PNMM vs USUS

DeletedUser31490

Guest
ik geloof dat je het hoog in je bol hebt. ik speel vanaf het begin op tw 6 bij BP nu BP|CM maar je bent niet zo goed als jij beweert hoor.
GR Chaos

Hij zegt waar hij heeft gespeelt en dat hij genoeg ervaring heeft, nergens heeft hij gezegt dat hij pro is wel dan ??

lees beter next time :(

- 1
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt waar hij heeft gespeelt en dat hij genoeg ervaring heeft, nergens heeft hij gezegt dat hij pro is wel dan ??

lees beter next time :(

- 1

Door al zijn zogenaamde ervaringen op te noemen (een co hier, een accountje daar... 3 maandjes op die account - binnenkort op nog een andere account........:rolleyes: ) wil hij wel laten uitschijnen dat hij een topspeler is... of tenminste ik haal uit zijn post dat hij dat onrechtstreeks wil duidelijk maken aan elke Forum W11-lezer. Echter door zo'n post te plaatsen, ga ik net het tegenovergestelde vermoeden :D
 

DeletedUser31490

Guest
Dat zul je vanzelf gaan zien. Op wat voor werelden heb jij eigenlijk gespeeld lance?

Hier zie je het Cheffrey vroeg op welke werelden hij heeft gespeeld.. antwoord hij goed op..

Wat is daar mis mee?

je gaat toch niet zeggen, op w5 heb ik gespeeld daar was ik een ongelofelijke noob..


Misschien zou jij het zo doen ik weet het niet:confused:
 

DeletedUser

Guest
Als iemand mij vraagt op welke accounts ik gespeeld heb, ga ik alleszins geen accounts melden waar ik maar 3 maanden op speelde, of waar ik even een cospeler op mocht zijn, of waar ik binnenkort op ga spelen... :eek:
 

DeletedUser31490

Guest
Als iemand mij vraagt op welke accounts ik gespeeld heb, ga ik alleszins geen accounts melden waar ik maar 3 maanden op speelde, of waar ik even een cospeler op mocht zijn, of waar ik binnenkort op ga spelen... :eek:

Nja dat jij niet zegt dat jij op een wereld hebt gespeeld waar je 3 maanden op heb gespeelt is persoonlijk is bij iedereen apart wie wel iets zegt of wie niet.

Omdat hij nu bijna is weggeedeld op w11 omdat zijn co's het ver...... hebben te weinig online geweest etc, zegt hij nu dat hij toch nog verder gaat spelen op w11.. :D
 

DeletedUser27685

Guest
Ik snap je geleuter omtrent dat timen niet zo, als je al een pak dorpen binnen hebt en die persoon geen teken van leven meer vertoond, dan doe je toch ook geen moeite meer om te timen? Wat heeft dat nu te maken met wel of niet kunnen timen? :|
 

DeletedUser31490

Guest
lijkt me eigenlijk wel handig om gewoon door te timen want stel voor dat die persoon terug komt :eek:
 

DeletedUser40034

Guest
ik geloof dat je het hoog in je bol hebt. ik speel vanaf het begin op tw 6 bij BP nu BP|CM maar je bent niet zo goed als jij beweert hoor.
GR Chaos

Als je bij BPCM zit, moet je maar de groeten doen aan Doums (zo heet hij geloof ik, zit voor een groot gedeelte naast Oilrunner)
 

DeletedUser40034

Guest
Ik snap je geleuter omtrent dat timen niet zo, als je al een pak dorpen binnen hebt en die persoon geen teken van leven meer vertoond, dan doe je toch ook geen moeite meer om te timen? Wat heeft dat nu te maken met wel of niet kunnen timen? :|

Juist, dit is precies wat ik zonet bedoelde met dat ik lui was geworden... Ik heb tot nu toe nog geen tegenstander gehad waarbij ik heb moeten timen ;)
Maar snDD zal de eerste worden toch :)
 

DeletedUser

Guest
Door al zijn zogenaamde ervaringen op te noemen (een co hier, een accountje daar... 3 maandjes op die account - binnenkort op nog een andere account........:rolleyes: ) wil hij wel laten uitschijnen dat hij een topspeler is... of tenminste ik haal uit zijn post dat hij dat onrechtstreeks wil duidelijk maken aan elke Forum W11-lezer. Echter door zo'n post te plaatsen, ga ik net het tegenovergestelde vermoeden :D

*zucht* beter lezen aub volgens mij vroeg cheffrey op welke werelden ik eigenlijk gespeeld had dus dan noem ik dat toch op
 

DeletedUser

Guest
Als je bij BPCM zit, moet je maar de groeten doen aan Doums (zo heet hij geloof ik, zit voor een groot gedeelte naast Oilrunner)

doum bedoel je xD die kan ook voor gen meter timen :p als je btw dan toch bezig met kun je de groeten ook wel aan hompie doen (A)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*zucht* beter lezen aub volgens mij vroeg cheffrey op welke werelden ik eigenlijk gespeeld had dus dan noem ik dat toch op

Als iemand mij vraagt op welke accounts ik gespeeld heb, ga ik alleszins geen accounts melden waar ik maar 3 maanden op speelde, of waar ik even een cospeler op mocht zijn, of waar ik binnenkort op ga spelen... :eek:

nogmaals...

Of heb je ook echte tw-ervaringen? :)
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt waar hij heeft gespeelt en dat hij genoeg ervaring heeft, nergens heeft hij gezegt dat hij pro is wel dan ??

lees beter next time :(

- 1

lees zelf eens beter.
waar zeg ik dat hij heeft gezegd dat hij pro is?:confused:
 

DeletedUser26384

Guest
Hmm, ik zit hier nu al bijna een jaar op deze wereld, en heb tot nu toe nog weinig vijanden gehad waarbij ik DE MOEITE heb moeten doen om te timen.. Ik zal je zelfs zeggen dat ik er lui van ben geworden...

@ sndd, jij snapt er idd helemaal niets van.. Ik heb ook niet eens zo'n zin om het uit te leggen, omdat jij op dit moment bezig bent met het jezelf moeilijker, en ons makkelijker te maken, maar uiteraard vind ik dat prima :D

@cheffrey: mij mss. als ik VV had of VV aan mij werd gesmeekt van een andere stam wanneer spelers door PNMM onder vuur lagen :p je kent de deal toch nog hé 1 dorp edelen en je kreeg er eentje gratis bovenop naar keuze toen ik VV was xD?? en het was toen niet gelukt ondanks je timing op 200 a 300 milli's ;)

@ héél de posters op dit forum =P : eigenlijk ronduit hillarisch ... waar is de tijd dat iedereen mij uitmaakte op het AF voor diablo noobje vs. Chaos ... vs USUS VS .....wie nog allemaal...

nu zien jullie eens hoe hatelijk je tov. elkaar kan doen ... je kan ook gewoon TW spelen ipv. argumenteren :D

Maarja... idd. lancelot1 je hebt noobie co's gehad... en ja je bent in die tijd nauwelijks online geweest... dus dat heet pech ...

en SnDD mooie clears op pnmm ! raar dat pnmm zich géén moeiete doet voor iets te blokken ???

en voor de rest... PNMM jullie werkte toch mee met USUS met een aanval op mij nietwaar :rolleyes:
jullie forum moet vast vol staan met lancelot1 edelen en jullie paniek aanvallen :cool:

idem voor usus ;). maar dan voor massa def aanvraag xD.

Alvast beiden kanten succes :p ondanks lancelot1 zen achterstand !

ik zal als centrale speler tussen jullie beiden zeker genieten van dit live recht voor men ogen afspelend spektakel !

AMEN!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
@ héél de posters op dit forum =P : eigenlijk ronduit hillarisch ... waar is de tijd dat iedereen mij uitmaakte op het AF voor diablo noobje vs. Chaos ... vs USUS VS .....wie nog allemaal...
Omdat niemand zich een bal aantrekt van wat jij doet of zegt. Je bent nog steeds een noobje, en als je weer eens aandacht zoekt, open je maar een topic over jezelf.

snDD zei:
lijkt me eigenlijk wel handig om gewoon door te timen want stel voor dat die persoon terug komt
Is gewoon luiheid zoals cheffrey zei :)
 

DeletedUser

Guest
en voor de rest... PNMM jullie werkte toch mee met USUS met een aanval op mij nietwaar :rolleyes:

Ik merk dat je nog steeds lijdt aan die aanvallen van paranoïa? Of geloof je gewoon elke roddel die er op het AF verschijnt of je eigen fantasie maar kan bedenken?
 

DeletedUser26384

Guest
@obli & gompio:

je voelt je nu namelijk meer omdat je in PNMM zit ;) nogmaals jou clear die gelijk aankwam met lancelot1 zen aanvallen op mij op de second toeval zeker :p

en ja snDD zen argument klopt ... jullie zijn gewoon bb-edelaars =P

en snDD heeft idd. die barbaren geedeld van 11K die bomvol DEF stonden want irondregon was bijna een pure def. speler... en hij pakt bijna géén 3K bb-dorpjes zoals jullie PNMM =P

nuja in deze woordenwisselingen meng ik me niet meer mensen die toch zo een eigendunk van zichzelf hebben en géén echte opbouwende kritiek kunnen verdragen en direct aanvallend moeten posten zullen we wel zien hoever jullie het brengen in TW :cool:

nogmaals succes aan beiden zijden hopelijk worden er talrijke vijanden van men vijanden van de kaart geveegd :D

en hopelijk blijft het niet bij dit moddergooien :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Haha, dit is echt te grappig. Echt op elk van je punten sla je de bal mis. Maar ja, 't is weer Helzz praat, eerst onzin uitkramen en dan pas 't bewijs bekijken. Als je naar onze veroveringen kijkt en naar de jouwe ... dan blijkt plots dat je argument enkel op jezelf van toepassing is: jij edelde enkel barbaren of mensen die gestopt zijn, voor de rest steek je geen klop uit. Mijn barbarendorpen komen stuk voor stuk van spelers die ik eerst uitgeroeid heb. Cheffrey zijn barbaren zijn een nieuwe cluster klaar voor de aanval.

't Feit dat ik naar PNMM ging is omdat er geen plezier meer zat in BIER en PNMM een leuke stam was, dat weet je maar al te goed.

nuja in deze woordenwisselingen meng ik me niet meer mensen die toch zo een eigendunk van zichzelf hebben en géén echte opbouwende kritiek kunnen verdragen
Ziet er nu iemand de ironie van al Helzz zijn posten? Je moet gewoon alles omdraaien en dan heb je de waarheid :rolleyes:

En kunnen we nu weer ontopic gaan: USUS en PNMM die elkaar in de haren vliegen? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan