullshit.
 

DeletedUser

Guest
^

Heb dit topic ook niet aangemaakt omdat ik tegen elke vorm van PP gebruik ben. Maar dat extreme vind ik wel wat unfair, zo maak je het spelletje minder leuk.

Vroegere werelden waren toffer zonder pp maar het is er nu en dat het gebruikt wordt voor bepaalde zaken en situaties tot daar aan toe....mar dit is ziekelijk gewoon!
 
Reactiescore
1.367
Precies. Onmogelijk dat er zoveel PP gefarmd is door die persoon of personen op dat account. (of ze moeten natuurlijk meerdere accounts aanmaken om op al die accounts dan GS te gaan verkopen ;)

Niet moeilijk hoor, wereld 43 heeft mij alleen al 15k opgeleverd :D
 

DeletedUser58575

Guest
Vroegere werelden waren toffer zonder pp maar het is er nu en dat het gebruikt wordt voor bepaalde zaken en situaties tot daar aan toe....mar dit is ziekelijk gewoon!

PP gebruik: Akkoord.
PP gebruik voor een paar halverinkjes van die superlange smederijlevels: Sure, akkoord.
PP misbruik: Niet akkoord.
 

DeletedUser51627

Guest
DON’T BLAME THE GUY, BLAME THE SYSTEM.

Ik ben zelf absoluut geen pp verslinder, maar ik denk wel dat als de jongens die nu abusen dit niet hadden gedaan iemand anders het wel had gedaan.. In een slecht systeem zullen er altijd mensen zijn die het misbruiken, ik sluit me dan ook aan bij bovenstaande uitspraak.
 

DeletedUser51627

Guest
Kan hier moeilijk "zelf" zeggen, jij hebt pro in je AF naam verwerkt :(
 

DeletedUser64643

Guest
nummer 1, 2 en 8 op delete? :O

e53b71d9900701637cbdc967a74a05b0.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan