Post je begindorp

Reactiescore
0
Het lijkt mij grappig om te zien wie welke groei heeft gemaakt en waar naar toe.

map.php


Mijn begindorp
 

DeletedUser

Guest
map.php

Ik heb nog wat dorpen verdeeld over de wereldkaart, maar als ik die er bij doe, maakt dat het een beetje onoverzichtelijk..

Mijn begindorp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe-je-begindorp-posten for dummy's

Stap 1 - Je gaat naar de tw-stats website, en je kiest de juiste wereld (9): klikje

Stap 2 - Je geeft je naam in, en je klikt dan op (dorp)overnames. Je gaat op zoek naar je eerst overgenomen dorp (op de laatste pagina). Voorbeeld: Klikje

Stap 3 - Je onthoudt de coördinaat (voor de minder begaafde onder ons: je schrijft de coördinaten op een papiertje).

Stap 4 - Je gaat terug naar de website van TW-stats, en je maakt een kaartje aan. Hierbij geef je je naam in (Rebeller) en je eerste dorp (coordinaat: 558|421).

Stap 5 - Je bewaart de kaart (sla deze op) en je uploadt deze via deze site

Stap 6 - Je post je kaart hier, in de vorm van een spoiler.

Resultaat:

naamloosalt.png
 

DeletedUser

Guest
Hoe-je-begindorp-posten for dummy's

Stap 1 - Je gaat naar de tw-stats website, en je kiest de juiste wereld (9): klikje

Stap 2 - Je geeft je naam in, en je klikt dan op (dorp)overnames. Je gaat op zoek naar je eerst overgenomen dorp (op de laatste pagina). Voorbeeld: Klikje

Stap 3 - Je onthoudt de coördinaat (voor de minder begaafde onder ons: je schrijft de coördinaten op een papiertje).

Stap 4 - Je gaat terug naar de website van TW-stats, en je maakt een kaartje aan. Hierbij geef je je naam in (Rebeller) en je eerste dorp (coordinaat: 558|421).

Stap 5 - Je bewaart de kaart (sla deze op) en je uploadt deze via deze site

Stap 6 - Je post je kaart hier, in de vorm van een spoiler.

Resultaat:

naamloosalt.png

hoe maak je een kaartje op die site aan, en hoe zet je hier een spoiler :p
 

DeletedUser

Guest
hoe maak je een kaartje op die site aan, en hoe zet je hier een spoiler :p

- Als je bij de tw-stats website bent, kun je rechts kaarttool aanklikken.

- Om een spoiler te plaatsen, zet je het gewoon tussen spoiler en /spoiler (met een []).
 
Bovenaan