Post je begindorp

DeletedUser

Guest
index.php

zo miss

Je kan niet via twstats...

Edit: grapje, maar heb ik nog nooit gedaan :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kunt wel via stats. Je moet gewoon van het kaartje dat je hebt gemaakt via 'eigenschappen' van het plaatje zelf de locatie kopiëren.
 

DeletedUser

Guest
Rechtermuisklik op het plaatje
en dan afbeelding opslaan als.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ben jij tevreden met je cluster?

Over welke van de drie moet ik tevreden zijn? :p

Als je bedoelt het totaal, dan zeg ik dat het me vrij weinig uit maakt.

In principe maakt het ook niet uit of je nu een mooi geheel cluster hebt, of verschillende clusters als ze eenmaal veilig liggen. Alleen duurt het iets langer als je ondersteuning moet sturen, maar als je gewoon goed nadenkt over waar wat misschien onder dreiging zou kunnen liggen, kun je dat prima preventief ondersteunen.
 

DeletedUser

Guest
Over welke van de drie moet ik tevreden zijn? :p

Als je bedoelt het totaal, dan zeg ik dat het me vrij weinig uit maakt.

In principe maakt het ook niet uit of je nu een mooi geheel cluster hebt, of verschillende clusters als ze eenmaal veilig liggen. Alleen duurt het iets langer als je ondersteuning moet sturen, maar als je gewoon goed nadenkt over waar wat misschien onder dreiging zou kunnen liggen, kun je dat prima preventief ondersteunen.

ja ik had het op je clustering, was net aan't denken dat ik het mis had gezet :)

mja een cluster aaneen is toch wel leuker vind ik
 

DeletedUser

Guest
ja ik had het op je clustering, was net aan't denken dat ik het mis had gezet :)

mja een cluster aaneen is toch wel leuker vind ik

ja, was misschien ook wel iets leuker geweest, alleen ik zat ingesloten in mijn begincluster (met mijn begindorp erin), daarna probeerde ik het aan de linkerzijde van k45, maar daar zat ik ook al vrij snel vast door onder andere recruits. Daarna ging ik hoppen, maar terwijl ik daarmee bezig was, moest ik fuseren met dwaq, dus toen ontstond mijn onderste cluster op de kaart.

Dus het was een soort van noodgedwongen verspreide clustering.
 

DeletedUser28972

Guest
:p, ja die moet eigenlijk nog door iemand anders geëdeld worden :D
Ik heb nog een klein clustertje links maar voor die 4 dorpen vond ik het nog niet echt nuttig om ze te posten...
 
Reactiescore
0
Dat zulke coole topics onder de spam zijn bedolven.. hartverscheurend.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Heerlijk, oude rukkers zoals Artofgames, BeverBeverBever, TheGreat, Raizor, ... terugzien: NOSTALGIE
 

DeletedUser

Guest
Deze is mss nog wel leuk om te reanimeren.

Volgens mij was 661|689 mijn eerste dorp, maar weet het niet 100% zeker :p

edit: als iemand ff kaartje kan fixen, graag. Dan ga ik naar bed, trusten!
 
Bovenaan