PNMM vs USUS

DeletedUser30312

Guest
ik heb honder edels ik probeer dorpen wel terug te edelen maar het lukt niet echt xD

en heb er net weer 4 gesloopt in totaal staat de teller op 55 in 3 daagjes

Dan las ik het verkeerd :p

Ik dacht dat je bedoelde dat je 55 edels had maar je heb er dus 100. Kun je er niet een paar aan mij geven :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dan las ik het verkeerd :p

Ik dacht dat je bedoelde dat je 55 edels had maar je heb er dus 100. Kun je er niet een paar aan mij geven :cool:

sorry ik geef alleen aan stamgenoten :p ik kan er ook nog eens 40 bijmaken xD dusja genoeg edels :p
 

DeletedUser26330

Guest
Wordt alleen maar een stoer doen oorlogje, want pnmm kan toch niet timen (en ja ik heb het gezien hoor:eek:) laat staan effectief vegen...
 

DeletedUser

Guest
Wordt alleen maar een stoer doen oorlogje, want pnmm kan toch niet timen (en ja ik heb het gezien hoor:eek:) laat staan effectief vegen...

idd heb nu reportjes waar ze geen clear sturen en edel met 2/2/2k def als begeleding hebben :p allemaal dood xD
 

DeletedUser30312

Guest
Wordt alleen maar een stoer doen oorlogje, want pnmm kan toch niet timen (en ja ik heb het gezien hoor:eek:) laat staan effectief vegen...

Misschien zijn we nog niet echt begonnen? Als wij niet kunnen timen... waarom staan we de 8e en boven jullie...
 

DeletedUser31490

Guest
Kevin moet het deze keer helaas geloven dat hij toch echt te ver wegzit :p
 

DeletedUser30312

Guest
@ snDD met een gemiddelde van 1,7 mil per speler ga je mij niet vertellen dat wij niet kunnen timen anders was je echt niet zo ver gekomen.

@ lancelot bb edelaars? jullie niet zeker ^^ ik wel wel weten wie er bij jullie allemaal kan snipen. Bij ons als het goed is allemaal maar het kan is mislukken.
 

DeletedUser26330

Guest
@ snDD met een gemiddelde van 1,7 mil per speler ga je mij niet vertellen dat wij niet kunnen timen anders was je echt niet zo ver gekomen.

@ lancelot bb edelaars? jullie niet zeker ^^ ik wel wel weten wie er bij jullie allemaal kan snipen. Bij ons als het goed is allemaal maar het kan is mislukken.

Ik kan goed snipen op COD 4 :cool:.
 

DeletedUser30312

Guest
Tja, daar heb je me :eek::eek:, rang zegt ook zoveel :rolleyes:.

Genoeg lijkt mij? Als je niet kan timen kom je niet zo hoog ;) En ik moet zeggen dat ik van mijn stamleden daar weet dat ze nou net toevallig wel kunnen timen en snipen.
 

DeletedUser

Guest
@ snDD met een gemiddelde van 1,7 mil per speler ga je mij niet vertellen dat wij niet kunnen timen anders was je echt niet zo ver gekomen.

@ lancelot bb edelaars? jullie niet zeker ^^ ik wel wel weten wie er bij jullie allemaal kan snipen. Bij ons als het goed is allemaal maar het kan is mislukken.

lol ik heb ongeveer 35 edels van jullie gemold en 20 van nom e dat zegt genoeg zou ik zeggen? daarbij JULLIE KUNNEN NIET TIMEN!

sorry moest ik even kwijt want ik geloof niet dat het jullie al vertelt was :p
 

DeletedUser26330

Guest
lol ik heb ongeveer 35 edels van jullie gemold en 20 van nom e dat zegt genoeg zou ik zeggen? daarbij JULLIE KUNNEN NIET TIMEN!

Het ligt eraan hoe je timen ziet, hun zien het als 4 edels in 1 minuut, ik zie het als 4 edels in 400ms en of minder.
Hun zien clear voor de edel op 10 minuten of meer ik zie het als in de zelfde seconde.
Het is maar hoe je het bekijkt.
 

DeletedUser

Guest
Het ligt eraan hoe je timen ziet, hun zien het als 4 edels in 1 minuut, ik zie het als 4 edels in 400ms en of minder.
Hun zien clear voor de edel op 10 minuten of meer ik zie het als in de zelfde seconde.
Het is maar hoe je het bekijkt.

ja daar heb je wel weer gelijk in xD sorry jongens ik begreep jullie begrip van timen verkeerd ;)
 

DeletedUser31490

Guest
@ snDD met een gemiddelde van 1,7 mil per speler ga je mij niet vertellen dat wij niet kunnen timen anders was je echt niet zo ver gekomen.

Oja dat is wel een goed argument..

ooit als ik 10 miljoen punten heb kan ik treintjes timen in 10ms want anders had ik niet zover kunnen komen :p
 
Bovenaan